Jump to content

Czy zna ktoś to auto? + Pytania o eksploatację.

--==MALY==--
 Share

Recommended Posts

Witam

Interesuje mnie to auto z linku po niżej.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9191451

Nie znam się kompletnie na subaru nigdy takiego auta nie miałem jakoś zawszę ciągnęło mnie w kierunku RWD ostatnim moim autem jest BMW M3 E36 3.2 321KM.

Świetne auto jednak chciał bym teraz spróbować czegoś 4x4.

Budżet jaki chciał bym przeznaczyć na auto to około 45-50tyś zł.

Auto chciał bym kupić najlepiej w okolicach 40tyś,żeby zostawić sobie zapas na wynikłe niespodzianki.

Będę wdzięczny za wszelkie rady. Co to za wersja tego auta z ogłoszenia?

Jakaś US STI? Czy seryjnie faktycznie takie wersje miały 280KM?

Co drogiego w naprawię najczęściej potrafi się zepsuć przy tym silniku 2.5?

Panewki (podstawowa wada M3) skrzynia biegów ?

Będę wdzięczny za podanie przybliżonych kosztów naprawy typowych poważnych usterek.

Auta używam w 90% do jazdy na trasie po Polsce w tej chwili około 30tyś km rocznie.

Szukałem na forum kilka godzin jednak tematy o spalaniu i eksploatacji mają po 70 stron i niczego nie można się tam doszukać.

Powiedzcie panowie ile takie auto pali w trasie jadac normalnie 120-130KM/h?

Druga sprawa jak wypadają koszty eksploatacji jaka cena normalnych tarczy klocków amortyzatorów i innych części zawieszenia oraz gdzie najlepiej szukać części?

Ceny jakiś wyczynowych części mnie nei interesują auta używam do normalnej jazdy nie na tor.

Może jakiś link do strony z cennikiem wtedy bym sobie sam na spokojnie przejrzał i zobaczył czy jest aż tak źle jak każdy straszy. Bardzo mi się spodobała Impreza i poważnie rozważam zakup takiego auta jednak chciał bym najpierw dowiedzieć się wszystkiego o eksploatacji,żeby potem nie było niespodzianek.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za każdą odpowiedź.

P.S. W przypadku M3 też każdy straszył,że utrzymanie kosztuje fortunę a jest naprawdę przyzwoicie.