Jump to content
Sign in to follow this  
todob

Rozrząd czy wymienić?

Recommended Posts

Guest IRAZU

Wydaje mi się , że rozrząd i olej to są podstawowe czynności do wykonania przy przeglądzie . Jeśli któraś z tych spraw nie została załatwiona , to nie można mówić o przeglądzie . Nie takie rzeczy widziałem w ASO i pewności nigdy nie ma . Zlecenie czynności przy aucie , to zawsze umowa cywilno-prawna właściciela z serwisem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.... dzisiaj zawiozłem na wymianę... :smile:

Będę spokojny i niewątpliwie szczęśliwy a na wywczasy mniej kaski zabiorę to i żoneczka będzie mniej rozrzutna :razz: :mrgreen:

Pozdro i dzięki za komenty!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapytowywuję szanowne grono - kto robił i może mnie poinstruować - czy robić rozrząd w OBK H6 02'

Co należy zrobić i kiedy - i ile oczywiście to moze kosztować?

Od kupna auta prawie 3 lata temu nie robiłem nic w tej materii, bo już gdzieś tu czytałem, że w H6 przy łańcuszku robić tylko wtedy jak się coś dzieje. :?: Podczas regulacji zaworów wspominano o zrobieniu rozrządu, ale nie byłem wtedy na to gotowy finansowo. Nie mam żadnych niepokojących dźwięków spod maski, auto chodzi jak malina (właśnie zrobiłem gumy i łaczniki razem z tarczami i klockami) - ale mnie ktoś ostatnio "nastraszył" żeby to zrobić, bo You never know...

auto ma 212 kkm nakulane, zawory regulowane jakieś 15kkm temu, w zeszłym roku rolki i napinacz wymieniane, pompa wspomagania , v-belt nowy, chłodnica wymieniona - możliwe że pompa wody też - nie pamiętam, bo nie mogę paragonu zlokalizować.

z czym to się je i czego się spodziewać? no i czy ruszać w ogóle temat skoro nic się nie dzieje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba, że z USA, wtedy jest 90 tys. mil.

Lepiej wymienić jak już kolega wcześniej napisać i mieć spokój. Niby się nic nie dzieje z rozrządem, ale jak to mówią: "lepiej na zimne dmuchać".

Miłych wczasów...

 

 

Czy ktos moze mi to jeszcze potwierdzic? . . . Ja mam OBK 2005 USA 2,5 bez turba... ma przejechane 60 tys. mil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak mnie zacytowałeś, z tym, że to w przypadku silnika 156 KM z MY01. Normy na USA i na EU są nieco inne, sprawdź w manualu co ile zmiana, najprościej i najpewniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy ktos moze mi to jeszcze potwierdzic? . . . Ja mam OBK 2005 USA 2,5 bez turba... ma przejechane 60 tys. mil

Według manula US :arrow: 105 tys mil / 168 tys km / badź 105 miesięcy to czas na wymianę rozrządu ALE auto jest użytkowane w PL więc jak najbardziej powinny obowiązywać zasady obsługi europejskiej a WIĘC 105 tys km, to czas na wymianę rozrządu. Technika jazdy, inne obciażenia silnika, długość tras itp.. warunki eksploatacji powodują, że tabelki dla US i EU róznią się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krótko mówiąc: Czas na zmianę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...