Jump to content

Czy zna ktoś to auto? + Pytania o eksploatację.


--==MALY==--
 Share

Recommended Posts

Witam

Interesuje mnie to auto z linku po niżej.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9191451

Nie znam się kompletnie na subaru nigdy takiego auta nie miałem jakoś zawszę ciągnęło mnie w kierunku RWD ostatnim moim autem jest BMW M3 E36 3.2 321KM.

Świetne auto jednak chciał bym teraz spróbować czegoś 4x4.

Budżet jaki chciał bym przeznaczyć na auto to około 45-50tyś zł.

Auto chciał bym kupić najlepiej w okolicach 40tyś,żeby zostawić sobie zapas na wynikłe niespodzianki.

Będę wdzięczny za wszelkie rady. Co to za wersja tego auta z ogłoszenia?

Jakaś US STI? Czy seryjnie faktycznie takie wersje miały 280KM?

Co drogiego w naprawię najczęściej potrafi się zepsuć przy tym silniku 2.5?

Panewki (podstawowa wada M3) skrzynia biegów ?

Będę wdzięczny za podanie przybliżonych kosztów naprawy typowych poważnych usterek.

Auta używam w 90% do jazdy na trasie po Polsce w tej chwili około 30tyś km rocznie.

Szukałem na forum kilka godzin jednak tematy o spalaniu i eksploatacji mają po 70 stron i niczego nie można się tam doszukać.

Powiedzcie panowie ile takie auto pali w trasie jadac normalnie 120-130KM/h?

Druga sprawa jak wypadają koszty eksploatacji jaka cena normalnych tarczy klocków amortyzatorów i innych części zawieszenia oraz gdzie najlepiej szukać części?

Ceny jakiś wyczynowych części mnie nei interesują auta używam do normalnej jazdy nie na tor.

Może jakiś link do strony z cennikiem wtedy bym sobie sam na spokojnie przejrzał i zobaczył czy jest aż tak źle jak każdy straszy. Bardzo mi się spodobała Impreza i poważnie rozważam zakup takiego auta jednak chciał bym najpierw dowiedzieć się wszystkiego o eksploatacji,żeby potem nie było niespodzianek.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za każdą odpowiedź.

P.S. W przypadku M3 też każdy straszył,że utrzymanie kosztuje fortunę a jest naprawdę przyzwoicie.

Spalanie w ogóle śmieszne dzięki 6 biegowej skrzyni na trasie rzadko przekraczam 10 litrów.

Link to comment
Share on other sites

Spalanie w ogóle śmieszne dzięki 6 biegowej skrzyni na trasie rzadko przekraczam 10 litrów.

 

w subaru rzadko uda ci sie cos takiego osiagnac, chyba, ze bedziesz jechac bardzo plynnie po autostradzie w przedziale, ktory napisales (120-130) to wowczas moze i tak. mi przy takiej jezdzie gtek spalil 9,1l/100km v-powera racing 99, ale w polsce na trasie nie udalo mi sie nigdy zejsc ponizej 10l

 

co do pytan o ten konkretny egzemplarz szukaj tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... start=8950

 

pamietam, ze cos o nim bylo. nie jest to normalna cena jak za sti z tego roku wiec mozna sie doszukiwac podwojnego dna ;) w tym roczniku nie wystepowaly silniki 2,5l wiec jest to zapewne jakis swap i ile on ma naprawde koni to bylaby w stanie ocenic pewnie tylko jakas dobra hamownia

 

wiele odpowiedzi na swoje pytanie znajdziesz w forumowym dziale faq, rowniez polecam poczytac przed zakupem subaru

 

PS mozesz mi wcisnac pomuka ;)

Link to comment
Share on other sites

W tej budzie nie było STi US Spec. Ten silnik 2,5 litra to kolejna zagadka, przełożenie go nie jest takie proste i ciągnie za sobą wiele rzeczy. Co do usterek się nie wypowiadam, można na forum sporo poczytać :twisted::mrgreen: Mój 2.0 w trasie potrafi spalić 10l/100km tylko po co. Jedzie się 130km/h i uwaga NIE WOLNO wyprzedzać (jeśli już trafi się na większą zawalidrogę :mrgreen: ). Każde wciśnięcie gazu, przyspieszanie, hamowanie, przyspieszanie momentalnie podnosi średnie spalanie. Udało mi się tak ze dwa razy pojechać, ba raz nawet na spokojnie bez pośpiechu jechałem bocznymi drogami i zeszło ciut poniżej 10l :mrgreen: Obiecuję, że drugi raz już tego nie powtórzę :twisted: W mieście pali 18-20 litrów przy normalnej jeździe, wersja 2,5l może tutaj palić trochę mniej z racji większego momentu obrotowego. Poza tym to super fura, ale mi akurat podany przez Ciebie egzemplarz się nie podoba. Cena podejrzanie niska i do tego ten swap......Trzeba by dokładnie przebadać pacjenta :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Panowie co do subaru nie upieram się na STI może być i WRX to nie ma większego znaczenia ważne jest dla mnie tylko jak to kosztowo wygląda.

