alunetik Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jakby były zasłyszane, raczej bym się nie wychylał. PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 To może JED niech się wypowie na ten temat - On słyszał. Jacek, wybacz, nie pamietam. Z reszta, u Ciebie to nawet wydech robiony na Jednosci Robotniczej brzmialby jak H&S albo inny SS! Ja mowie o swoim w Sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 alunetik a moglbys cos wiecej powiedziec o vedze? w jakich autach, jak to wygladalo itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Daj mejla na pw, podeśle Ci fotki, sam ocenisz. PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 co do jakości ELTEKA naprawde nie mozna sie przyczepić , aczkolwiek jeszcze nigdy nie słyszałem aby ten dzwiek był ładny, a widziałem rózne wersje :cool: Jeśli chodzi o walory słuchowe, umówmy sie, co ciency jak rowek w dupie pawiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 alunetik grygo1@wp.pl [ Dodano: Sro Sie 05, 2009 1:11 am ] A w jakim celu się wstawia tą blaszkę dzielącą DP na pół bo mi jej nie zrobili. Grozi to czymś?? Poprawia przepływ spalin bo oddziela prąd wychodzący z turbiny od tego z wastegate - oba prądy nie mieszają się tak bardzo, mniejsze turbulencje przepływu zwłaszcza za turbiną gdzie prędkość spalin jest duża. czy brak owej "blaszki" moze miec jakis wplyw na ogien wydobywajacy sie z backboxa czy nie ma to zadnego zwiazku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 grygo, nie ma związku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ale ceny niskie już dawno nie są, wręcz dorównują firmowym produktom. Ja za kompletny układ wydechowy do STI 2006 dałem 2200zł co prawda jestem stałym klientem i z szefem firmy (Michał) jestem w koleżeńskich stosunkach ale nie sądzę żeby dla innych klientów było dużo drożej. Poza tym część firmowych wydechów jest dużo gorzej wykonana a kosztują 4-5tyś.zł i więcej. MG ma bardzo dobrą giętarkę ale celowo spawają niektóre odcinki układu bo tak jak pisałem wyżej wydech spawany z kolanek jest dużo mocniejszy, trwalszy. Na tym zdjęciu ten DP może jest przed obróbką bo wszystko co robiłem w MG było spawane TIG-iem i wygładzone tak że wyglądało jak gięte i na zewnątrz i od środka - teraz też u nich wydech zrobiłem do STI 2006 i jest wykonany perfekcyjnie. Kruk, to gdzie Ty robiłeś ten wydech ostatecznie ?? tak sie pytam bo tu chyba wszyscy o innych firmach mówią :roll: ale najważniejsze że sie dogadują :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 KASIAiMIŚ, Kruk pisze o MG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 trudno sie tu połapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 El-Tec'a nie polecam. Są bardzo drodzy, nieterminowi, ich wydechy wyglądają ohydnie a spawy to katastrofa. Na dodatek Lutek zachowuje się jakby wszystkie rozumy pozjadał, nawet sam o sobie mówi że jest "zajebisty". Znam go dobrze i kiedyś nawet pytałem się go dlaczego ma takie wysokie ceny np. za ic krzyczy 3-5 tyś. Odpowiedział mi że jak cenił je po 2 tyś. to ludzie myśleli że za takie małe pieniądze to pewnie lipa i robili to samo gdzie indziej ale dwa razy drożej. No i byli zadowoleni z siebie, nieprawdaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Kończy mi się pucha w Forku N/A. To chyba udam się do nich na "wymianę". Może akurat w fajnej cenie zaproponują dobrze brzmiącą puszkę zadzwoń tam wcześniej bo się trochę czeka ale naprawdę warto, ja laik jestem ale mi pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 witam Ja ostatnio robiłem w El-Tecu up-pipa i śmiało mogę ich polecić. Co prawda trafiłem na okres ich przeprowadzki, ale wszystko przebiegło bezproblemowo. Pozdrowienia dla p.Wojtka, bardzo sympatyczny gość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomac Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Ja już w trzech autach robiłem u Wojtka kompletny wydech. Za każdym razem profi robota. Z tego co wiem to jego tłumiki są wypełniane czymś egzotycznym co się zwie "Rowing Syntex" - materiał który się nie wysrywa jak wkłady wełniane niektórych