ppmarian Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 planuje zakup outbacka dla ojca - roczniki 2005-2008 - tylko automat i ze wzgledu na cene prawdopodobnie bedzie to wersja US podczas poszukiwac wpadlem na kilka egzemplazy 2.5 XT (H6 odpada - nie pytajcie dlaczego) czy warto interesowac sie wersja 2.5XT ? Jakie sa roznice w kosztach eksploatacji? (auto bedzie mialo na 100% zalozona instalacje LPG). glownie w wersji XT kusi automat 5biegowy i zapas KM i Nm przy wyprzedzaniu, a z drugiej strony obawy mam co do trawlosci "legendarnego" silnika 2.5 TURBO i cen czesci ekspoloatacyjnych. Spalanie pomijam bo 2 litry wiecej przy cenie 2PLN/litr to zaden problem osobiscie mam forka 2008 2.5 N/A automat i wiem ze 4 biegi to "trochę" mało. KM i Nm mogloby tez byc wiecej.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 jak się sprawuję generalnie auta z turbo zasilane LPG ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted July 24, 2009 Author Share Posted July 24, 2009 k się sprawuję generalnie auta z turbo zasilane LPG ? prawidłowo zainstalowany gaz generalnie* sparwuje sie dobrze *-nie dotyczy silników np: z "miekkimi" gniazdami zaworowymi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 no to raczej trzeba znaleźć dobrego magika aby odpowiednio zestroił instalacje. To pewnie nie będzie ani tanie a ani łatwe. ile taka instalacja kosztuje 5k pln ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted July 24, 2009 Author Share Posted July 24, 2009 no to raczej trzeba znaleźć dobrego magika aby odpowiednio zestroił instalacje. To pewnie nie będzie ani tanie a ani łatwe. ile taka instalacja kosztuje 5k pln ? na szczesie jest guru gazowe u nas na forum kolega: "jako" droga jest juz dawno przetarta wiec 2.5XT to zadne wyzwanie dla niego. problem zaczyna sie od ponad 300KM przy 2.0T Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 ONLY JAKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Ja mam założoną do normalnego 2,5 w automacie. Zrobiłem na tę chwilę 15 tysięcy na gazie - żadnych problemów. Instalacja BRC Sequent. Auto ma przejechane 240 tysięcy. W warsztacie w którym robiłem robili też Imprezę z wiatrakiem. Pytasz, czy warto zainteresować się XT... jeśli H6 odpada to warto. 2,5 bez turbo też daje radę, ale na 100% frajda z jazdy są niepowtarzalne w XT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted July 27, 2009 Author Share Posted July 27, 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica 3000-5000PLN do 2.5 N/A instalacja "duzo na wyrost (np: reduktor i wtryski do 230KM" kosztowala mnie 3300PLN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 dzięki za info. pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica Jak turbo to ok. 4000-4500, do wolnegossaka taniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 zbiornik idzie w miejsce kola zapasowego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 zbiornik idzie w miejsce kola zapasowego ? Do N/A od 2kzl w gore, ja placilem 1,5 roku temu 2300 ze zbiornikiem w kole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 dowiem się ile taka instalacja kosztuje czy to tajemnica 3110 złotych wraz z lubryfikatorem (zbiornik toroidalny, instalacja BRC Sequent) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yorey Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 tak ogólnie - jeżdżę XT trzeci rok, przejechałem nieco ponad 80 tys. mil - silnik jest jak dzwon. Automat nieco rozczarowuje, owszem mocy masz pod dostatkiem, ale czas reakcji skrzyni mógłby być zdecydowanie lepszy. Średnie spalanie to jakieś 12,8 litra w trasie i około 14 w mieście. Jak się będziesz spieszył w trasie potrafi zjeść bliżej 19. Tak to wygląda na benzynie - na gazie odpowiednio więcej zapewne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now