adamsa Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Jakie są różnice w sprężynach i amorkach w wrx i gt 99? czy amorki i spręźyny z wrxa do gtka będą twardsze i wyżsse od serii gt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Amorki z WRX nie są twardsze, powiedziałbym nawet, że są bardziej miekkie. Do GT nie polecam, bo z tego co wiem po założeniu samochód stoi wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 GT jest pewnie ze 100 - 150 kg lżejsza niż WRX, dlatego siedzi wyżej na seryjnych wuerixowych amorkach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 GT jest pewnie ze 100 - 150 kg lżejsza niż WRX, dlatego siedzi wyżej na seryjnych wuerixowych amorkach ... racja, punkt dla tzd.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsa Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 chcę uzyskać wysokość seria mniej więcej i większą twardość, co polecacie? wyczytałem, że sti np 2003 amorki są twardsze,- znalazłem gościa, który ma, z racji ciężaru gt będzie jeszcze bardziej twardo, a do tego jakie sprężyny? z gt czy z wrxa? z sti nie widzę do kupienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIWO Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Zdania są podzielone czy wejdą sprężyny WRX na amortyzatory GT. Słyszałem kilka wersji i sam nie wiem jak to już jest. Czy ktoś ma taką kombinację i zdjęcia jak wygląda GT, najlepiej kombi, z włożonymi sprężynami od WRX-a ? Nie chciałbym sobie zrobić pseudo-Forestera z prześwitem 25 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 GT jest pewnie ze 100 - 150 kg lżejsza niż WRX, dlatego siedzi wyżej na seryjnych wuerixowych amorkach ... troche nie tak kolumna w WRX/STi jest wyzsza niz w GT - calosc jest po prostu dluzsza (amortyzator i sprezyna. krotsza sprezyna mozna obnizyc auto, ale zawias WRX jest bez sensu, lpiej wsadzic z STi do 04 bo jest tam amor upside-down na grubej sztycy w WRX i GT sa swykle amory jednostronnego dzialania i na cienszej sztycy ja mam u siebie w klasyku zawias STi MY04 na Eibachu -30 mm stoi troche wyzej (ok 1-2 cm) niz seria GT, ale za to miesci sie felga 17x7,5 z opona 225/45/17 i nie obciera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 225/45/17 panie, a ile to mocy trzeba, żeby na takim kapciu w ogóle ruszyć.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 225/45/17 panie, a ile to mocy trzeba, żeby na takim kapciu w ogóle ruszyć.... :razz: ze szeset kuni pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 panie, a ile to mocy trzeba, żeby na takim kapciu w ogóle ruszyć.... :razz: Na kapciu lepiej nie ruszać, tylko zmienić koło :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 panie, a ile to mocy trzeba, żeby na takim kapciu w ogóle ruszyć.... :razz: Na kapciu lepiej nie ruszać, tylko zmienić koło :!: kapeć w sensie opona, a nie flak.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 chyba sie nie lubisz z swoimi dyferencjałami i skrzynia biegów...... -> kabummmmmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 panie, a ile to mocy trzeba, żeby na takim kapciu w ogóle ruszyć.... :razz: Na kapciu lepiej nie ruszać, tylko zmienić koło :!: punkt dla ciebie jaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się