Gość IRAZU Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Wydaje mi się , że rozrząd i olej to są podstawowe czynności do wykonania przy przeglądzie . Jeśli któraś z tych spraw nie została załatwiona , to nie można mówić o przeglądzie . Nie takie rzeczy widziałem w ASO i pewności nigdy nie ma . Zlecenie czynności przy aucie , to zawsze umowa cywilno-prawna właściciela z serwisem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
todob Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witajcie.... dzisiaj zawiozłem na wymianę... :smile: Będę spokojny i niewątpliwie szczęśliwy a na wywczasy mniej kaski zabiorę to i żoneczka będzie mniej rozrzutna :razz: Pozdro i dzięki za komenty!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zapytowywuję szanowne grono - kto robił i może mnie poinstruować - czy robić rozrząd w OBK H6 02' Co należy zrobić i kiedy - i ile oczywiście to moze kosztować? Od kupna auta prawie 3 lata temu nie robiłem nic w tej materii, bo już gdzieś tu czytałem, że w H6 przy łańcuszku robić tylko wtedy jak się coś dzieje. :?: Podczas regulacji zaworów wspominano o zrobieniu rozrządu, ale nie byłem wtedy na to gotowy finansowo. Nie mam żadnych niepokojących dźwięków spod maski, auto chodzi jak malina (właśnie zrobiłem gumy i łaczniki razem z tarczami i klockami) - ale mnie ktoś ostatnio "nastraszył" żeby to zrobić, bo You never know... auto ma 212 kkm nakulane, zawory regulowane jakieś 15kkm temu, w zeszłym roku rolki i napinacz wymieniane, pompa wspomagania , v-belt nowy, chłodnica wymieniona - możliwe że pompa wody też - nie pamiętam, bo nie mogę paragonu zlokalizować. z czym to się je i czego się spodziewać? no i czy ruszać w ogóle temat skoro nic się nie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1984 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Chyba, że z USA, wtedy jest 90 tys. mil.Lepiej wymienić jak już kolega wcześniej napisać i mieć spokój. Niby się nic nie dzieje z rozrządem, ale jak to mówią: "lepiej na zimne dmuchać". Miłych wczasów... Czy ktos moze mi to jeszcze potwierdzic? . . . Ja mam OBK 2005 USA 2,5 bez turba... ma przejechane 60 tys. mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Tak jak mnie zacytowałeś, z tym, że to w przypadku silnika 156 KM z MY01. Normy na USA i na EU są nieco inne, sprawdź w manualu co ile zmiana, najprościej i najpewniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy ktos moze mi to jeszcze potwierdzic? . . . Ja mam OBK 2005 USA 2,5 bez turba... ma przejechane 60 tys. mil Według manula US :arrow: 105 tys mil / 168 tys km / badź 105 miesięcy to czas na wymianę rozrządu ALE auto jest użytkowane w PL więc jak najbardziej powinny obowiązywać zasady obsługi europejskiej a WIĘC 105 tys km, to czas na wymianę rozrządu. Technika jazdy, inne obciażenia silnika, długość tras itp.. warunki eksploatacji powodują, że tabelki dla US i EU róznią się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Krótko mówiąc: Czas na zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się