Skocz do zawartości

Problem z tubo, pomozcie prosze bo mam juz dosc!!!


Wojtasec

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec tak, 2 miesiace temu spelnilem swoje marzenia i kupilem WRX 03 US wszystko bylo OK ale dochodzily dziwne dzieki (po sciagnieciu nogi z gazu) od turbiny, akurat tak sie zlozyle ze auto odstawilem na serwis do sprawdzenia i gosc mi powiedzial ze jest padniete turbo. Odstawile do kolegi ktory zna sie na rzeczy i rzeczywiscie cisnienie doladowania 0,5 bar-a, wiec zostalo wyciagniete turbo i oddane do regeneracji i.... TRAGEDIA cisnieniie doladowania owszem wzroslo ale do 0,6 (do 0,9 troche jeszcze brakuje) co do odglosow to troche ucichly ale dalej troche sie cos tlucze po sciagnieciu nogi z gazu> Panowie pomozcie bo juz nie mam sily, i jeszcze jedno czy moze byc to spowodowane uszkodzonym katalizatorem lub wydechem i dzialaja tak jak by korek w wydechu a co za tym idzie slabsza praca turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj post carfita z tego wątku :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=126392

 

Jezeli chodzi o regeneracje turbiny to wydaje mi sie ze zostala przeprowadzona dobrze (przy mnie) zeszlo kilka godzin ale zrobili, owszem ladnie teraz wyglada z zewnatrz ale wirnik byl OK zostal wywazony, zostaly wymienione wszystkie uszczelki oraz lozyska no i zostal wyregulowany zawor na turbinie (przepraszam ale nie wiem jak sie on fachowo nazywa) takze wydaje mi sie, ze problem nie tkwi w turbinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I od tego czasu nie miales CEL? Od kiedy zaczely sie problemy?

Gdybys mial numer bledu to bylo by najlepiej, bo to wyjasnienie niewiele mi mowi. Chyba nawet nie ma czujnika, ktory by mierzyl temperature doladowanego powietrza.

 

Takie wyjasnienie otrzymalem na serwisie (moze Pan nie wiedzial o czym mowi) natomiast dzien po skasowaniu bledu zaswiecila sie jeszcze raz przy prodkosci powyzej 120 km/h tak jak za pierwszym razem, spróbuje jutro zdobyc ten kod bledu

 

[ Dodano: Czw Sie 06, 2009 8:25 pm ]

Ale czy to moze miec wplyw na niskie cisnie doladowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu sugerujesz, ze katalizator moze byc zapchany? bo to tez moze wplywac na pogorszenie osiagow

 

Sugeruje, bo jest uszkodzony mechanicznie z zewnatrz tzn. jest zagieta oslona, natomias dzisiaj zostaly oczyszczone, podokrecana wszystkie rury, rurki rureczki (gumowe, plastikowe) reset kompa. i....... lata auto tak jak nigdy dotad, cisnienie doladowania dochodzi do 1 bar!!! Wreszcie!!! Natomiast odglosy dochodzace po sciagnieciu nogi z gazu to... wlasnie katalizator a dokladnie oslona od niego i teraz nie wiem czy go wyciagnac (katalizator) calkiem czy moze przyspawac oslone. Ale najwazniejsze, ze lata dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ciężko żeby to auto jeździło jeśli po tylko ~5 minutowych oględzinach stwierdzam,

- totalny bajzel w przewodach podciśnieniowych wszystko źle podpięte , brak sterowania doładowaniem, jakiś idiota podpinał turbo :roll:

- 3 albo 3,5 calowy wydech bez kata w DP z kołnierzem zakończony seryjnym boxem :roll:

- prawdopodnie brak sondy lambda :roll: , na wtyczce wpięty jakiś rezystor albo coś ? który prawdopodobnie ma oszukiwać ECU - coś nieprawdopodbnego :roll:

- profesjonalnie zamontowany stożek ciągnący gorące powietrze z nad turbo :roll:

- BOV'a - chyba się zacina :roll:

- skręcony aktuator na 100 % przez "fachowca" żeby się doładowanie jakieś pojawiło ... :roll:

- szansa na super EGT - przypalony zderzak od wydechu

 

Właściciel nie bardzo się przejął i jeździ tym dalej z tego co widziałem...

 

totalny szał kija bejzbolowego... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko żeby to auto jeździło jeśli po tylko ~5 minutowych oględzinach stwierdzam,

- totalny bajzel w przewodach podciśnieniowych wszystko źle podpięte , brak sterowania doładowaniem, jakiś idiota podpinał turbo :roll:

- 3 albo 3,5 calowy wydech bez kata w DP z kołnierzem zakończony seryjnym boxem :roll:

- prawdopodnie brak sondy lambda :roll: , na wtyczce wpięty jakiś rezystor albo coś ? który prawdopodobnie ma oszukiwać ECU - coś nieprawdopodbnego :roll:

- profesjonalnie zamontowany stożek ciągnący gorące powietrze z nad turbo :roll:

- BOV'a - chyba się zacina :roll:

- skręcony aktuator na 100 % przez "fachowca" żeby się doładowanie jakieś pojawiło ... :roll:

 

Właściciel nie bardzo się przejął i jeździ tym dalej z tego co widziałem...

 

totalny szał kija bejzbolowego... :lol:

I to tłumaczy dlaczego niektóre WRXy kosztują 20 parę do 30 tysięcy, a inne (jak mój poprzedni) mozna sprzedać za sporo wyższą cenę i nabywca wcale nie marudzi :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...