niebieski708 Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Witam zastanawima sie nad podkreceniem swojego GT-ka MY99/00, ale zacząłem tez zastanawiac sie na swapem z Tribec-ki 3 litrowego boxera i dodanie do niego narazie turbo jakiegos turbo. Próbował juz ktos ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 no to bylbys jesli nie pionierem to na pewno jednym z pierwszych, ktory by takiego swapa popelnil jaka to ma seryjna moc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 3.3 z SVXa :arrow: uturbione H6 też ktoś wsadził do imprezy :arrow: [ Dodano: Sro Lip 29, 2009 9:23 pm ] jaka to ma seryjna moc? chyba 245, a to jest N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Niezle brzmi ten 3.5RS. Tylko dlaczego zatrzymywac sie na 6 cylindrach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 hmmm pomysl IMO dziwny. nie lepiej wstawic EJ207? prosciej, taniej, bezawaryjnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
capricorn Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=739083#739083 Miłej lektury :wink: [ Dodano: Pią Lip 31, 2009 3:16 pm ] Ciekaw jestem ile taka operacja by kosztowała Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 3.3 z svx jest dłuższy niż ten z tribecki także motor tribeckowy bedzie wchodził mniej ciasno. Koncepcja fajna, tylko po co skoro w pl bezproblemowo kupujesz silnik 2.0 turbo z dowolnego rocznika ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 3.3 z svx jest dłuższy niż ten z tribecki także motor tribeckowy bedzie wchodził mniej ciasno. Koncepcja fajna, tylko po co skoro w pl bezproblemowo kupujesz silnik 2.0 turbo z dowolnego rocznika ;] ale on ma juz 2.0T ale taki tribekowy H6T to by bylo cusik fajowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted July 31, 2009 Author Share Posted July 31, 2009 Patrzyłem troche itd. Sam motor 3.0 ma sporo więcej momentu z dołu w połączeniu z turbo całkiem fajnie powinno ciagnąc z dołu, aż do końca. Co ciekawsze producenci zaczeli doprezac silniki turbo zamiast odprezać (np. koncern VW) podobno dzieki temu nie ma tam praktycznie turbo dziury,a kolega z nissanowskiego SR20DE 2.0 16V na doprezonym silniku z cisnienia 1bar wycisnął ponad 300 KM. Dlatego zastanawia mnie ten motor, jedyny problem czy bedzie cos do niego (chodzi o mocniejszepodzespoły) i czytam w wolnym czasie o awaryjnosci ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now