Skocz do zawartości

Jakie słabe strony silnika 2.5?


kowalk

Rekomendowane odpowiedzi

Michal K, masz gdzies stare uszczeki, mozesz zrobic zdjecie uszkodzonego miejsca?

Kuba już nieraz pisałem Ci że uszczeki są ok :idea: i po uszczelce nic nie widać , to że uszczeki puszczają to nie ich wina , tylko to sie tak potocznie mówi :cool:

A osobiście uważam ze oem-owe uszczelki są bardzo dobre i wytrzymują duzo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tak myslalem.

 

Gratuluje :twisted:

Komu pekaja?

nikomu tylko mi, bo ja wlewam olej opałowy ...... dla oszczędności :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Wy robicie wodę z mózgu świeżym posiadaczom znakomitego, bezawaryjnego auta subaru ?? zwłaszcza w wersji 2.5T sami takimi jeździta i je mega katujeta, a potem narzekata :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

ps

jak to jest tym silnikiem legacy/outback 2.5t XT?

takie mądre jesteśta, a nic rozsądnego nie poieta... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to uszczelka wyglada dobrze.

Co bylo przyczyna? Wydech bez programu?

 

jak to jest tym silnikiem legacy/outback 2.5t XT?

O ile sie nie myle, to sam silnik jest odlewany w Stanach, ale forma jest taka sama jak w Japoni. Najwieksza roznica jest w powietrzu.

W tych samochodach jest calkiem inne turbo (IHI VF40) i intercooler, nie kompatybilne z tym co montuje sie w Imprezie i Foresterze. Do tego oczywiscie inny program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to słyszałem, że w warszawskim oddziale czarno-pomarańczowej firmy Adam Tomaszek podłącza przewód i dmucha 8 barów - przy takim ciśnieniu wywala uszczelki w 2.5T :mrgreen: .

A ustami pompuje opony do 2,4 bara. :razz:

 

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 1:36 am ]

To w jakim celu wymieniac uszczelki?

Tu chyba bardziej chodzi o szpilki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O w mordę :shock:.

 

Za to uszczelka wyglada dobrze.

Co bylo przyczyna? Wydech bez programu?

 

A no właśnie...

 

Pierwszy silnik, który poleciał, u pewnego ex-forumowicza i ex-subarowca padł właśnie przez zmianę wydechu bez wykonania przeróbek towarzyszących, w tym programu, ale nie tylko.

 

Tu chyba bardziej chodzi o szpilki.

 

Ja to rozumiem tak samo. Może ktoś ze speców nas oświeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ rzeź :shock: Też mam motoryzacyjna hipochondrię, więc tak profilaktycznie się tylko spytam, czy 2.5 N/A również jest narażony na taką masakrę. Bo jak tak, to ja chyba przestane jeździc, póki nie zrobie z tym porządku :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ rzeź :shock: Też mam motoryzacyjna hipochondrię, więc tak profilaktycznie się tylko spytam, czy 2.5 N/A również jest narażony na taką masakrę. Bo jak tak, to ja chyba przestane jeździc, póki nie zrobie z tym porządku :neutral:

 

Nie! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...