niebieski708 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam, sporo jeżdże, a moc mojego seryjnego GT juz zaczyna mi nie wystarczac. Planuje zwiekszyc troche moc do około 320-340KM, ale kolega JED mnie zaraził wizją mało awaryjnego Evo VI FQ340. I teraz pytanie, co na codzien do jazdy będzie lepsze ? czy przerobienie Imprezy do takiej mocy nie będzie jakimś hardcorowym rozwiązaniem ? czy lepiej kupic seryjne Evo z taką mocą ? Wole zostac przy Subaru (jedyna słuszna marka), ale po wymianie piątej skrzyni (druga już w tym miesiącu) z czego dwa razy w trasie :mad: zacząłem myślec troche ekonomicznie. Proszę o poradę i przepraszam za głoszenie herezji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam, sporo jeżdże, a moc mojego seryjnego GT juz zaczyna mi nie wystarczac. Planuje zwiekszyc troche moc do około 320-340KM, ale kolega JED mnie zaraził wizją mało awaryjnego Evo VI FQ340. I teraz pytanie, co na codzien do jazdy będzie lepsze ? czy przerobienie Imprezy do takiej mocy nie będzie jakimś hardcorowym rozwiązaniem ? czy lepiej kupic seryjne Evo z taką mocą ? Wole zostac przy Subaru (jedyna słuszna marka), ale po wymianie piątej skrzyni (druga już w tym miesiącu) z czego dwa razy w trasie :mad: zacząłem myślec troche ekonomicznie. Proszę o poradę i przepraszam za głoszenie herezji Lepiej kupić sti bagaja i pozostać przy marce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Planuje zwiekszyc troche moc do około 320-340KM, ale kolega JED mnie zaraził wizją mało awaryjnego Evo VI FQ340. Ile kosztuje EVO VI 340 ? Seryjny ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 zrobienie 340 konnego GT będzie kosztować, a i może być awaryjne. Fun bedzie duży bo GT 300km+ już zdrowo zapinają. Evo VI to zły pomysł- (będzie drogi w eksploatacji). Najlepiej kupić STi lub Evo VIII + wydech i remap, ta moc nie jest dla nich uciązliwa :wink: po wymianie piątej skrzyni (druga już w tym miesiącu) to jak Ty te biegi zmieniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Lepiej kupić sti bagaja i pozostać przy marce. Z ust mi to wyjąłeś! :razz: [ Dodano: Pon Sie 03, 2009 12:30 am ] niebieski708 napisał/a: po wymianie piątej skrzyni (druga już w tym miesiącu) to jak Ty te biegi zmieniasz? Tak jak Garnkogłowy. :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Też mnie zadziwiaja te skrzynie :grin: trzy razy drugi bieg i raz trzeci padł. Mysle czy nie przesadziłem z kołami 225/40/18 :???: padały podczas szybkiej zmiany biegów (nie redukcji !!!) [ Dodano: Pon Sie 03, 2009 12:38 am ] GT najbardziej mi sie podobają dlatego mysle o jego przeróbce zamiast kupywac nowszy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ale po wymianie piątej skrzyniwstaw z STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ale po wymianie piątej skrzyniwstaw z STI skoro 5 razy mieliles skrzynie i 5 razy wkladales ten sam typ/model to wedlug mnie chyba tak mniej wiecej o 2/3 razy za duzo po mojemu to juz dawno powinienes sie rozejrzec za czyms mocniejszym np. 6mt z sti jak podpowiedzial radexx, moze masz takie lapki, ze gtkowska konstrukcja szybko sie poddaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 mysłałem za kazdym razem ze to przypadek ale jednak nie jezdziłem roznymi autami ale wzadnym sie skrzynie nie rozsypała. Przy przyszłych przeróbkach napewno wejdzie z sti. Jedynie martwi mnie awaryjnosc EJ20 przy takiej mocy jat to bedzie chodzic, jak narazie zrobiłem 30 000 km od kupna czyli nie cały rok i nic sie nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja znam dwa GT'ki z przełożonym motorem i skrzynią STI nie są za bardzo wysilone troche ponad 300KM