kowalk Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jak najbardziej samochód ma zostać serią :wink: Poprostu chcę go jak najlepiej zakonserwować, a jednocześnie nie trzymać go w "domu na dywanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 jeśli wymieni się zaraz po - jak w przypadku TomkaN - wychodzi kosztowo na to samo, co przy profilaktyce. Mowa tu jest jednak o tym, że kolega chce dłubnąć wóz - w tej sytuacji nie powinien się nawet zastanawiać. No właśnie zawsze radzę zastanowić się przed zakupem do czego ma służyć auto /jak ma być eksploatowane / ? Jeśli jest tak jak piszesz dłubane w przyszłości , to warto najpierw się nacieszyć tym co się ma , a potem ocenić czego nam brakuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 A, zasugerowałem się wypowiedzią Bebna dot. dłubania. Jeśli ma zostać seria, to... ja nic nie mówię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 a są wogóle mocne strony Nie jestem ortodoksyjnym wyznawcą dwulitrowego silnika (że niby pojemność rajdowa itd) i poza "delikatnym" problemem z awaryjnością w porównaniu do pancernego 2.0, to jeździ sie tym o wiele lepiej niż 2.0. Super idzie z dołu, nie ma może takiego zdecydowanego kopa w plecy bo przyspiesza bardziej płynnie, ale zrobienie ok 480-490 Nm nie stanowi problemu a to już jest pokaźny zastrzyk niutków Popieram. Zdecydowanie lepiej idzie z dolu niz moj GT (2.0 250km po remapie). Z uszczelkami cos klamiecie :razz: 45tys stuknelo i narazie chodzi jak zegarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Chciałem to dopisać, gdyż sam jestem - jak wiecie - zwolennikiem profilaktyki, ale zrezygnowałem, żeby nie wprowadzać do wątku zamieszania . profilaktyka kojarzy mi się przede wszystkim z pastę do zebów z zawartością fluoru... a seryjny 2,5 ma większy moment i jedzie lepiej od dołu....a opinia ogółu jest miarodajna i stwierdza: 2L jest trwalszy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Dodam swoje 5 groszy. Może są jakieś statystyki co do tego silnika? Andrzej Koper ??? Myślę, że jeśli byłoby tak, jak mówicie, Subaru podjęłoby jakąś szerszą 'akcję gaśniczą'. Od kiedy czytam forum to, o ile pamiętam, jeden forumowicz miał kłopoty z 2.5 T w WRXie. Pozostałę przypadki dotyczą STI. W większości dotyczą aut dosyć intensywnie używanych... Mylę się? Nie chciałbym - mam za sobą na razie 12 tysięcy mil :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Może są jakieś statystyki co do tego silnika? 100% - wedlug pewnej firmy ze Sląska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Może są jakieś statystyki co do tego silnika? 100% - wedlug pewnej firmy ze Sląska. Wiarygodność tych statystyk jest tym większa, że firma ta zawodowo trudni się naprawą i ulepszaniem tych silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Pozostałę przypadki dotyczą STI. W większości dotyczą aut dosyć intensywnie używanych... Przemkowy nie byl katowany i z tego co wiem szakal tez jakos specjalnie nie upalal no chyba ze sprint ale to przeciez nie katowanie aa no i macka 2.5 za duzo tez nie wytrzymal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Pozostałę przypadki dotyczą STI. W większości dotyczą aut dosyć intensywnie używanych... Przemkowy nie byl katowany i z tego co wiem szakal tez jakos specjalnie nie upalal no chyba ze sprint ale to przeciez nie katowanie aa no i macka 2.5 za duzo tez nie wytrzymal... czy któryś z nich to WRX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 STI. ale mowiles ze intesywnie uzytkowanych wiec podalem przyklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 STI. ale mowiles ze intesywnie uzytkowanych wiec podalem przyklad. co do powyższych przykładów, nie wiem, nie widziałem, zarobiony jestem myślę jednak, że STI nie kupują grzeczne pensjonarki do cotygodniowych dojazdów