niebieski708 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam zastanawima sie nad podkreceniem swojego GT-ka MY99/00, ale zacząłem tez zastanawiac sie na swapem z Tribec-ki 3 litrowego boxera i dodanie do niego narazie turbo jakiegos turbo. Próbował juz ktos ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 no to bylbys jesli nie pionierem to na pewno jednym z pierwszych, ktory by takiego swapa popelnil jaka to ma seryjna moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 3.3 z SVXa :arrow: uturbione H6 też ktoś wsadził do imprezy :arrow: [ Dodano: Sro Lip 29, 2009 9:23 pm ] jaka to ma seryjna moc? chyba 245, a to jest N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Niezle brzmi ten 3.5RS. Tylko dlaczego zatrzymywac sie na 6 cylindrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 hmmm pomysl IMO dziwny. nie lepiej wstawic EJ207? prosciej, taniej, bezawaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=739083#739083 Miłej lektury :wink: [ Dodano: Pią Lip 31, 2009 3:16 pm ] Ciekaw jestem ile taka operacja by kosztowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 3.3 z svx jest dłuższy niż ten z tribecki także motor tribeckowy bedzie wchodził mniej ciasno. Koncepcja fajna, tylko po co skoro w pl bezproblemowo kupujesz silnik 2.0 turbo z dowolnego rocznika ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 3.3 z svx jest dłuższy niż ten z tribecki także motor tribeckowy bedzie wchodził mniej ciasno. Koncepcja fajna, tylko po co skoro w pl bezproblemowo kupujesz silnik 2.0 turbo z dowolnego rocznika ;] ale on ma juz 2.0T ale taki tribekowy H6T to by bylo cusik fajowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Patrzyłem troche itd. Sam motor 3.0 ma sporo więcej momentu z dołu w połączeniu z turbo całkiem fajnie powinno ciagnąc z dołu, aż do końca. Co ciekawsze producenci zaczeli doprezac silniki turbo zamiast odprezać (np. koncern VW) podobno dzieki temu nie ma tam praktycznie turbo dziury,a kolega z nissanowskiego SR20DE 2.0 16V na doprezonym silniku z cisnienia 1bar wycisnął ponad 300 KM. Dlatego zastanawia mnie ten motor, jedyny problem czy bedzie cos do niego (chodzi o mocniejszepodzespoły) i czytam w wolnym czasie o awaryjnosci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się