i auta są jak narazie całkowicie bez awaryjne jedno zrobiło ponad 20 tys km drugie dopiero 4 tys km bo nie dawno wyjechało skończone z warsztatu. Mi się wydaje że kasa za takie mody łącznie z zawieszeniem itp wyjdzie taka jak dobre, nie bite i zdrowe EVO IX. Ale trzeba powiedzieć otwarcie że taki GT'ek raczej nie będzie tak jeździł i nie będzie miał takiej trakcji jak EVO :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 ale może mieć przewagę masową ! mając 320KM i 450 Nm będzie szybszy od evo9 ,10 a czemu nie może mieć takiej trakcji? kwestia dyfrów kwestia zachowania się autka też jest do ustawienia... wymaga inwestycji jak wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 O takie odpowiedzi mi chodziło wiec Subi zostanie zmodyfikowany , a Evo i tak kupie [ Dodano: Pon Sie 03, 2009 10:39 am ] Jeszcze brakuje Mazdy RX7 i będzie wszystko do kolekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Pozostaje jeszcze kwestia kultowości - fajne szybkie dobrze zrobione GT to wypas i piękny dźwięk, rzadkie i piękne auto. A seryjne Evo 8 czy 9 to każdy może kupić, szału nie robi - takich jak psów. GT wyjdzie drożej ale czy nie warto? Inna sprawa z Evo VI - też jest kultowe i piękne ale dużo droższe od GT w zakupie i w utrzymaniu. Zależy co dla kogo ważne. Jeździłem kilka dni Evo 8 365KM - zużycie paliwa masakryczne w porównaniu z Subaru, poza tym świetnie się prowadzi i ogólnie bardzo fajne auto ale nie ma tego klimatu co Subaru - powinno się mieć i Subaru i Evo bo oba auta są super ale zupełnie inne dlatego trzeba najlepiej ujeżdżać obydwa na zmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 tak planuje od zawsze chciałem miec GT99/00 i EVO V,VI Subaru zostaje troche je przerobie i bedzie ok Jedyna słuszna marka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Evo VI to zły pomysł- (będzie drogi w eksploatacji). potwornie drogi....... z tego co wiem to koszty utrzymania i serwisu sa o wiele wieksze niz w przypadku nowszych evolucji.Zrasza najpierw znajdz tu takiego nie zmeczonego i w jako takim stanie bo z tego co tez syszalem to wiekszosc aut kupiona na polskim rynku wymagala pozniej worka pieniadzy na doprowadzenie tego do jako takiego stanu i worka pieniadzy na sam zakup :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Co do stanu aut to pewnie jak Subaru jaka cena takie auto ja swoją imprezke kupiłem taniej, sporo w nia wsadziłem, ale wiem czym jezdze i co miala robione Nissana tez tak kupiłem i był robiony od podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Do Evo 6 żeby tym upalać przekłada się wszystko z Evo 8 i dopiero jest ok bo seryjne Evo VI dość awaryjne i delikatne jest podobnie jak w przypadku GT i przekładki z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Czemu ten post wyplynal dwa moze cztery dni po tym jak zamknieto watek sprzedarzy po-krukowego killera. Trzeba bylo sprzedac niebieskiego i kupowac czarnego nic prostrzego. A tak to chlopie sam sobie szklo pod nogi wysypales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 E6 to jest w porownaniu z GTkiem studnia bez dna - GieTek jest duzo tanszy w utrzymaniu w GieTeku wystarczy ok 30k PLN coby na prawde zapitalal kupic GieTeka z 96 roku z motorem EJ20G (polzamkniety blok i tloki z natryskiem oleju na denko) do tego 6MT (lub 5MT STi ale z wkladem wzmocnionym PPG/PAR itp), szpery i DCCD. Zawias i hamulec Brembo z STi i masz na prawde fajnie przygotowane auto na ESLu stroisz na jakies 300 KM i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 A w Lublinie calkiem calkiem sti 96 stoi na czesci w calosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się