domestos666 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Wczoraj wracając do domu, podczas wrzucania piątki coś jakby strzeliło i skoczyły obroty silnika. :sad: Piątki nie da się wrzucić bo zaczyna wszystko drgać i wyć. Jadąc na pozostałych biegach coś niemiło klekocze, na luzie również. Samochód ma dopiero 7000 km przebiegu Pytanko dla fachowców. Czy to jakaś poważna usterka może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 fachowcem nie jestem ale raczej nie wygląda to na drobiazg :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Wczoraj wracając do domu, podczas wrzucania piątki coś jakby strzeliło i skoczyły obroty silnika. :sad: Piątki nie da się wrzucić bo zaczyna wszystko drgać i wyć. Jadąc na pozostałych biegach coś niemiło klekocze, na luzie również. Samochód ma dopiero 7000 km przebiegu Pytanko dla fachowców. Czy to jakaś poważna usterka może być? Kiedyś tak mi się stało w 15-letnim Mitsubishi. Najpierw skończyła się piątka, ale jechałem dalej. Niedługo potem brakło czwórki i za moment zupełnie a straciłem skrzynię - rozsypała się. Daj znać co wyjdzie w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 domestos666, brzmi jakbyś ogolił piątkę :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 to co wpadlo do srodka moze uszkodzic reszte, takze opcje sa dwie, naprawa piatki, albo skrzynia do wyrzucenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Rano dzwonie do serwisu i zobaczymy. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Dokładnie to samo przytrafiło mi się w poniedziałek, z tym że nie było żadnego trzasku, czy huku. Na piątce był brak napędu. Skrzynię rozebrano dzisiaj w serwisie Kocar w Poznaniu i okazuje się, że strzeliło jakieś koło piątego biegu. Przy okazji zakleszczyła się dwójka..... Ciekawe jak długo będę czekał na zreperowanie auta...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Swojego wczoraj odstawiłem do Emila. Diagnoza w przyszłym tygodniu. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Będę Ci bardzo, ale to bardzo zobowiązany za krótką informację co też tam znaleźli:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 kancelista1, jaki przebieg Legacy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 26000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Auto zdiagnozowane. Skrzynia rozebrana i do wymiany w całości. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zazdroszczę bardzo, bo mi serwis Kocar dokonał jedynie wymiany jakiś części. Powiedziano mi jedynie, że było ich 7, natomiast nie poinformowano jakie to były części. Profesjonalizm na 3 z plusem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 W pierwszej wersji też miały być wymienione jakieś części, ale po rozebraniu całej skrzyni na części pierwsze okazało się, że jednak cała do wymiany. :wink: Auto jest naprawiane w Emilu i to chyba słuszny wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ciekaw jestem jak długo wytrzyma moja skrzynia po naprawie, bo jednak w wyniku awarii zakleszczył się drugi bieg, a ja nawet nie wiem, co w tej sprawie zrobił serwis Kocar (jakoś tłumaczenie tego, co zrobił mechanik w danej sprawie nie jest w tym serwisie faktem oczywistym). I dlatego bardzo zazdroszczę wymiany u Emila oraz tego, że będziesz tak naprawdę jeździł na czymś zupełnie nowym. Jaki masz przewidziany okres wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 W piątek podobno ma być skrzynia. Mam nadzieję że po niedzieli auto będzie gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 jakieś problemy z skrzynią po naprawie? Mechanik nie musi się tłumaczyć, ma wymienić zgodnie z procedurą Subaru i odpowiada za konkretną pracę. Części wymienione są dokładnie odnotowywane. Nie wymienia się części sklasyfikowanych za dobre, nie przewiduje tego gwarancja. Jeśli zachodziła by potrzeba wymiany kompletnej skrzyni , zostało by tak uczynione. Myślenie typu że w Emilu wymienią mi cała skrzynię jest naprawdę nie na miejscu. Pzdr Piotr Kociałkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyli Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Samochód, jak wiadomo, jest własnością jego właściciela a nie dealera czy serwisu. Dlatego właściciel ma prawo wiedzieć jakie prace wykonano w ramach gwarancji, jakie części podlegały wymianie a jakie naprawie lub regeneracji. Jest to chociażby o tyle istotne, że w odniesieniu do tego zakresu robót, gwarancja biegnie od nowa. Jako właściciel mam prawo uczestniczyć w oględzinach i kwalifikacji części albo też mogę powołać rzeczoznawcę, który to uczyni w moim imieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się