Jump to content
zaki79

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

Recommended Posts

Umylem i odkurzylem :)

20181013_182640.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marshall 880 :)

 

Dzisiaj instalacja a jutro prąd... 

 

 

IMG_20181013_183751.jpg

Edited by jasnyp
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dostałem się od spodu do nagrzewnicy w calach inspekcyjnych. Czyściutka. Nawet nie została mi żadna śrubka.

2. Wyczyszczone szczeliny w kącie przednich błotników pod zawiasami. Nieźle tam było nabite.

3. Wypucowałem od wewnątrz, chyba od nowości nie czyszczoną klapkę wlewu paliwa i korek. Bardzo satysfakcjonujące. :thumbup:

No i najważniejsze - odkryłem, że plejady na grillu są na ciemnozielonym brokatowym tle. B)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dałem mu radość ,czyli wyskok w pobliskie Karkonosze i troszkę  dynamiczniejszej jazdy ,aczkolwiek jechało spokojnie ,powoli po winklach więc tak średnio się udało ,ale co sie dziwić: weekend ,super pogoda (słonko ,23 stopnie cień),tłumy jak cholera.

trasa.s.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

Umylem i odkurzylem :)

20181013_182640.jpg

Ładne kółka to podstawa.

Jakbym teraz kupował aktualnego forka czy tam xv czy też outback'a to pierwsze co bym zrobił to wywalił fabryczne feligi podrzucił mu coś męskiego. Nawet kosztem cali. Bo ta dziwna moda na alu lakierowane częściowo na czarno zupełnie do mnie nie trafia.

 

 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, dirkdiggler napisał:

Ładne kółka to podstawa.

Jakbym teraz kupował aktualnego forka czy tam xv czy też outback'a to pierwsze co bym zrobił to wywalił fabryczne feligi podrzucił mu coś męskiego. Nawet kosztem cali. Bo ta dziwna moda na alu lakierowane częściowo na czarno zupełnie do mnie nie trafia.

 

 

Wlasnie dlatego prawie od razu wywalilem OEM felgi - imho zupelnie nie pasuja do charakteru FXT

 

Co racja to racja, felga potrafi diametralnie zmienic auto (i to w obie strony)

Edited by eddie_gt4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Białe felgi na bialym aucie to dosyć kontrowersyjne połączenie bo nigdy to nie jest ta sama biel i mnie osobiscie sie nie podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biale felgi bardzo rzadko bywaja "biale", wiec osobiscie nie przejmuhe sie zbytnio roznicami w odcieniach.

 

P.S. zimowe felgi tez mam... biale B):mrgreen:

Edited by eddie_gt4

Share this post


Link to post
Share on other sites

żarówki guzików i ustawienie reflektorów.

IMG_20181014_120523.jpg

IMG_20181014_122022.jpg

IMG_20181014_123740.jpg

IMG_20181014_185404.jpg

IMG_20181014_183810.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem uszczelkę bagażnika i jeszcze raz uszczelnilem lampy tylne bo mi jedna lekko puszczala wode.

Próba węża zakonczona pomyślnie. 

Za tydzien montaz nowej deski nad zapasem i nowki dywanu.

20181014_174818.jpg

20181014_154322.jpg

20180530_183008.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepaliłem pajęczyny z tłoków na torze Łódź :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem dziś świeczki sztuk 4   po około 90k  km , ale jedna była zalana olejem około 5 ml  i się zastanawiam czy to pozostałość po przecieku z uszczelki dekla , którą zaobserwowałem  w styczniu lub lutym jak były te największe mrozy. 

To ta z prawego dolnego rogu :

20181014_153654.jpg

20181014_153703.jpg

Edited by ipsx82

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymieniłem przetwornice do xenonów - parę godzin pracy, ale satysfakcja spora. No i obie lampy znów świecą.

a tydzień wcześniej, wymieniem amory z tyłu, bo te oryginalne się zupełnie posikały.

 

pzdr

kolodziej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniony olej razem z filtrem, jeden wężyk od zbiorniczka wyrównawczego po spuchł i odebrany z ASO oraz zamontowany "haczyk" do dywanika, którego nigdy nie miałem (ale nie wygląda to zbyt solidnie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatankowałem, umyłem, sprawdziłem ciśnienie w kołach, stan oleju, płynu chłodniczego a nawet płynu do spryskiwaczy.

Wszystko było w normie więc wydmuchałem pajęczyny z wydechu.

 

8bc79a2603313c8286d45b1c22636b88.jpg&key=f68cbc828ab7411f5db59d3189ca3c92430f543fa4466e041a2428b2f456f71d

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekendowe czyściochowanie moich Czarnulek :)

 

IMG_20181013_155239.jpg

inCollage_20181013_155733707.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem kamery i zainstalowałem pilota do bramy w postaci dotykowego przycisku od spodniej strony podłokietnika.

 

787caa52467b88dec04a05667952.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Piskoor napisał:

Zmieniłem kamery i zainstalowałem pilota do bramy w postaci dotykowego przycisku od spodniej strony podłokietnika.

 

787caa52467b88dec04a05667952.png

to się programuje jak normalny pilot czy bardziej skomplikowane? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu czwartek, 18 października 2018 o 11:47, Piskoor napisał:

Dokładnie tak samo

Dopisz, jaka masz brame, bo sa systemy fixed code (tutaj mozna zrobic klona wlasnego pilota) i rolling (hopping) code, gdzie pilota trzeba dodac do centralki. Pewnie sa jeszcze inne rozwiazania.  A do tego dochodza czestotliwosci ;)

I nagle zakup zapasowego pilota robi sie problematyczny ;)


 

T.



 

Edited by Tummi

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Tummi napisał:

Dopisz, jaka masz brame, bo sa systemy fixed code (tutaj mozna zrobic klona wlasnego pilota) i rolling (hopping) code, gdzie pilota trzeba dodac do centralki. Pewnie sa jeszcze inne rozwiazania.  A do tego dochodza czestotliwosci ;)

I nagle zakup zapasowego pilota robi sie problematyczny ;)


 

T.



 

możesz kupić w każdym systemie

mam napęd Faac Genius Milord a piloty Faac Fix a wiec ze zmiennym kodem

programowało się go normalnie...

wcisnąć przycisk w napędzie ( po zdjęciu obudowy ) - zdjąć zworkę - nacisnąć przycisk na pilocie do otwierania i zamykania ( u mnie ten sam ale mozesz zaprogramować inny ) - jeszcze raz zdjąć i założyć zworkę -koniec

ten pilot ma możliwość zaprogramowanie 8 przycisków na zasadzie   1 klik - przycisk nr 1 ,  2 kliki - przycisk nr 2... i tak do 8 :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Piskoor napisał:

możesz kupić w każdym systemie

Mam juz chyba 7 pilotow-zamiennikow. Dzialaja 2 :) A wg sprzedawcow kazdy powinien pasowac ;) Sprawy nie ulatwia fakt, ze czesc z nich (w tym 1 z tych dzialajacych) ma takie same obudowy.

Z nowszym sprzetem na pewno jest latwiej. Moja centralka niestety pochodzi z czasow, gdy firmy powoli przechodzily z fixed code na keeloq itp.

T.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to wiecej Ci nie pomogę..

Może trzeba do nich napisać 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustawiłem płotek na cyferblacie

 

Y1FLusU.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...