Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Żeby było ciekawiej, mój JDM Blitzen ma fabrycznie xenony bez spryskiwaczy i przechodzi przeglądy i kontrole bez problemów.

(przesłony soczewek zostały obrócone o 180st, więc lampy na przeglądzie zawsze dają prawidłową wiązkę światła).

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat?

 

 

Z dzisiejszych modyfikacji - spec B dostał wydech z nierdzewki 6da1ce6e0a27cd48607f5faee8941d88.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dr.elich napisał:

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat? 

Jasne, gdziś mam nawet dosyć dużo zdjęć ;)

Jeśli rozbierałeś już kiedyś lampy to operację ogarniesz w kilka godzin ;)

Edytowane przez R4RE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, dr.elich napisał:

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat?

 

 

Z dzisiejszych modyfikacji - spec B dostał wydech z nierdzewki 6da1ce6e0a27cd48607f5faee8941d88.jpg

 

Jak będziesz rozbierał to chyba lepiej wstawić koito biled. Bo i tak znaki nabite będą z rhd więc ktoś dociekliwy może się przyczepić. A rozebrać lampę nie problem. Mam nawet taką rozbabraną w garażu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bartosz-B napisał:

 

Jak będziesz rozbierał to chyba lepiej wstawić koito biled. Bo i tak znaki nabite będą z rhd więc ktoś dociekliwy może się przyczepić. A rozebrać lampę nie problem. Mam nawet taką rozbabraną w garażu.

 

Jeśli światła są ustawione podczas przeglądu prawidłowo (nie ma z tym problemu po obróceniu przesłony soczewki) to do czego ma się ktoś przyczepić. Lampa OEM, wiązka prawidłowa, jakakolwiek kontrola będzie pozytywna  a co najważniejsze.. lampa świeci gdzie trzeba i jako, że to xenon, to widzimy wszystkoB)

Godzinę temu, dr.elich napisał:

Będę Wam obu wdzięczny za fotki/pomoc. Konteo biled? Nie słyszałem . Leci do mnie Xenon więc wiesz...

Będę przerabiał prawie nowe lampy UK na PL (w przyszłym tygodniu) które trafią do siostry LGT (żeby się pozbyć tych "pomarańczy" i przy okazji matowych kloszy). Prześle Ci fotorelacje;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, dr.elich napisał:

Może chcesz zrobić 2kompety za stosowną opłatą ?

Patrząc po Twojej lokalizacji trzeba by to ogarnąć wysyłkowo..chyba, z resztą raczej nie było by problemu. Robiłem już kilkanaście razy :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dr.elich napisał:

Ja mam obawę co do swoich zdolności .

uwierz w siebie i zamknij oczy, jak poczujesz ból to będzie oznaczało ze coś poszło nie tak i przy składaniu lampy palec został między kloszem a obudową :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, dr.elich napisał:

Dobrze rozumiem, że pdzerobiłeś JDM Xenony na LGD w Legacy IV przedlift? Płyną do mnie takie z Japonii - pomógłbyś mi ogarnąć temat?

przy okazji mógłbym zapytać ile Cię kosztowały?

Będę miał komplet lamp xenonowych z JDM 2.0 GT na sprzedaż i zastanawiam się na ile wycenić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, R4RE napisał:

Jeśli światła są ustawione podczas przeglądu prawidłowo (nie ma z tym problemu po obróceniu przesłony soczewki) to do czego ma się ktoś przyczepić. Lampa OEM, wiązka prawidłowa, jakakolwiek kontrola będzie pozytywna  a co najważniejsze.. lampa świeci gdzie trzeba i jako, że to xenon, to widzimy wszystkoB)

Będę przerabiał prawie nowe lampy UK na PL (w przyszłym tygodniu) które trafią do siostry LGT (żeby się pozbyć tych "pomarańczy" i przy okazji matowych kloszy). Prześle Ci fotorelacje;) 

 Ja również poprosze o fotki jeśli można, nie zawadzi mieć na przyszłość (może kiedyś też się skuszę? :P ) . Zastanawia mnie tylko jedna, a właściwie dwie rzeczy - brak spryskiwacz oraz poziomowania wiązki światła - nikt się do tego nie przyczepia? No i pozostaje jeszcze kwestia zasilania?

Edytowane przez kudlatypawelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kudlatypawelek napisał:

 Zastanawia mnie tylko jedna, a właściwie dwie rzeczy - brak spryskiwacz oraz poziomowania wiązki światła - nikt się do tego nie przyczepia? No i pozostaje jeszcze kwestia zasilania?

Poziomowanie działa ręcznie tak jak w przypadku lamp halogenowych.

Montaż spryskiwaczy w sedanach jest prostszy niż się wydaje a to dlatego, że w zbiorniku na płyn do spryskiwacza jest miejsce na drugą pompe (w kombiakach jest tam druga pompa zasilająca spryskiwacz tylnej szyby).

Wystarczą uniwersalne dysze zamontowane w zderzak i przewody do spryskiwaczy od jakiegokolwiek auta z rozgałeźnikiem. Ja podczas pierwszszej takiej przeróbki użyłem pompy do forda transita (jest taka sama wymiarowo) i przewodów jak na zdjęciu poniżej na czerwonym tle ;)

 

pump.JPG

washer.jpg

washerpipe.JPG

washerpump2.jpg

washerpump.jpg

lampa28.jpg

Edytowane przez R4RE
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji mógłbym zapytać ile Cię kosztowały?
Będę miał komplet lamp xenonowych z JDM 2.0 GT na sprzedaż i zastanawiam się na ile wycenić 
Dam Ci znać na PW ci i jak.
Te, które kupiłem po fotkach chyba mają jakiś moduł poziomowania zawarty w sobie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dr.elich napisał:

Dam Ci znać na PW ci i jak.
Te, które kupiłem po fotkach chyba mają jakiś moduł poziomowania zawarty w sobie.

Ja mam w Blitzenie OEM xenony z regulacja przy wlaczniku świateł jak w każdym innym przedlifcie z lampami halogenowymi;). Jako że bazuje on na JDM 2.0 GT specB tak jak inne wersje na 50cio lecie (WR Limited i 50th anniversary edition) to raczej wszystkie miały te same lampy i lepszych nie bylo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...