Jump to content

sprężyny i amortyzatory w wrx i gt różnice


adamsa
 Share

Recommended Posts

chcę uzyskać wysokość seria mniej więcej i większą twardość, co polecacie?

wyczytałem, że sti np 2003 amorki są twardsze,- znalazłem gościa, który ma, z racji ciężaru gt będzie jeszcze bardziej twardo, a do tego jakie sprężyny? z gt czy z wrxa? z sti nie widzę do kupienia

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zdania są podzielone czy wejdą sprężyny WRX na amortyzatory GT. Słyszałem kilka wersji i sam nie wiem jak to już jest.

 

Czy ktoś ma taką kombinację i zdjęcia jak wygląda GT, najlepiej kombi, z włożonymi sprężynami od WRX-a ? Nie chciałbym sobie zrobić pseudo-Forestera :twisted: z prześwitem 25 cm

Link to comment
Share on other sites

GT jest pewnie ze 100 - 150 kg lżejsza niż WRX, dlatego siedzi wyżej na seryjnych wuerixowych amorkach ...

 

troche nie tak

 

kolumna w WRX/STi jest wyzsza niz w GT - calosc jest po prostu dluzsza (amortyzator i sprezyna.

 

krotsza sprezyna mozna obnizyc auto, ale zawias WRX jest bez sensu, lpiej wsadzic z STi do 04 bo jest tam amor upside-down na grubej sztycy

 

w WRX i GT sa swykle amory jednostronnego dzialania i na cienszej sztycy

 

ja mam u siebie w klasyku zawias STi MY04 na Eibachu -30 mm stoi troche wyzej (ok 1-2 cm) niz seria GT, ale za to miesci sie felga 17x7,5 z opona 225/45/17 i nie obciera

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...