Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Nie osobiście ale wymieniłem skrzynie aut. w Forku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, fiku napisał:

Przelecialem 1k na gazie więc dziś pierwszy przeglądemoji41.png

Pierogi z kapustą? :P

tudzież

Miała już 18 lat? Gdzie siedzisz? :rolleyes:

Edytowane przez Guliwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Guliwer napisał:

Pierogi z kapustą? :P

tudzież

Miała już 18 lat? Gdzie siedzisz? :rolleyes:

 

Jakoś nie mogę rozkminić przekazu, kolega @Guliver nie pomylił czasem wątków?

BTW

 Z tego co mi wiadomo Subaru to dopiero ma być:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fiku napisał:

Jakoś nie mogę rozkminić przekazu, kolega @Guliver nie pomylił czasem wątków? Z tego co mi wiadomo Subaru to dopiero ma być:biglol:

Ale Wodzu, co Wódz... Już jest, ale gdzieś w EU...

 

15 godzin temu, Guliwer napisał:

Pierogi z kapustą? :P

tudzież

Miała już 18 lat? Gdzie siedzisz? :rolleyes:

Ad. 1 - po około 20 pierogach spokojnie można 1k przelecieć na gazie (k -  kibel, kilometr), a potem przegląd - zdecydowanie z czyszczeniem :biglol:

Ad. 2 - jak człowiek na gazie, to niejedną k... może przelecieć, ale za to można siedzieć, albo dostać po facjacie, a potem przegląd :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się ;)

 

Ja po nieco ponad 2 miesiącach po raz kolejny wymieniłem tarcze i klocki z przodu, tym razem jedno i drugie Ate. Dodatkowo wymieniony został tłoczek w jednym zacisku, bo totalnie nie pracował (co miało też wpływ na pogięcie, swoją drogą gównianej, tarczy brembo). Jeszcze je docieram, ale czuję już różnicę. To też nauczka, żeby takie bardziej "specjalistyczne" rzeczy robić u fachowców od tych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana i rzeźbienie wydechu. Jakiś fachowiec wcześniej zabawiał się układem wydechowym i teraz nic nie pasuje. Na szczęście udało się z pomocą siły i młotka dopasować i uszczelnić układ. Co najciekawsze, po tym zabiegu auto przestało szarpać przy zmianie biegów. Różnica jest odczuwalna...

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przemowrc napisał:

Na szczęście udało się z pomocą siły i młotka dopasować i uszczelnić układ. Co najciekawsze, po tym zabiegu auto przestało szarpać przy zmianie biegów. Różnica jest odczuwalna...
 

Gdzie waliłeś, bo i mój szarpie? Jaki ciężki młotek? ;)

A tan na poważnie, to ciekawe zjawisko..., może sondę lambda naprawiłeś przypadkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, suberet napisał:

Gdzie waliłeś, bo i mój szarpie? Jaki ciężki młotek? ;)

A tan na poważnie, to ciekawe zjawisko..., może sondę lambda naprawiłeś przypadkiem?

Waliłem po uchwytach, giąłem po kolei bo jak tył pasował to tłukło, jak nie tłukło to końcówka patrzyła gdzieś w bok... Ciężki przypadek ;)

Powiem Ci, że zdziwiłem się jak pojechałem na testy.

Nieszczelność miałem przed pierwszym tłumikiem. Tam gdzie jest pierścień uszczelniający była założona zwykła uszczelka na jakiejś masie uszczelniającej. Niestety ten patent się nie spisywał i dmuchało trochę. 

Teraz po złożeniu tego na pierścieniu jest szczelnie i autentycznie już nie szarpie tak jak wcześniej. Sam się dziwię, ale jest wielka różnica.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wjechał do garażu komplet odnowionych felg z nowymi oponkami zimowymi (wreszcie we właściwym rozmiarze). Zobaczymy jak sprawdzi się koreanska, tania opona . Teraz tylko czekam na śnieg 5d1321ee40e589571ce189771774a5d1.jpg&key=5a1eb091e23760c23d4bbffbc4b8f1944be7142ed14bcf5ffdf9122d4874b66c

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaszalałem i dodałem trochę mocy mojej Tribece. Hamownia pokazała +11KM i +12NM. Do tego przesunięto odcięcie i nie ma limitu max. prędkości :) Na razie dupohamownia nie czuje różnicy ale w sumie nie miałem jeszcze okazji dokładnie sprawdzić. Torque Pro wskazał 8,2 do setki ale bez większej napinki i przy braku lepszego odcinka testowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaszalałem i dodałem trochę mocy mojej Tribece. Hamownia pokazała +11KM i +12NM. Do tego przesunięto odcięcie i nie ma limitu max. prędkości Na razie dupohamownia nie czuje różnicy ale w sumie nie miałem jeszcze okazji dokładnie sprawdzić. Torque Pro wskazał 8,2 do setki ale bez większej napinki i przy braku lepszego odcinka testowego
W jaki sposób to zrobiłeś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dr.elich napisał:
Dnia 13.09.2017 o 21:42, remoo napisał:
Zaszalałem i dodałem trochę mocy mojej Tribece. Hamownia pokazała +11KM i +12NM. Do tego przesunięto odcięcie i nie ma limitu max. prędkości emoji4.png Na razie dupohamownia nie czuje różnicy ale w sumie nie miałem jeszcze okazji dokładnie sprawdzić. Torque Pro wskazał 8,2 do setki ale bez większej napinki i przy braku lepszego odcinka testowego emoji6.png

W jaki sposób to zrobiłeś?

Znana krakowska firma tuningowa (chyba najstarsza na rynku) ma w ofercie chip tuning do Tribeki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...