Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

We czwartek byłem na stacji diagnostycznej zlokalizować co mi stuka

diagniosta stwierdził iż nie ma prawa nic stukać bo wszystko jest ok

no niby ok ale jednak coś stuka - dzisiaj zlikalizowałem usterkę  i usunołem ją

/ wkład od znicza tłukł się pod moim fotelem taka siara aż mi wstyd /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na foto nie wyglada to najlepiej, Pewnie na zywo lepiej.

 

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku

 

to kiedy będziesz pooglądać? ;)

 

don't łory, zapasowa leży w bagażniku, w razie czego mogę podmienić by to jeszcze poprawili, faktycznie dopiero za dnia widać parę niedociągnięć.

nadal jednak o niebo lepiej niż ta stara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na foto nie wyglada to najlepiej, Pewnie na zywo lepiej.

 

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku

to kiedy będziesz pooglądać? ;)

 

don't łory, zapasowa leży w bagażniku, w razie czego mogę podmienić by to jeszcze poprawili, faktycznie dopiero za dnia widać parę niedociągnięć.

nadal jednak o niebo lepiej niż ta stara...

Na dniach. Mysle ze w przyszlym tygodniu jakos sroda, czwartek. Dam znac.

 

 

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przetestowałem nowe Nokiany WR D4 na mokrym. Jestem w lekkim szoku. Przyczepność jak dla mnie zadziwiająca (kl. B ). Przez cały dzień musiałem uczyć się lżejszego skręcania kierownicy, niż do tej pory. Większość zakrętów znam na pamięć i odruchowo skręcam kierą o określony kąt, co przy nowych oponach okazywało się zbyt dużo., więc jechałem trochę kanciasto.

Poprzednie Nokiany WR D3 też były niezłe, ale te są zdecydowanie lepsze. Trzymają jak przyklejone. :)

Dla mnie najważniejszym parametrem opon jest przyczepność na mokrym, i tu chyba trafiłem w sedno.

Edytowane przez suberet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W "moim" Levorgu zamontowane zostały nowe światła do jazdy dziennej. Pełnia też funkcję p.mgielnych.

Jako DLR świeci "okrąg", podczas gdy środek jest zarezerwowany dla LED przeciwmgielnych.

Moim zdaniem wyglądają dobrze, a przede wszystkim są zdecydowanie jaśniejsze, niż standardowe ( co nieco utrudnia wykonanie zdjęcia :)

Co ciekawe, nadają się też do Forestera, XV, Outbacka. Oczywiście z odpowiednią homologacją i gwarancją na 3 lata.

Koszt tej zabawy to ok. 1000 zł.

A tak to wygląda:

Levorg LED

 

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem filtr od gazu, przez jakiś czas jeźdzłem z alarmem "zmiana filtra",  już tak przywykłem że jak  wsiadłem do auto po wymianie to przez chwilę siedziaęłm i zastanawiałem się czego brakuje :biglol:

No i przy okazji umyłem i odkurzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przetestowałem nowe Nokiany WR D4 na mokrym. Jestem w lekkim szoku. Przyczepność jak dla mnie zadziwiająca (kl. B ). Przez cały dzień musiałem uczyć się lżejszego skręcania kierownicy, niż do tej pory. Większość zakrętów znam na pamięć i odruchowo skręcam kierą o określony kąt, co przy nowych oponach okazywało się zbyt dużo., więc jechałem trochę kanciasto.

Zgadzam się z "przedmówcą", mam identycznie z D3, jakby po wymianie płynu wspomagania- lepiej.

Ponad to, w tym tyg. udało się wreszcie zakonserwować forusia.

Zmianie na nowe uległy nadjedzone kable WN, oliwa, filtr (brak brokatu).

Wypucowałem motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś tak skromnie. Tylko zmiana/przerobienie grilla + montaż dodatkowych świateł drogowych  s0nBtMb.jpg

 

Chyba łąkowych i lasowych- za włączenie tego na drodze i trafienie na służbiste skończy się utratą dowodu.

BTW. fajny mod ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Dymian, utratą DR? Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, pojazd może być wyposażone w 1 lub 2 pary świateł drogowych (tzw. długich), o ile (w dużym skrócie) można je załączać parami i nie działają równocześnie ze światłami mijania. Dodatkowych drogowych nie załączysz bez załączenia 'podstawowych' drogowych.


@@Krzychu91, nie tyle samoloty co dziki i leśne ssaki czające się przy drogach ;)
Sam dobrze wiesz jak równe, proste i bezpieczne drogi mamy na DŚ poza miastem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W "moim" Levorgu zamontowane zostały nowe światła do jazdy dziennej. Pełnia też funkcję p.mgielnych.

Jako DLR świeci "okrąg", podczas gdy środek jest zarezerwowany dla LED przeciwmgielnych.

Moim zdaniem wyglądają dobrze, a przede wszystkim są zdecydowanie jaśniejsze, niż standardowe ( co nieco utrudnia wykonanie zdjęcia :) )

Co ciekawe, nadają się też do Forestera, XV, Outbacka. Oczywiście z odpowiednią homologacją i gwarancją na 3 lata.

Koszt tej zabawy to ok. 1000 zł.

A tak to wygląda:

 

 

 

Pozdrowienia

To sie nie liczy. Temat jest: co dzisiaj ZROBILEM przy... A nie co MI ZROBILI...

 

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Dymian, utratą DR? Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, pojazd może być wyposażone w 1 lub 2 pary świateł drogowych (tzw. długich), o ile (w dużym skrócie) można je załączać parami i nie działają równocześnie ze światłami mijania. Dodatkowych drogowych nie załączysz bez załączenia 'podstawowych' drogowych.

 

 

 

Bardziej chodzi o brak na nich  odpowiednich homologacji. Sam mam na orurowaniu dalekosiężne tylko ledowe i do używania tylko w lesie i na łąkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Dymian, Z całym szacunkiem, ale... [Tu z góry przepraszam wszystkich za offtopic]

Zastosowane przeze mnie reflektory mają 'wybite' na kloszu m.in.: liczbę cechową (20), oznaczenie kraju dopuszczającego ECE (E20), oznaczenie rodzaju reflektora (HR - reflektory drogowe), numer badania zgodnego z normą ECE, oznaczenie producenta, źródło światła (żarówka H3)
Homologację na reflektor straciłbym dopiero w momencie, gdy np używaję innego źródła światła (ksenon, led ect).
:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...