Skocz do zawartości

czujnik stukowy


stani

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. mam pewien problem od dłuszego czasu w moim subaru legacy 2,5 gt w wersji usa zapala się kontrolka chek-enge z powodu włanczania się czujnika stukowego.wymieniłem swiece na nowe kable zapłonowe i cewkę.zauważyłem ze chociaż kable są nowe nadal trochę iskrzą ale nie kopią. gdy silnik jest zimny to kontrolka czasem gasnie ale znów sie zapala gdy jest ciepły.potrzebuję wachowej rady.myslę żeby sprawdzić jeszcze rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo wymień czujnik i po problemie ewentualnie spróbuj oczyścić stary i pamiętaj że czujnik musi być dokręcony kluczem dynamometrycznym z odpowiednią siłą

U mnie się to sprawdziło i mam już z check engine spokój ponad rok.Wyczyściłem podstawę na silniku i na czujniku( starym).Jeżdziłem z kluczem chyba z tydzień -dokręcałem popuszczałem,(bo nikt na forum nie wiedział z jaką siłą dokręcić) i trafiłem :!: -nie świeci :lol: Jeszcze jest ważne żeby wszystkie połączenia masy między silnikiem a karoserią były czyste :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie czasami zapalało się CHECK ENGINE i kontrolka VDC OFF. Po chwili gasło. Na początku nie było poza tym żadnych oznak. Po pewnym czasie lampki zaświecały się częściej i wtedy samochód jakby nie miał mocy. Podobnie jak u kolegów chodziło o czyjnik stukowy. Po wymianie problem się skończył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U mnie się to sprawdziło i mam już z check engine spokój ponad rok.Wyczyściłem podstawę na silniku i na czujniku( starym).Jeżdziłem z kluczem chyba z tydzień -dokręcałem popuszczałem,(bo nikt na forum nie wiedział z jaką siłą dokręcić) i trafiłem :!: -nie świeci :lol: Jeszcze jest ważne żeby wszystkie połączenia masy między silnikiem a karoserią były czyste :!:
a mniej więcej z jaką siłą go trzeba dokręcic??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie czasami zapalało się CHECK ENGINE i kontrolka VDC OFF. Po chwili gasło. Na początku nie było poza tym żadnych oznak. Po pewnym czasie lampki zaświecały się częściej i wtedy samochód jakby nie miał mocy. Podobnie jak u kolegów chodziło o czyjnik stukowy. Po wymianie problem się skończył.

Ja też tak miałem . Byłem akurat w Pradze i nie mogłem wyjechać z podziemnego garażu TESCO . Wymiana czujnika załatwiła sprawę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...