A co do egzemplarza z ogłoszenia mogl by to być WRX i by mi nie przeszkadzało bo po prostu to auto podoba mi się wyglądowo ciekawe czy ktoś go oglądał osobiście.

Link to comment
Share on other sites

skoro nie jest ci koniecznie potrzebne sti a szukasz po prostu imprezy turbo do jazdy codziennej to bierz wrx, jest sporo tanszy w zakupie i ciut tanszy w eksploatacji. za ta kase ktora masz, dostepne beda tez gtki w b.dobrym stanie, brales pod uwage taka opcje? np ten egzemplarz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9425970 jest od goscia, ktory zna sie na rzeczy i jest fanatykiem subaru, nie ogladalem auta osobiscie, ale znajac wlasciciela mozna smialo jechac i ogladac to auto. pamietaj, ze impreza gt/wrx czy nawet sti bedzie miala duzo slabsze osiagi (na prostej) niz twoja beemka wiec w razie ewentualnego zakupu nie krec nosem ;)

Link to comment
Share on other sites

Co do słabszych osiągów wiem :sad:

Miałem 3 krotnie możliwość sprawdzenia z STI i niestety jest troche wolniejszy.

Dlatego WRXa się obawiam,że będzie mi jednak za mało.

Jedyny plus to jazda po śliskim i zakrętach.

GT odpada kiedyś mi się podobaly teraz jakoś już mniej.

Link to comment
Share on other sites

Koszty utrzymania STi przy cywilnym użytkowaniu nie jest znowu taki olbrzymi. WRX sądzę, że jest niewiele tańszy. Jednak lepiej dołożyć trochę grosza i kupić to pierwsze choćby dla mocnej skrzyni :wink:

Link to comment
Share on other sites

A co myślicie o aucie z ogłoszenia?

Co to w końcu za cudo?

Ja się kompletnie nie znam na subaru po czym poznać jaka wersja i jaki silnik.

Najgorsze,że nie ma zdjęć komory silnika :???: ciężko będzie bez tego.

Może jest na forum ktoś z Wieliczki,kto za jakąś opłatą mógł by mi obejrzeć to auto ja mam trochę daleko :sad:

Link to comment
Share on other sites

A co myślicie o aucie z ogłoszenia?

Co to w końcu za cudo?

Ja się kompletnie nie znam na subaru po czym poznać jaka wersja i jaki silnik

Totalna wydumka. Jak byś trochę poprzeglądał forum to byś znalazł parę rzeczy na jego temat. Hamulec z WRX, pod maską niewiadomo co bo nie widać, prawdopodobnie słaba skrzynia, kanapy też w WRX. Gość podobno kupił auto, żeby na nim jeszcze zarobić... TO NIE JEST PEŁNOWARTOŚCIOWE STI

Link to comment
Share on other sites

Wiem,ze to nie jest pełnowartościowe STI ale dla mnie może być to nawet WRX tak jak mówiłem nie zalezy mi na STI na dobre STI trzeba mieć tak naprawdę 60-70tyś a za tyle kupił bym już chyba jednak M3 e46.

Chciał bym tylko wiedzieć co tak naprawdę siedzi w tym Subaru.

Link to comment
Share on other sites

Wiem,ze to nie jest pełnowartościowe STI ale dla mnie może być to nawet WRX tak jak mówiłem nie zalezy mi na STI na dobre STI trzeba mieć tak naprawdę 60-70tyś a za tyle kupił bym już chyba jednak M3 e46.

Chciał bym tylko wiedzieć co tak naprawdę siedzi w tym Subaru.

 

 

ja wybrałem WRXa i jestem bardzo z niego zadowolony. STI to sporo większe koszta a nie jak wcześniej ktoś powiedział, że tylko troszkę większe. jak będziesz zainteresowany to za 2 tygodnie będe sprzedawał swojego WRXa. poniżej masz opis:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=125174

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...