Jump to content
zaki79

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

Recommended Posts

Zmiana. Na plus. WRsport by Prodrive jest fajny ale dla mnie za cichy. 

Telefon nagrał marny film. Nic nie słychać :biglol:

IMG_20190601_092336.jpg

IMG_20190601_092304.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wydech dokończony :) Purrs like a kitten (pig? :D).

 

Edited by Infra
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Żeton napisał:

IMG_20190601_190236_525.thumb.jpg.9e098b2f84052f48c3a48802ea329335.jpg

Czym farbowałeś dywan? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, hvdy napisał:

Czym farbowałeś dywan? 

To jest nowy dywan ;) materiał czarny 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyciąłem zaślepki nad mocowaniem amorków w bagażniku.

czapka.jpg.754aa71c25029cd39e9fd0296cf5edb7.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu nakleiłem świnki od Eurojanka na żonowozie :-)

DSC_9363.JPG

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chronologicznie:

- wtorek wymiana amorków z tyłu (jeden AGX wytrzymał 15 tys. km, drugi po około 20 wygląda jak po wojnie) plus pogrzebane przy stukowym @Oktan jeszcze raz dzięki wielkie, jechać zaczął ;)

- wczoraj sprzątanie w środku z myciem plastików, odkurzaniem i wypsikaniem szuwaksem do plastików plus wymiana trójkąta od lewego lusterka, bo stary był porwany (muszę jeszcze szybę przeregulować) 

- dzisiaj mycie, jak docierałem smugi z szyb to zaczęło lać :D

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, taxus napisał:

wtorek wymiana amorków z tyłu (jeden AGX wytrzymał 15 tys. km, drugi po około 20 wygląda jak po wojnie) plus pogrzebane przy stukowym @Oktan jeszcze raz dzięki wielkie, jechać zaczął ;)

 

:ok:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ściemnilem  forka :) 

image.thumb.jpg.10d5bb77b763916af1b5b5b756e7650d.jpgimage.thumb.jpg.e62763fe09ee0af8173c0eb23dd99afb.jpg

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Założyłem używany silikonowy fragment dolotu.

 

 

IMG_20190604_221429.jpg

OEM

 

 

IMG_20190604_222703.jpg

Porównanie

 

 

IMG_20190604_224044.jpg

Nowy

 

Pasował ok, ale zakończenia jakieś takie brzydko ociosane. Mam wątpliwości czy to ori, bo mam kilka części od Perrina i wykonanie było zawsze wzorowe.

Zobaczę jak się będzie zachowywać (czy się nie zapada pod "boostem" itd), ale za 100pln z wysyłką stwierdziłem, że sprawdzę. Najwyżej będzie powrót do OEM.

Gdyby ktoś to miał założone i był pewien, że ma ori, to chętnie poznam opinie/wrażenia.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sobotę Prosiak pojechał do ASO na dwie akcje serwisowe :v Więc na pociechę kupiłem sobie mój wymarzony project car i to już porobiony :D Tylko ciasny trochę...

PSX_20190601_110641.jpg

PSX_20190603_194503.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś zamontowałem nowe ogumienie z felgami po malowaniu. Nokian Rotiiva At plus felgi Impreza GT
7550c28111c226bef09a4e1123bb0380.jpga5d33a9ec53da486a7a96bfe873b3342.jpg
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 6
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.06.2019 o 14:23, hvdy napisał:

Czym farbowałeś dywan? 

 

Ja używałem tego i wyszło tak, nie wiem jak z trwałością bo jeszcze nie zamontowałem do samochodu ale czytałem opinie że jest ok.

