burzum Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 poszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Adasch - tylne hamulce - bierzesz gumoweczke o obcinasz ten rancik co przeszkadza - ladnie naokolo - przereabialem to u siebie i stwirerdzam ze lepsze jest wyczucie hamowania - zmien tez od razu przewody na stalowe - koszt niewielki ale w slusznej sprawie - ja placilem ok. 120-130 PLN za szutke zrobiona na wymiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Zamienił stryjek siekierkie na kijek Zadam więc pytanie - nie wchodząc w teorię, rozumieć mam iż przy tarczy o tej samej średnicy 4-tłoczkowe Brembo daje takie same efekty jak 6-tłoczkowe (lub 8tłoczkowe) KSport [D2, XYZ... czy inne]? I czy nie jest znaczącą zaletą fakt iż na KSport wejdzie większość felg w rozmiarze 17, podczas gdy dla Brembo trzeba kombinować [dystanse] lub iść w większe rozmiary felg, co znów podwyższa koszty zakupu tychże oraz opon? Jeśli tak to, wówczas całkowity koszt przejścia na używane Brembo będzie równie duży co nowe KSport. Dobrze rozumuję? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 moim zdaniem koszt przejscia na uzywane brembo jest i tak sporo wyzszy (mowie o brembo z STI), ale i efekt w porownaniu do ksportow lepszy. zacisk z WRX przy tej samej srednicy tarczy powinien wejsc w seryjna felge i jest to najtanszy upgrade. podkreslam, ze to moje zdanie wynikajace z obserwacji, nie doswiadczenia z ksportami. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 U mnei razem z przednimi zaciskami musialem zmienic tarcze - bo ORI mialy mniejsza srednice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 kuba.goller napisał/a:Ale na własne oczy widziałem jak ludzie zmieniali seryje hamulce w STI właśnie na D2/KSport bo nie było ich stać na AP Widocznie ktos ich wprowadził w błąd... :wink: Zamienił stryjek siekierkie na kijek Dokładnie ... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 moim zdaniem koszt przejscia na uzywane brembo jest i tak sporo wyzszy (mowie o brembo z STI), ale i efekt w porownaniu do ksportow lepszy. rozwiniesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 carfit napisał/a: Zamienił stryjek siekierkie na kijek Dokładnie ... No dobrze, jasną sprawą jest że zamiana STi Brembo na KSport jest bez sensu. Ale jeśli ktoś taki jak ja chce w Forku usprawnić hamulce (solidniej niż montaż zestawu WRX) ale nie wydawać ogromnej sumy (na AP dla przykładu), to którą wersję by Panowie rozważyli? Proszę o obiektywną wypowiedź, bez względu na reprezentowaną grupę interesów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Adam., wlasnie nie. dlatego napisalem: "podkreslam, ze to moje zdanie wynikajace z obserwacji, nie doswiadczenia z ksportami. " u mnie to kwestia: 1. Zboczenie zawodowe - pracuje na topowym w swojej branzy sprzecie i odniesienie do produktow zrobiony na wzor, czasem wrecz w tych samych fabrykach - mam. Zajmowalem sie testowaniem sprzetu producentow dalekowschodnich kilka lat temu, przy okazji ich proby wejscia na rynek emea. Choc widac bylo z rok na rok niesamowity postep, to zdarzajace sie wpadki dyskwalifikowaly sprzet w zastosowaniach profesjonalnych. Mimo, ze parametrami mierzalnymi, podawanymi przez producenta, nie odbiegal od konkurencji. A cena byla atrakcyjna. Glownie chodzilo o proces kontroli jakosci produktow, cykl zycia produktu i wsparcie. W przypadku hamulcow dolozylbym materialy + research, ktory firmy typu brembo i ap wlozyly w rozwoj produktow. Kopia to kopia. 2. Znam firme Brembo (1. klient, 2. znam ludzi tam pracujacych przy testach). To tez buduje moje zaufanie. 3. Wiem, w jaki sposob mozna oszczedzac na materialach i procesie obrobki. Nie chce ryzykowac. 4. Na hamulcach nie bede oszczedzal. Fakt, z tego, co mnie zacytowales, moze wynikac, ze mowilem o drodze hamowania np. Nie mowilem. Mowilem o tym, ze hamulce musza jezdzic troche wiecej niz 2-3 hamowania i nawet jak tylko 1 na 10000 bedzie mial wade, to tym 1 na 10000 samochodow ktos tez bedzie jechal. Wyedytowac to, co napisalem pare posotw wyzej ? Nie chce nikogo odwodzic od zakupow, kazdy wybiera sam, ze wszystkimi konsekwencjami. Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Proszę o obiektywną wypowiedź, bez względu na reprezentowaną grupę interesów Ano właśnie i o to pewnie będzie już tu trudniej Od osób, które znam i które dokonaly przesiadki na D2/KSport nie słyszałem nigdy narzekań na sprawowanie się ww. zestawów. Mati, którego trudno podejrzewać o kapelusznicze użytkowanie auta, nie był w stanie zakatować D2. Nie wiem, czy już, czy jest to kwestia wciąż przyszłości do swojej Sabiny również miał zamiar wkładać D2/KSport zestaw. Oczywiście, to co pisze Piotr też należy brać pod uwagę. Dla mnie jednak najistotniejsze są doświadczenia ludzi, którzy z danego zestawu hamulcowego korzystają na codzień. Edwinie, dużo przypadków reklamacyjnych D2 i KSports jest Ci znanych ? Czy zestawy te puchną na pojeżdzawkach ? Gdybyś z łaski swojej podzielił się informacjami to byłbym zobowiązany. Sam jeżdzę na zestawie WRX (praktycznie nowiutkie zaciski, tarcze i klocki ori, płyn RBF, przewody w oplocie od Edwina) i niestety, hamuje to-to słabo. Jedno hamowanie z 200km/h i smród niesie się na całą Polskę a pedału hamulca kilofem nie wciśniesz. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Edwinie, dużo przypadków reklamacyjnych D2 i KSports jest Ci znanych ? Czy zestawy te puchną na pojeżdzawkach ? Gdybyś z łaski swojej podzielił się informacjami to byłbym zobowiązany. Grzesiek, tu nie chodzi o to, czy duzo jest reklamacji. Chodzi o to, jaka jest szansa, ze cos padnie akurat ten jeden jedyny raz, w moim samochodzie. A znajac mojego pecha, to jak cos moze pasc, to padnie. A w Kupie/Sprzedam masz zestaw z STi 2008 za 2600zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Grzesiek, tu nie chodzi o to, czy duzo jest reklamacji. Chodzi o to, jaka jest szansa, ze cos padnie akurat ten jeden jedyny raz, w moim samochodzie. A znajac mojego pecha, to jak cos moze pasc, to padnie. Piotruś ale statystycznie to i brembus może paść. To nie jest argument :cool: A w Kupie/Sprzedam masz zestaw z STi 2008 za 2600zl. Widziałem ale obecnie stać mnie na 30l LPG. I to, kurnia, wszystko Ladies and Gentelmans :razz: Zestaw klasa, pytanie jaka tarcza i klocek siedzi. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 niewazne i tak gracowy zgarnal. Ale moje tez maja juz byc niedlugo :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się