Dyzio_d Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Co to da jakbym sobie zmienił kolektor dolotowy z mojego wrx-owego na STI-owy. Ten sam rocznik i pojemność. Jakie to ponosi za sobą dodatkowe prace (mam na myśli czy elektrycznie wszystko jest takie same, przepustnica) i czy ma to sens gdy w planie mam remap na 265KM??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.adam Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 W sumie też bym z chęcą poznał odpowiedz na to pytanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Zamiana kolektora ssącego ma niewielki sens pod względem planowanych osiągów - seryjny dolot pozwala na bardzo wiele. Chyba że chcesz sobie zmienić ze względu na kolor :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted July 29, 2009 Author Share Posted July 29, 2009 Chyba że chcesz sobie zmienić ze względu na kolor :wink: Tak mi właśnie świtało . Sądziłem, że istnieją jakieś większe różnice! OK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Istnieja. W WRX sa takie motylki, ktore mieszaja powietrze z paliwem na zimnym silniku. W STi tego nie bylo, przynajmniej dawniej, nie wiem jak w ostatnich rocznikach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now