Dyzio_d Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Co to da jakbym sobie zmienił kolektor dolotowy z mojego wrx-owego na STI-owy. Ten sam rocznik i pojemność. Jakie to ponosi za sobą dodatkowe prace (mam na myśli czy elektrycznie wszystko jest takie same, przepustnica) i czy ma to sens gdy w planie mam remap na 265KM??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 W sumie też bym z chęcą poznał odpowiedz na to pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Zamiana kolektora ssącego ma niewielki sens pod względem planowanych osiągów - seryjny dolot pozwala na bardzo wiele. Chyba że chcesz sobie zmienić ze względu na kolor :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Chyba że chcesz sobie zmienić ze względu na kolor :wink: Tak mi właśnie świtało . Sądziłem, że istnieją jakieś większe różnice! OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Istnieja. W WRX sa takie motylki, ktore mieszaja powietrze z paliwem na zimnym silniku. W STi tego nie bylo, przynajmniej dawniej, nie wiem jak w ostatnich rocznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się