ppmarian Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 planuje zakup outbacka dla ojca - roczniki 2005-2008 - tylko automat i ze wzgledu na cene prawdopodobnie bedzie to wersja US podczas poszukiwac wpadlem na kilka egzemplazy 2.5 XT (H6 odpada - nie pytajcie dlaczego) czy warto interesowac sie wersja 2.5XT ? Jakie sa roznice w kosztach eksploatacji? (auto bedzie mialo na 100% zalozona instalacje LPG). glownie w wersji XT kusi automat 5biegowy i zapas KM i Nm przy wyprzedzaniu, a z drugiej strony obawy mam co do trawlosci "legendarnego" silnika 2.5 TURBO i cen czesci ekspoloatacyjnych. Spalanie pomijam bo 2 litry wiecej przy cenie 2PLN/litr to zaden problem osobiscie mam forka 2008 2.5 N/A automat i wiem ze 4 biegi to "trochę" mało. KM i Nm mogloby tez byc wiecej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 jak się sprawuję generalnie auta z turbo zasilane LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 k się sprawuję generalnie auta z turbo zasilane LPG ? prawidłowo zainstalowany gaz generalnie* sparwuje sie dobrze *-nie dotyczy silników np: z "miekkimi" gniazdami zaworowymi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 no to raczej trzeba znaleźć dobrego magika aby odpowiednio zestroił instalacje. To pewnie nie będzie ani tanie a ani łatwe. ile taka instalacja kosztuje 5k pln ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 no to raczej trzeba znaleźć dobrego magika aby odpowiednio zestroił instalacje. To pewnie nie będzie ani tanie a ani łatwe. ile taka instalacja kosztuje 5k pln ? na szczesie jest guru gazowe u nas na forum kolega: "jako" droga jest juz dawno przetarta wiec 2.5XT to zadne wyzwanie dla niego. problem zaczyna sie od ponad 300KM przy 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 ONLY JAKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ja mam założoną do normalnego 2,5 w automacie. Zrobiłem na tę chwilę 15 tysięcy na gazie - żadnych problemów. Instalacja BRC Sequent. Auto ma przejechane 240 tysięcy. W warsztacie w którym robiłem robili też Imprezę z wiatrakiem. Pytasz, czy warto zainteresować się XT... jeśli H6 odpada to warto. 2,5 bez turbo też daje radę, ale na 100% frajda z jazdy są niepowtarzalne w XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica 3000-5000PLN do 2.5 N/A instalacja "duzo na wyrost (np: reduktor i wtryski do 230KM" kosztowala mnie 3300PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 dzięki za info. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica Jak turbo to ok. 4000-4500, do wolnegossaka taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 zbiornik idzie w miejsce kola zapasowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 zbiornik idzie w miejsce kola zapasowego ? Do N/A od 2kzl w gore, ja placilem 1,5 roku temu 2300 ze zbiornikiem w kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica 3110 złotych wraz z lubryfikatorem (zbiornik toroidalny, instalacja BRC Sequent) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 tak ogólnie - jeżdżę XT trzeci rok, przejechałem nieco ponad 80 tys. mil - silnik jest jak dzwon. Automat nieco rozczarowuje, owszem mocy masz pod dostatkiem, ale czas reakcji skrzyni mógłby być zdecydowanie lepszy. Średnie spalanie to jakieś 12,8 litra w trasie i około 14 w mieście. Jak się będziesz spieszył w trasie potrafi zjeść bliżej 19. Tak to wygląda na benzynie - na gazie odpowiednio więcej zapewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się