stani Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. mam pewien problem od dłuszego czasu w moim subaru legacy 2,5 gt w wersji usa zapala się kontrolka chek-enge z powodu włanczania się czujnika stukowego.wymieniłem swiece na nowe kable zapłonowe i cewkę.zauważyłem ze chociaż kable są nowe nadal trochę iskrzą ale nie kopią. gdy silnik jest zimny to kontrolka czasem gasnie ale znów sie zapala gdy jest ciepły.potrzebuję wachowej rady.myslę żeby sprawdzić jeszcze rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dzieńdobry. a moż po prostu wymień czujnik spalania stukowego? albo oczyść, bo jak obrdzewiał albo obsyfiał to też może oszukiwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 chociaż kable są nowe nadal trochę iskrzą ale nie kopią Co to za kable? :shock: Nowe iskrzą? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Może jakieś czary.....? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Miałem to samo wymień czujnik i po problemie ewentualnie spróbuj oczyścić stary i pamiętaj że czujnik musi być dokręcony kluczem dynamometrycznym z odpowiednią siłą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Miałem to samo wymień czujnik i po problemie ewentualnie spróbuj oczyścić stary i pamiętaj że czujnik musi być dokręcony kluczem dynamometrycznym z odpowiednią siłą U mnie się to sprawdziło i mam już z check engine spokój ponad rok.Wyczyściłem podstawę na silniku i na czujniku( starym).Jeżdziłem z kluczem chyba z tydzień -dokręcałem popuszczałem,(bo nikt na forum nie wiedział z jaką siłą dokręcić) i trafiłem :!: -nie świeci Jeszcze jest ważne żeby wszystkie połączenia masy między silnikiem a karoserią były czyste :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APATIA Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam, u mnie czasami zapalało się CHECK ENGINE i kontrolka VDC OFF. Po chwili gasło. Na początku nie było poza tym żadnych oznak. Po pewnym czasie lampki zaświecały się częściej i wtedy samochód jakby nie miał mocy. Podobnie jak u kolegów chodziło o czyjnik stukowy. Po wymianie problem się skończył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 U mnie się to sprawdziło i mam już z check engine spokój ponad rok.Wyczyściłem podstawę na silniku i na czujniku( starym).Jeżdziłem z kluczem chyba z tydzień -dokręcałem popuszczałem,(bo nikt na forum nie wiedział z jaką siłą dokręcić) i trafiłem :!: -nie świeci Jeszcze jest ważne żeby wszystkie połączenia masy między silnikiem a karoserią były czyste :!: a mniej więcej z jaką siłą go trzeba dokręcic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Witam, u mnie czasami zapalało się CHECK ENGINE i kontrolka VDC OFF. Po chwili gasło. Na początku nie było poza tym żadnych oznak. Po pewnym czasie lampki zaświecały się częściej i wtedy samochód jakby nie miał mocy. Podobnie jak u kolegów chodziło o czyjnik stukowy. Po wymianie problem się skończył. Ja też tak miałem . Byłem akurat w Pradze i nie mogłem wyjechać z podziemnego garażu TESCO . Wymiana czujnika załatwiła sprawę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stani Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 wymieniłem i nic to nie dało sprawdziłem przewód od czujnika do komputera i jest ok.kontrolka nadal się pali auto ma mniej mocy i zyżycie paliwa większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 a mniej więcej z jaką siłą go trzeba dokręcic?? Sory ale nie pomogę bo nie dokręcałem tego czujnika kluczem dynamometrycznym tylko zwykłym na wyczucie. :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 powinno pomóc [ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 8:08 am ] no i zdjęcia nie ma [ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 8:09 am ] i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się