 

 

Screenshot_1.jpg

IMG_0391.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prace z wczoraj i dziś. Wymienione kompletne kolumny zawieszenia przód i tył oraz wstawiona rozpórka z przodu:)

IMG_20190604_125218.thumb.jpg.8d7b9bb1a8dd0ebdbd84be7380aa5ebe.jpgIMG_20190605_114906.thumb.jpg.1297698777bd0ce4488e1411215259c7.jpgIMG_20190604_203024.thumb.jpg.bff3c503d543c56aa954d5a0ea495bec.jpg

 

Kontrolę jakości przeprowadził:

IMG_20190605_113143.thumb.jpg.7edb8cefde84e875dd522fe6f9c69745.jpg

 

 

 

  • Like 13
  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poniewaz jakis czas temu robilem prace przy lakierze zwiazane m.in. z polerowaniem lakieru, fabryczne bezbarwne naklejki ochronne na tylne poszerzenia musialy zostac zerwane. Niestety oryginaly sa praktycznie nie do dostania a te pojedyncze sztuki ktore mozna dostac (komplet to 6szt) kosztuja slono.

 

Zdecydowalem sie dorobic w serwisie ktory zajmuje sie klejeniem folii. Pieczolowicie wykonano szablon na wzor oryginalu na podstawie ktorego wycieto nastepnie docelowe oslony. Wyszlo tak dobrze, ze jesli ktos tez takich potrzebuje to polecam uderzyc do Yankees z Grodziska Mazowieckiego.

 

 

7zjnnH2.jpg&key=a626e01297e6668b4da6211aa49f344ed8f5dc7ceaa4837769582481ab94bcae

 

RfoWdPt.jpg&key=63d11efe06ab0b6edfaf99fb4c88ccbe13272806618274655a0bac853babb1c5

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Ptasi0r napisał:

Wyszlo tak dobrze, ze jesli ktos tez takich potrzebuje to polecam uderzyc do Yankees z Grodziska Mazowieckiego.

 

 

7zjnnH2.jpg

 

 

 

Ale super namiar dałeś! Potrzebuję do Forka. 

 

3 minuty temu, Ptasi0r napisał:

Pieczolowicie wykonano szablon na wzor oryginalu

 

Szablon zrobili z folii, którą zdjąłeś, czy "odkalkowali" starą folię na aucie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  Szablon zrobili z folii, którą zdjąłeś, czy "odkalkowali" starą folię na aucie?

 

Stare naklejki rwaly sie przy odklejaniu a wzoru przed zdjeciem i polerka nie zrobilem. Jankes robil szablon wyszukujac drobnych roznic i przejsc na lakierze juz po polerce (dodajmy ze dwuetapowej). Chapeau bas mu za to bo nawet nie wiedzialem ze tak sie da a wyszlo profi i dokladnie tak, jak oryginal. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwis klimy bo nie dmuchało zimnym.

Braklwało prawie 600gram czynnika

 

Dodatkowo ozonowanie wnętrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem przednie łączniki stabilizatora, w końcu nastała cisza na wybojach :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamontowane nowe Brembo wraz w przewodami w oplocie, DAILY wreszcie zaczął hamować :P

 

DSC_1978-2201x1238.JPG

DSC_1977-2752x1548.JPG

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, R4RE said:

Zamontowane nowe Brembo wraz w przewodami w oplocie, DAILY wreszcie zaczął hamować :P

 

DSC_1978-2201x1238.JPG

DSC_1977-2752x1548.JPG

co miałeś wcześniej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, VitoZ napisał:

co miałeś wcześniej?

Zwykly OEM dwutłok :facepalm:  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, R4RE said:

Zwykly OEM dwutłok :facepalm:  :P

ale z tarczą 274? zastanawiam się jaka jest róźnica między spec c 316mm a brembo. Jestem świadomy że brembo o wiele lepiej, ale jednak mam 2.5NA, i nie wiem czy to ma sens

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, R4RE napisał:

Zamontowane nowe Brembo wraz w przewodami w oplocie, DAILY wreszcie zaczął hamować :P

DSC_1977-2752x1548.JPG

 

na tym zdjeciu wyglada jakbys mial fajny vinyl na calym boku wzdluz przetloczenia na blasze, a to odbicie plotu :)  Moze warto zrobic cos takiego....?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...