Jump to content
ppmarian

róznica w zawieszeniu miedzy legacy a outback

Recommended Posts

czym dokladnie rozni sie legacy od outbacka pod względem zawieszenia?

 

czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej ????

 

mowa o modelach z tych samych lat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outback stoi wyżej między innymi z tego powodu, że posiada podkładki dystansowe między belką zawieszenia przedniego a podłużnicami i inaczej wyprofilowane poduszki tylne przednich wahaczy. W ten sposób jest podniesiony w stosunku do legacy. Dotyczy to zarówno modelu 94-99 jak i 99-03

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej ????

 

Jeszcze chyba średnica kół jest inna co też go trochę podnosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej ????

 

Jeszcze chyba średnica kół jest inna co też go trochę podnosi.

 

wyższe opony też cos dają, jasne.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale z Waszego wywodu wnioskuję, że rozpórka przednich kielichów od legacy do outbacka będzie pasowała jak ulał?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale z Waszego wywodu wnioskuję, że rozpórka przednich kielichów od legacy do outbacka będzie pasowała jak ulał?

 

owszem

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry sposób żeby trochę bujanie zmniejszyć. Ciekawe jak to będzie w nowym modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy poloski nie sa inne w outback i legacy?

 

nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach....

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy poloski nie sa inne w outback i legacy?

 

nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach....

 

Coś tu nie kumam...

 

Cały napęd czyli i silnik i skrzynia itd też?

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy poloski nie sa inne w outback i legacy?

 

nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach....

 

Coś tu nie kumam...

 

Cały napęd czyli i silnik i skrzynia itd też?

 

nie :mrgreen: silnik w OBK ma dwanaście cylindrów i 450KM, a skrzynia jest drewniana, nabijana metalowymi ćwiekami.... :razz:

 

 

:grin: :grin: :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy poloski nie sa inne w outback i legacy?

 

nie są, cały napęd jest obniżony i nie ma potrzeby grzebania przy półośkach....

 

Coś tu nie kumam...

 

Cały napęd czyli i silnik i skrzynia itd też?

 

nie :mrgreen: silnik w OBK ma dwanaście cylindrów i 450KM, a skrzynia jest drewniana, nabijana metalowymi ćwiekami.... :razz:

 

 

:grin: :grin: :grin:

 

 

No już dobrze, dobrze... :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko to samo :smile: , troche inny zawias i podniesiona buda na belkach, listwy i zderzaki i cała różnica... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale szpera z tyłu jednak jest. I to chyba wsio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wszystko to samo :smile: , troche inny zawias i podniesiona buda na belkach, listwy i zderzaki i cała różnica... :lol:

 

no tak ale 'trochę' czyni wiele......

Share this post


Link to post
Share on other sites

trochę czynia ok.cztero centymetrowe dystanse, inne amory, i parę plastików... :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanko mam:

czy jak zakupię zawieszenie z outbacka (amorki+springi)

to można zrobic przekładkę do legaca plug/play ? i auto stoi wyżej ? o ile wyżej ?

ktoś robil taką konwersję? nie ma problemów z napędem, półosiami itp ?

 

auto legacy 99-->

 

 

i jeszcze mi sie narodziło pytanie:

czy skok amorka i i twardość sprężyn legacy vs outback jest to samo?

czy outbackowe springi są miększe i dłuzszy skok amorka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten koles to wariat :)

ja nie mam na to czasu, glowy i zapału zeby sie bawić w takie klocki :)

chciałem zrobić najprostszy swap zawiasu zeby auto stało wyżej i to wszystko..

Share this post


Link to post
Share on other sites
pytanko mam:

czy jak zakupię zawieszenie z outbacka (amorki+springi)

to można zrobic przekładkę do legaca plug/play ? i auto stoi wyżej ? o ile wyżej ?

ktoś robil taką konwersję? nie ma problemów z napędem, półosiami itp ?

 

auto legacy 99-->

 

 

i jeszcze mi sie narodziło pytanie:

czy skok amorka i i twardość sprężyn legacy vs outback jest to samo?

czy outbackowe springi są miększe i dłuzszy skok amorka?

 

hahahah! widzę że nie tylko ja mam taki problem :) podłączam sie pod pytanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tu jak na złość nie ma mędrka, który by przegryzł ten temat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja mam wrażenie , że w podesłanym przeze mnie linku jest sporo podpowiedzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja mam wrażenie , że w podesłanym przeze mnie linku jest sporo podpowiedzi...

 

Masz rację, dopiero po napisaniu mojego posta otworzyłem link i na spokojnie go przepatrzyłem - wyjaśnia chyba wszystko w tym temacie, ale nie mniej jednak łatwiej by bylo pogadać z kims kto to zrobił tak zeby na zywca zobaczyć też , dotknąć, wiesz jak jest :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słyszałem o kilku druciarskich opcjach. Wg mojego mechanika najlepiej dać dystans pod górne mocowanie amortyzatora. Zastanawiałem się nad tym w zeszłym roku, ale przejeździłem zimę i nie było sytuacji która by mnie do tego odpowiednio zmotywowała :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Słyszałem o kilku druciarskich opcjach

 

 

to jest jedna z nich :

najlepiej dać dystans pod górne mocowanie amortyzatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...