grygo Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Brzmi interesująco, ciekawe jak z jakością... :?: :smile: w olsztynie vega sie takimi rzeczami bodajze zajmuje, ceny z tego co pamietam mieli raczej rozsadne, z jakoscia niestety nie wiem jak jest, ale jest blisko zawsze mozesz podjechac pogadac, jarka przeciez znasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 ja brałem od nich tuleje wszystkie jakie sa do gt, jak narazie jest ok, pare rajdow przelecialy i żyją, nie maja tylko do mocowania tylnego dyfra ale to jest w powerflexie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ostatnio znalazlem cos takiego http://www.strong-flex.eu/ Brzmi interesująco, ciekawe jak z jakością... :?: :smile: Już gdzieś kiedyś pisałem: z tą firmą współpracuję od wielu lat i zaletą ich jest to, że nie wyceniają części wedle popytu czy ceny konkurencji ale wedle realnych kosztów produkcji co czasami stawia ich wśród najdroższych. Po drugie: jeśli czegoś nie przetestują to nie puszczają do sprzedaży. Szczerze polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ostatnio znalazlem cos takiego http://www.strong-flex.eu/ Brzmi interesująco, ciekawe jak z jakością... :?: :smile: Szczerze polecam. Czyżby mieli nagle zanotować wzrost sprzedaży, bo forumowa brać się rzuci na ich produkty? Nie przeczę, zainteresowała mnie ich oferta, tylko nie widzę kompletu gumek na tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 tylko nie widzę kompletu gumek na tył? To sobie skompletuj... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zrobiłem właśnie małą kalkulację. Komplet w zestawach (przód + tył) kosztuje 346+624=970pln. Ja łączniki stabilizatorów mam i gdybym chciał kupić resztę elementów osobno to by mnie one kosztowały 966pln. Tak więc bardziej opłaca się kupić cały komplet i spylić tuleje łączników Same tuleje łączników (p/t) to koszt 246pln. U mnie pewnie będą taniej [you] chętny? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 [you] chętny? :wink: zaraz nabierze się jakiś właściciel tribeki i powie ze nie może znaleźć kompletu do swojego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zaniepokoiło mnie jeszcze jedno w ofercie strong-flex, otóż komplet "Subaru, Zestaw poliuretanowy przedniego zawieszenia, SPORT" nadaje się do Impreza G10, r.93>98. A ja mam MY00, prod.99. więc chyba to 98 dyskwalifikuje ten zestaw. Co do jakości, to przeliczyłem sobie komplet z Powerflex, i wyszło mi dużo funciaków, zdecydowanie dużo więcej ponad 970 pln o których pisze MIKKI. Czy byłbym zainteresowany - pewnie tak, na wiosnę bym zabrał się za auto, to może i zleciłbym wymianę gumeczek (nie będę pisał "wymienię" bo sam to ja sobie mogę sprawdzić olej i ciśnienie w oponach a nie coś "wymienić"...). Łączniki stabilizatora tylne mam jakieś "lepsze", alu czy co, wyglądają solidnie. MIKKI, jakbyś chciał sprzedać te, co Ci podejdą w komplecie, to może i bym wziął "na zapas" o ile podejdą do MY00 i cena będzie sensowna ;P kashmere, tak, szukam kompletu, bo jestem na tyle zielony, że nie wiem co powinno w komplet wejść, i nie wstydzę się do tego przyznać Mogę zgadywać na bazie wykazu i schematu graficznego Powerflexa, który jest b.pomocny, jednak to wciąż jest trochę dobieranie na czuja / na oślep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 kashmere, tak, szukam kompletu, bo jestem na tyle zielony, że nie wiem co powinno w komplet wejść, i nie wstydzę się do tego przyznać tzd, nabrałeś sie na you :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 LOL a miało you nie być. Niemniej nie zmienia to faktu, że jestem zielony i się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 tzd, wiedza przychodzi z czasem. Ja już coś tam wiem i z ta wiedzą z chęcią przeszedłbym na ciemna stronę :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Kup sobie ciemne, najlepiej czarne... evo ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 tzd, w najgorszym wypadku zostawisz samochód u mechaników... oni zdejmą wszystkie elementy zawieszenia i wyjmą gumy z tulejami, następnie wszystko pomierzą, a Ty zgodnie z ich wskazówkami zamówisz konkretne elementy, bądź całe zastawy. Tu masz schematy StrongFlex’a przód http://www.strong-flex.eu/images/storie ... _92-02.jpg tył http://www.strong-flex.eu/images/storie ... _92-02.jpg Ważne żeby szybko doszły, co możesz ustalić wcześniej via mail/tel., bo ciężko żeby Twój samochód blokował jedyny czy jeden z dwóch :wink: podnośników w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 tzd, w najgorszym wypadku zostawisz samochód u mechaników... Dzięki, unieruchomienie auta na dłużej niż czas potrzebny na wymianę nie wchodzi w grę, to mój codzienny dupowóz i nie mam ochoty go zostawiać gdzieś na parę dni, a tyle by zajeło skompletowanie gumek. Najpierw chcę skompletować elementy, później wjechać, wymienić, wyjechać. Dzięki za linki do schematów. BTW wiesz, ile może trwać wymiana tych elementów? Czasowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacol1 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 jacol1 chętny? :wink: wyczuwam tutaj odrobinę ironii czy znasz moje autko?? Faktycznie mam do wymiany łączniki tylnego stabilizatora ale nie ma jeszcze tragedi. Tak czy inaczej dostałem nówki powerflexa od poprzedniego właściciela :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 To głównie zależy od tego jak łatwo/trudno będą się odkręcały poszczególne elementy. Tak czy inaczej jest ich sporo, zwłaszcza z tyłu. Obawiam się, że jeśli nawet nie będzie problemów, a ekipa sprawna, to zajmie im to co najmniej 4h. jacol1, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 MIKKI napisał/a: jacol1 chętny? :wink: wyczuwam tutaj odrobinę ironii Kto jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 jacol1 chętny? :wink: wyczuwam tutaj odrobinę ironii czy znasz moje autko?? Faktycznie mam do wymiany łączniki tylnego stabilizatora ale nie ma jeszcze tragedi. Tak czy inaczej dostałem nówki powerflexa od poprzedniego właściciela :razz: dobra, czekamy na tribekę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 nawet nie będzie problemów, a ekipa sprawna, to zajmie im to co najmniej 4h. Czyli w 1 dzień od 9 do 17 powinni zdążyć. OK, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Przy takiej operacji opłaca się od razu zadbać o całe podwozie: przednią belkę, tylne sanki i i inne stałe elementy, które mogą już nieco korodować. W moim Antyku wygląda to już naprawdę nie za ciekawie i stąd moje grubsze przymiarki... ale to już chyba po Cynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacol1 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 ładnie tak się nabijac z zielonych.... pomagac!!! nie naśmiewac- łobuzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 A co ja robię jak nie pomagam? Emotorsport nic nie napisze, bo wie że na pomuka nie ma co liczyć, gdyż autor tematu pewnie dawno rozwiązał swój problem i już tu nie zagląda :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Przy takiej operacji opłaca się od razu zadbać o całe podwozie: przednią belkę, tylne sanki i i inne stałe elementy, które mogą już nieco korodować. W moim Antyku wygląda to już naprawdę nie za ciekawie i stąd moje grubsze przymiarki... ale to już chyba po Cynie Mów do mnie jeszcze U mnie to wygląda wszystko dobrze (nawet po 2 Toruniach ) , ale po Cynie i po zimie różnie to może być, stąd przymiarki (jak do różnych tematów zresztą...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 kazio chętny? Ja tyl mam w dobrym stanie, narazie interesuje mnie przod. Szczegolnie tulna tuleja przedniego wachacza Co do rocznikow... Tam wlasnie jest napisane do 98 a ja mam MY99 (rocznik 98). Ale z tego co wiem zawieszenie bylo takie same we wszystkim rocznikach GC, czy sie myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 A co ja robię jak nie pomagam?Emotorsport nic nie napisze, bo wie że na pomuka nie ma co liczyć, gdyż autor tematu pewnie dawno rozwiązał swój problem i już tu nie zagląda :wink: emotorsport czasami też sypia... :razz: [ Dodano: Nie Paź 25, 2009 1:01 pm ] kazio chętny? Ja tyl mam w dobrym stanie, narazie interesuje mnie przod. Szczegolnie tulna tuleja przedniego wachacza Co do rocznikow... Tam wlasnie jest napisane do 98 a ja mam MY99 (rocznik 98). Ale z tego co wiem zawieszenie bylo takie same we wszystkim rocznikach GC, czy sie myle? z tego co ja wiem, to 98 i 99 i w 00 też, tuleje są identyczne, nie wiem, dlaczego ten typ ma się kończyć w 98.....może skończyli produkcję tych tulejek w 98.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się