Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, ipsx82 napisał:

przez 6 miesięcy nie podnosiłem klapy.

ja od kiedy motor padł otwieram maskę i sprawdzam oliwę nawet jak autem nie jeżdże  :D To jest jakaś choroba psychiczna powoli. Ostanio wymieniałem olej w kosiarce to od razu w sti też sprawdziłem mimo, że sprawdzałem 2 dni wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, filipk93 napisał:

otwieram maskę i sprawdzam oliwę nawet jak autem nie jeżdże

Wystarczy przycupnąć i zerknąć na kostkę czy nie ma plamy , nie trzeba aż tylu czynności wtedy wykonywać :p

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.07.2018 o 12:02, HiszpanskaInkwizycja napisał:

 

Da się zrobić to bez wyjmowania foteli? Czyli np. tylko przód odkręcić i unieść kilka cm, tył poluzować. Zaletą byłby brak konieczności odpinania kabli i targania foteli.
I jak wygląda podłoga pod prowadnicami? Też tam trzeba czyścić i malować?

Po odkręceniu przednich śrub fotel unosi się tylko odrobinkę - niedobry dostęp, wystarcza jedynie na podłożenie folii co by nie pobrudzić wykładziny. Nie ma mowy o dokładnym czyszczeniu i malowaniu. Pocieszające jest że reszta - prowadnice są ok :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, harek napisał:

Po odkręceniu przednich śrub fotel unosi się tylko odrobinkę - niedobry dostęp, wystarcza jedynie na podłożenie folii co by nie pobrudzić wykładziny. Nie ma mowy o dokładnym czyszczeniu i malowaniu. Pocieszające jest że reszta - prowadnice są ok :rolleyes:

 

Już zrobiłem, dzięki, właśnie bez wyjmowania foteli, wcale nie było trudno. Relacja jedną stronę wstecz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyregulowane zawory oraz wymienione uszczelki dekli. Po regulacji znaczna poprawa kultury pracy silnika, polecam każdemu kto dawno nie robił, tym bardziej, że koszt niewielki.

Edytowane przez Yaros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2018 o 08:02, Pan Dziedzic napisał:

15 tysi na jednym oleju :o bój sie Boga chopie.

W firmowych sprinterach zalecana wymiana oleju jest co 50-60 tys km :facepalm:

I szefowi nie da się przetłumaczyć że trzeba częściej zmieniać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, niebieskiultras napisał:

W firmowych sprinterach zalecana wymiana oleju jest co 50-60 tys km :facepalm:

Tak jest wszędzie, warsztaty załamują ręce, ciesząc się zarazem, tyle że kłopot będzie miał nabywca samochodu polizingowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robal stał przez kilka dni pod drzewami i mnie wkurzał na wczesnym wylocie z miasta, w sensie bo ja VAG-iem, i pewnie dlatego pojechał się umyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak dokonało się wydech zrobiony olej wymieniony dystanse załozone:yahoo: operacja udana teraz tył stoi minimalnie wyżej ale jestem zadowolony:). Trochę rzeźby było ale ok teraz mam pytanie czy po takiej operacji robienie zbieżności jest kinieczne?

A więc tak to wygląda po wymianie niestety nie zrobiłem zdjęcie przed:(

No i nowa świnak:D

IMG_20180713_132619.jpg

IMG_20180713_132635.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...