Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Danko napisał:

Czy to nie jest też tak, że w aucie w takim wieku lakier po kodzie może być inny? Czynniki atmosferyczne itp powodują minimalne zmiany barwy, przez co niby ten sam kolor nieco odstaje.. Poprawcie jeśli się mylę. 

I tak i nie, przykład VW srebrny LA7W jak fabryczny lakier to nawet na golfa 4 pasuje z kodu, natomiast fiaty prawie każde a w szczególności pomarańczowe i czerwone strasznie płowieją i nie jest możliwe po kodzie (mówię o systemie baza+bezbarwny) także bardzo wiele zależy od tego co fabrycznie zostało nałożone jakie bezbarwny z jaką ochroną UV, na to niestety wpływu nie mamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam od siebie że 'blue mica' to ciężki lakier do malowania na ostro, tym bardziej na autach uprzednio malowanych..

A w temacie Babcia nr 2 dostała koła zimowe ;)

IMG_20200111_223802.jpg

Edytowane przez Oktan
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mio1 napisał:

tzw cieniowanie.

Zazwyczaj wygląda to gorzej niż bez cieniowania sąsiedniego elementu, tym bardziej jeżeli mamy oryginalny lakier na elemencie który będzie cieniowany,  a i potem przy sprzedaży będzie marudzenie że 2 elementy lakierowane a nie jeden. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś bawiłem się w mały remont zawieszenia tył w moim Legacy IV i jestem załamany jakością zamienników a konkretnie ich dokładnością wymiarową wykonania.

Jednych tulei nie da się wprasować ponieważ są w za dużym nad wymiarze (trzeba obrabiać tuleje aby weszły)  z kolei inne są zrobione w wymiarze niemal identycznym do otworu w wahaczu (wahacz dolny poprzeczny) i aby auto mogło wyjechać na drogę trzeba korzystać z technik druciarstwa... montaż i demontaż tulei odbywa się w palcach :krecka_dostal:

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2020 o 19:14, SubaruLPG napisał:

Dziś bawiłem się w mały remont zawieszenia tył w moim Legacy IV i jestem załamany jakością zamienników a konkretnie ich dokładnością wymiarową wykonania.

Jednych tulei nie da się wprasować ponieważ są w za dużym nad wymiarze (trzeba obrabiać tuleje aby weszły)  z kolei inne są zrobione w wymiarze niemal identycznym do otworu w wahaczu (wahacz dolny poprzeczny) i aby auto mogło wyjechać na drogę trzeba korzystać z technik druciarstwa... montaż i demontaż tulei odbywa się w palcach :krecka_dostal:

Nie lepiej oddać "bo nie pasują" i kupic inne? Parę miesięcy temu cały tył z poliure kupiłem strongflexa I wszystko ładnie pasuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymiana oleju w napędzie. 

Wyszło nie wiadomo co i z kiedy, a wszedł Motul Gear 300. 

Różnica zaskakująca. Wszystkie biegi pięknie wchodzą i wybierak przestał wibrować. Żałuję, że dopiero teraz się za to wziąłem i ciekaw jestem czy przełoży się to zauważalnie na spalanie.

 

33333.thumb.jpg.e69e556fb4ae7a1a13de9b5f75342ef9.jpg

2222.thumb.jpg.87d5bccf9a671bff59938057bc6669d4.jpg

1111.thumb.jpg.241150e81f7d63ff97d19aa974c9da5f.jpg

 

Tej mazi trochę dużo.

 

20200115_221143.thumb.jpg.5281f3acf02bc1642aaad064c616dc8e.jpg

 

I na koniec niespodzianka z rozerwaną osłoną przegubu.

Dużo zabawy, żeby samemu to wymieniać?

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Syn Adama napisał:

Dziś wymiana oleju w napędzie. 

Wyszło nie wiadomo co i z kiedy, a wszedł Motul Gear 300. 

Różnica zaskakująca. Wszystkie biegi pięknie wchodzą i wybierak przestał wibrować. Żałuję, że dopiero teraz się za to wziąłem i ciekaw jestem czy przełoży się to zauważalnie na spalanie.

 

33333.thumb.jpg.e69e556fb4ae7a1a13de9b5f75342ef9.jpg

2222.thumb.jpg.87d5bccf9a671bff59938057bc6669d4.jpg

1111.thumb.jpg.241150e81f7d63ff97d19aa974c9da5f.jpg

 

Tej mazi trochę dużo.

 

20200115_221143.thumb.jpg.5281f3acf02bc1642aaad064c616dc8e.jpg

 

I na koniec niespodzianka z rozerwaną osłoną przegubu.

Dużo zabawy, żeby samemu to wymieniać?

 

Cześć, jak pierwszy raz robisz to trochę może czasu zejść, natomiast jeżeli przegub jest dobry to wymyć dokładnie, nowy smar i osłona, jeżeli nie to naprawdę proponuję ori używkę (cała półoś) lub nowy ori, zamienniki są baaardzo średniej jakości:angry:

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegląd w Karravagonie na kolejny rok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, KPR napisał:

Czemu ta rozpórka służy?

Wzmocnienie pomiędzy kielichami zawieszenia, zasadne bardzo przy twardym zawieszeniu, w seryjnym aucie nie zaszkodzi, nie da w nim za wiele ale z pewnością nie pogorszy nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, KPR napisał:

Jak jest takie potrzebne to czemu tego nie ma w standardzie?

 

W niektorych autach jest (zazwyczaj w tych nastawionych na bardziej agresywna jazde ;) )

 

P.S. zeby sztywna byla furka, w aucie musi byc rozporka (czy jakos tak :mrgreen: )

 

Moje rozporki, zalozone jakis czas temu

 

 

20190914_165858.jpg

20190724_212147.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, KPR napisał:

Jak jest takie potrzebne to czemu tego nie ma w standardzie?

STi specC miało w standardzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...