michal Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Konkurentam Marcina w tegorocznym sezonie z pewnoscia bedzie Impreza STi Pentagram przygotowywana w firmie PromotoR. Poki co auto legitymuje sie moca o wspolczynniku 300KM z litra pojemnosci skokowej! Wkrotce planowany jest montaz systemu podtelnku azotu direct port. Ponizej kilka fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Intryguje mnie ostanie zdjęcie a mianowicie co to za srebrny sedan, którego widać fragment po lewej stronie obok 2 person :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Ile ma byc tego N2O? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorBa Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 hehe, nasze firmowe STi :-) pamietam jeszcze jak odbieralismy je w stanie fabrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 ciekawy samochodzik ale szkoda ze nie w nowym nadwoziu i z malym spoilerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Jak wogole wyglada instalacja N20 :?: W momencie wpuszczenia podtlenku azotu, komputer zmienia mape wtryskowa czy cos :?: Czy poprostu puszcza sie smiesznego gaza i po kilku takich strzalach wymienia spalone tloki razem z wydechem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 niby taki super samochód, a odpalać go musieli na "pożyczkę" od michała (zdjęcie 5 licząc od góry) :P pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Pentagram - jakie to mroczne Konstuktrorzy lubia death metal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Ile ma byc tego N2O? Strzal 100-150KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 niby taki super samochód, a odpalać go musieli na "pożyczkę" od michała (zdjęcie 5 licząc od góry) :P pzdr! + 2 razy na pych Akumulator niestety padl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Jak wogole wyglada instalacja N20 :?: W momencie wpuszczenia podtlenku azotu, komputer zmienia mape wtryskowa czy cos :?: Czy poprostu puszcza sie smiesznego gaza i po kilku takich strzalach wymienia spalone tloki razem z wydechem :?: Temat rzeka. Rozwiazan jest multum. Najprostszym jest przelaczik aktywujacy system i czujnik reagujacy na pelne otwarcie przepustnicy (pedal w podlodze). Gdy oba te warunki sa spelnione N2O lecie do komory spalania. Przy bardziej rozbudowanych systemach stosuje sie komputery zewnetrzne sterujace w jakim momencie i ile nalezy wtrysnac N2O do komory spalania. W przypadku tego auta wszystkim ma sterowac stand alone Autronica. Poki, co dane brane sa z przeplywki a praca silnika steruje SMT6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Intryguje mnie ostanie zdjęcie a mianowicie co to za srebrny sedan, którego widać fragment po lewej stronie obok 2 person :wink: Wyglada mi to na Toyote Avalon. Co do Imprezy Pentagram, to czy dalej bedzie ja prowadzila kobieta :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Strzal 100-150KM. Czy ktos juz to robil i przy jakich obrotach? Bo WRX'y wybuchaja na strzale 75KM przy 3000 tysiacach. http://www.quicktimeperformance.com/Media/WRXBoom.wmv To byl najszybszy WRX w US na seryjnym turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Co do Imprezy Pentagram, to czy dalej bedzie ja prowadzila kobieta :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Strzal 100-150KM. Czy ktos juz to robil i przy jakich obrotach? Bo WRX'y wybuchaja na strzale 75KM przy 3000 tysiacach. Ale motor byl seryjny? P.S. Sciagam filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Motor seryjny, z tego co kojarze to sie zrobila dziura w bloku na szrodku w miejscu laczenia polowek. Jeszcze na jakim paliwie te 600KM, mozna prosic jakis wykres? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Na Elfie 102-oktanowym. Wykresem niestety, poki co nie dysponuje. Slabe te WRXy. Seicento 1.1 wytrzymalo strzal 75 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Ile ma byc tego N2O? Strzal 100-150KM. Michał, a może N2O ma być dawkowane progresywnie, do tego można wykorzystać SMT6. Co do osiągów to ciężko cokolwiek powiedzieć. W zeszłym roku autko robiło czasy w okolicach 12.5s, jak bedzie wy tym roku ciężko powiedzieć, konkurentów będzie dużo. Czekam na jakiś wykresik, bo te 600KM to narazie chyba teoria, jeśli dostanie N2O to znajdzie się w klasie Maxi, co oznacza starcie z Suprą, GT2, S4 Killer, M3 KSR itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 szczerze mowiac to najbardziej jestem ciekaw komentarza Marcina i prezentacji jego "killera" Naprawde zapowiada sie ciekawy sezon na 1/4 mili... 2 takie Imprezy... Marcin chyba ma dodatkowy atut w postaci mniejszej wagi GT-ka - ale moze sie myle - bo nie wiem jak odciazono STi :roll: Michal - a jak ten potwor jezdzi w porownaniu z Twoim SE? napisz poprosze pare slow komentarza. Pozdrawiam Szymon vel Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Na Elfie 102-oktanowym. Wykresem niestety, poki co nie dysponuje. 102 oktany hmm a to dziwne ostatnio na chemi uczyli mnie ze 100 oktanów to maks chyba ze źle przeczytałem i to jest "ELF 102" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Na Elfie 102-oktanowym. Wykresem niestety, poki co nie dysponuje. 102 oktany hmm a to dziwne ostatnio na chemi uczyli mnie ze 100 oktanów to maks chyba ze źle przeczytałem i to jest "ELF 102" Elf robi kilka paliw, które maja ponad 100 oktanów...Chyba nawyżej oktanowy jest obecnie Elf Moto 124 (124 oktany). Z tego co pamietam to Azrael kiedyś coś pisał o elfie 127 oktanowym :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Intryguje mnie ostanie zdjęcie a mianowicie co to za srebrny sedan, którego widać fragment po lewej stronie obok 2 person :wink: to taka krowa z usa nazywa sie toyota avalon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Marcin chyba ma dodatkowy atut w postaci mniejszej wagi GT-ka - ale moze sie myle - bo nie wiem jak odciazono STi :roll: Prawie w ogole nie jest wyprute. Michal - a jak ten potwor jezdzi w porownaniu z Twoim SE? napisz poprosze pare slow komentarza. Niestety, jak pisalem samochod nie jest jeszcze zestrojony, wiec nie ma co strzepic jezyka. Najgorsze, ze jak sie napatrze na poprzerabiane Imprezy, to sam bym cos w swojej podlubal, a obiecywalem sobie, ze nic nie rusze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Intryguje mnie ostanie zdjęcie a mianowicie co to za srebrny sedan, którego widać fragment po lewej stronie obok 2 person :wink: to taka krowa z usa nazywa sie toyota avalon dziękuję za opdpowiedź i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 od tego sezonu subaru + nitro jest nadal w turbo plus a nie w maxi, aby subaru zniosło strzał z nitro musi być na prawdę dobrze przygotowane do zawodów, jak już wielokrotnie pisano, wbrew pozorom nitro nie jest dla amatorów, tzn. może i jest ale bardzo krótko lepsze paliwo to elf turbo boost - ok.120 okt, cena ta sama co dopuszczonego do rajdów elf turbo max ok.100 okt, w s4 można na tyle przyspieszyć zapłon że dzięki elfowi "odnajduje się" 100-150 KM w porównaniu do zwykłaj 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się