konkurencyjnych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Co prawda trafiłem na okres ich przeprowadzki, ale wszystko przebiegło bezproblemowo. A gdzie oni teraz urzędują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 co do jakości ELTEKA naprawde nie mozna sie przyczepić , aczkolwiek jeszcze nigdy nie słyszałem aby ten dzwiek był ładny, a widziałem rózne wersje :cool: Jeśli chodzi o walory słuchowe, umówmy sie, co ciency jak rowek w dupie pawiana odnośnie dźwięku to coś w tym jest ale w zasadzie każda firma ma inną charakterystykę i trudno dogodzić wszystkim. Ja w Eltecu robiłem dwa lata temu cały przelot od 2.75" downpipe przez 2.5" centralny i końcówkę. Wydech wykonany jest naprawdę bardzo starannie. Spawy i spasowanie bez zarzutu. Dźwięk jest na tyle przyjemny, że można robić po kilkaset kilometrów bez bólu głowy a na wyższych obrotach bardzo ładnie basowo gra. Koszt to połowa ceny markowego odpowiednika. Z tego co pamiętam to stal jaką stosują jest grubsza a przez to trwalsza od stosowanej przez wiele firm. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 zadzwoń tam wcześniej bo się trochę czeka ale naprawdę warto, ja laik jestem ale mi pasuje Patrz na daty Już dawno mam tłumik. Swoją drogą mam końcową puszkę właśnie z El-tec'a. Kupiłem wprawdzie od forumowicza, którego dźwięk się nie podobał, ale moje wymagania spełnia w 100%. Podkreśla, że to boxer, a jednocześnie nie męczy w trasie i nie budzi sąsiadów jak wracam w nocy na chatę. A wykonanie naprawdę bardzo dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 A spawy masz ładne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Masz linka poniżej z adresem i namiarami http://www.el-tec.pl/pl/index.html Zdrówko, Dario Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Masz linka poniżej z adresem i namiaramihttp://www.el-tec.pl/pl/index.html Senkju Uff... zostali w Piastowie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 A spawy masz ładne? No położone starannie. Bo nie bardzo wiem czym charakteryzują się ładne sprawy. Nie mniej jednak to jest układ wydechowy, a nie biżuteria. Z reguły jedynym widocznym elementem jest końcówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Rozumiem że tłumik to nie biżuteria (no może nie dla wszystkich) ale za tak horrendalne ceny jakie ma El-Tec to ja wymagałbym perfekcji, no cóż bogatemu wszystko wolno. Masz tu dwa zdjęcia, górne przedstawia tłumik z El-Tec'a czyli denka wycinane ręcznie (krzywo) i ich "starannie" nasmarkane" spawy. Na dolnym zdjęciu tłumik z konkurencyjnej firmy (oddalonej od nich o 3km), tutaj denka wytłaczane są na prasie a spawy położone są o wiele lepiej i na dodatek dużo lepszym TIG'iem niż w El-Tec'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomac Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Co do porównania spawów El-Tec'a i konkurencyjnej firmy (wiem której firmy to tłumik) to wygląd wg. mnie ma znaczenie dalece drugorzędne. Tłumik ma tłumić i się nie wysrywać i w tym radzi sobie duuuuużo lepiej od przedstawionego konkurencyjnego tłumika (tak... posiadałem tłumik jednej i drugiej firmy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Tłumik ma tłumić i się nie wysrywać i w tym radzi sobie duuuuużo lepiej od przedstawionego konkurencyjnego tłumika Powtarzasz stary mit (rozsiewany zresztą przez El-Tec) a sam pewnie nigdy nie miałeś tłumika z M-Tech'a. Ja zrezygnowałem z El-Tec'a jakieś cztery lata temu i od tamtej pory jeżdżę na produktach z M-Tech'u i jakoś nic się nie "wysrywa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomac Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Tłumik ma tłumić i się nie wysrywać i w tym radzi sobie duuuuużo lepiej od przedstawionego konkurencyjnego tłumika a sam pewnie nigdy nie miałeś tłumika z M-Tech'a. Co to w ogóle za domysły i stwierdzenia że "na pewno nie miałem"? Tak jak napisałem w poście wyżej byłem w posiadaniu tłumika M-Techa i nigdy więcej takiego nie kupię. W El-Tec'u robiłem wydech już do trzech samochodów i nigdy się nie zawiodłem (w przeciwieństwie do M-Techa). Tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się