w rodzinne strony :cool: inna sprawa, że to auto ma 'pewnego rodzaju' przeznaczenie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 100% - wedlug pewnej firmy ze Sląska. Tak, tak. Jak przejedziesz bramę nie-ASO to pada uszczelka . Sama z siebie. Nagle . Wysiadają głównie STI, ale WRXów już też znam niejeden przypadek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 100% - wedlug pewnej firmy ze Sląska. Tak, tak. Jak przejedziesz bramę nie-ASO to pada uszczelka . Sama z siebie. Nagle Płyną tłoki i jest 2-jka do wymiany... ( 2-jkę już wymieniłem, teraz czekam na resztę...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Przemkowy nie byl katowany No nie był. Chociaż dwie wycieczki na Ring mu na pewno nie pomogły . Inna rzecz, że u mnie nie doszło do niczego poważnego - tylko trochę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ja to słyszałem, że w warszawskim oddziale czarno-pomarańczowej firmy Adam Tomaszek podłącza przewód i dmucha 8 barów - przy takim ciśnieniu wywala uszczelki w 2.5T . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ja to słyszałem, że w warszawskim oddziale czarno-pomarańczowej firmy Adam Tomaszek podłącza przewód i dmucha 8 barów - przy takim ciśnieniu wywala uszczelki w 2.5T . zgadza się. wczoraj razem z Dzankiem dmuchali ponad 10 barów i dopiero jak podwazylem glowice srubokrętem, uszczelka poszła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 maja chlopaki pluco! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Lubią se podmuchać, co tu dużo gadać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 a jak jest w przypadku outback 2.5XT US automat 2005-2007 czy w tym modelu po kupnie tez nalezy profilaktycznie wymienic uszczelki pod glowicami i nowe szpilki? zastanawiam sie nad takim autem dla taty ale nie chce go wpaklowac na mine... zalezy mi na bardzo bezawaryjnym aucie!!! a, moze lepiej odpuscic to turbo i kupic mu leniwego outbacka 2.5N/A - przyanjmieniej nie bedzie mial szybszego auta od syna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 ppmarian, z 2.5XT US automat nie powinno być żadnych problemów. Wszak to automat, a one skutecznie utrudniają piłowanie silnika 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 a jak jest w przypadku outback 2.5XT US automat 2005-2007 czy w tym modelu po kupnie tez nalezy profilaktycznie wymienic uszczelki pod glowicami i nowe szpilki? zastanawiam sie nad takim autem dla taty ale nie chce go wpaklowac na mine... zalezy mi na bardzo bezawaryjnym aucie!!! a, moze lepiej odpuscic to turbo i kupic mu leniwego outbacka 2.5N/A - przyanjmieniej nie bedzie mial szybszego auta od syna Ten silnik, w przeciwiństwie do imprezy i forestera, produkowany jest w US i zdaje się przede wszystkim na rynek US. Nie wiem nawet, czy ma coś wspólnego z 'legendarnym' 2.5 T. Moc - jakaś inna - 250 KM zamiast 230/300 i w ogóle... Ale niech się wypowiedzą mądrzejsi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 mstar, zmarnowałeś 500 posta na jakieś techniczne gadanie...zamiast do innego słusznego tematu się wpisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 STI nie kupują grzeczne pensjonarki do cotygodniowych dojazdów ale za to na pewno od dziadków ze szwajcarii, którzy są religijni, bo katają tylko w niedzielę do kościoła i na domiar złego są jeszcze ...lekarzami..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jak zwykle wystarczy wpisać 2.5T w temacie posta i wątek na kilka stron gotowy ;-) kowalk, przerabiałem ten temat , gdybym cofnął się w czasie robiłbym przy każdej wymianie oleju test na obecność CO2. Zrobiłem go pierwszy raz w porę i na szczęście udało się ogarnąć temat zanim cokolwiek zaczęło się przegrzewać. Nowe uszczelki + ARP (przebieg 70kkm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się