Skocz do zawartości

sprężyny i amortyzatory w wrx i gt różnice


adamsa

Rekomendowane odpowiedzi

chcę uzyskać wysokość seria mniej więcej i większą twardość, co polecacie?

wyczytałem, że sti np 2003 amorki są twardsze,- znalazłem gościa, który ma, z racji ciężaru gt będzie jeszcze bardziej twardo, a do tego jakie sprężyny? z gt czy z wrxa? z sti nie widzę do kupienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zdania są podzielone czy wejdą sprężyny WRX na amortyzatory GT. Słyszałem kilka wersji i sam nie wiem jak to już jest.

 

Czy ktoś ma taką kombinację i zdjęcia jak wygląda GT, najlepiej kombi, z włożonymi sprężynami od WRX-a ? Nie chciałbym sobie zrobić pseudo-Forestera :twisted: z prześwitem 25 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT jest pewnie ze 100 - 150 kg lżejsza niż WRX, dlatego siedzi wyżej na seryjnych wuerixowych amorkach ...

 

troche nie tak

 

kolumna w WRX/STi jest wyzsza niz w GT - calosc jest po prostu dluzsza (amortyzator i sprezyna.

 

krotsza sprezyna mozna obnizyc auto, ale zawias WRX jest bez sensu, lpiej wsadzic z STi do 04 bo jest tam amor upside-down na grubej sztycy

 

w WRX i GT sa swykle amory jednostronnego dzialania i na cienszej sztycy

 

ja mam u siebie w klasyku zawias STi MY04 na Eibachu -30 mm stoi troche wyzej (ok 1-2 cm) niz seria GT, ale za to miesci sie felga 17x7,5 z opona 225/45/17 i nie obciera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...