Jump to content

Czy ten komplet zacisków będze pasować do forka?


AdaSch
 Share

Recommended Posts

Cześć,

 

czy ten komplet będzie pasować do mojego forka 2.5 xt my06 bez żadnych modyfikacji?

 

zaciski pochodzą z wrx 2004

 

Zaciskiwrx.jpg

 

czy ktoś może ma takie?

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

 

czy ten komplet będzie pasować do mojego forka 2.5 xt my06 bez żadnych modyfikacji?

 

zaciski pochodzą z wrx 2004

 

Obrazek

 

czy ktoś może ma takie?

 

pozdro

przod pasuje bez zadnych przerobek (tylko do zaciskow musisz miec odpowiednei klocki), zas aby zamontowac tylne zaciski, trzeba albo wymienic paiste, albo zalozyc spec. adaptery (do zaciskow tylnych takze sa potrzebne klocki oraz tarcze hamulcowe - 290x18)

 

picture003r.jpg

 

dziekuje za pomuka :mrgreen:

 

 

p.s. kashmere byl szybszy :lol:

Link to comment
Share on other sites

dzięki,

 

a co mi tam :D dwa pomuki :D

 

czy nadal będę miał ręczny?

gdzie kupić takie adaptery?

jakie średnice tarcz miał taki wrx 2004?

no i dlaczego niektóre są czarne a niektóre czerwone?

Może czerwone będą basować bolton?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

dzięki,

 

a co mi tam :D dwa pomuki :D

to daj jeszcze jednego, jak takis szczodry :mrgreen:

 

czy nadal będę miał ręczny?

tak, bo srednica jest taka sama - 170mm

 

gdzie kupić takie adaptery?

nie moge powiedziec :lol:

 

jakie średnice tarcz miał taki wrx 2004?

przednie, jak w Twoim Forku - 294x24mm, tylne, jak juz napisalem - 290x18mm

 

no i dlaczego niektóre są czarne a niektóre czerwone?

roznica w rocznikach (europejskie WRX'y od MY'05 juz mialy takie)

 

Może czerwone będą basować bolton?

niestety nie

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

byłem w garage, pomierzyłem ten przeklęty tył i bez wywalenia blachy osłaniającej tarcze nic nie będzie. A moja żona dała mi bana na modyfikacje których nie da się odwrócić "katastrofa przy sprzedaży almery", kupę osób nie chciało, pomimo pozytywny modyfikacji. Mogę robić co chcę ale z możliwością do powrotu do OEM. Tego się nie da przeskoczyć. Pozostał ew przód.

 

kuba.goller,

wiem, ale zdecydowanie łatwiej jest nad tym panować. Pedał nie jest taki gumowy chociaż, fakt jak go się wbije w podłogę to forek dobrze hamuje. Działa też Wspomaganie nagłego hamowania - sprawdzone.

 

duże brembo miałem, ale tył to katastrofa, a na przód nie wchodziły fele oem 17" bez dystasnów.

 

Chyba nie będę kombinować tylko kupię jakiś gotowy kit pasujący na oem zaciski. Widziałem coś takiego. Na przód 330mm plus chyba 8 tłoczków, na tył 2 tłoczki na oem tarczy i oem uchwycie. Nie pamiętam jednak co to było. Koszt około 5k

 

tak wyglądąły moje ale to chyba wszystkie takie same

 

Brembo.jpg

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

A po co montujesz te zaciski? Chyba żeby nie polepszyć hamulcy, z taką średnica tarczy nic nie zrobisz choćbyś założył 10 tłoczkowe - szkoda kasy

bez przesady... wymiana przednich zaciskow na 4-tloczkowe daje odczuwalne efekty w Forku, szczegolnie z jakims lepsiejszym klockiem... moze tšaki upgrade i nie skraca drastycznie dorigi hamowania, ale daje zdecydowanie lepsze wyczucie hamowania :smile:

 

szkoda kasy powiadasz?

niestety nie wszystkich stac po 5 tys. PLN'ow na tajwanski BBK :lol:

Link to comment
Share on other sites

AdaSch, piszesz, że "złote" Brembasy nie wchodziły pod fabryczne fele, czy te dystansy to taki wielki kłopot? Pytam, bo sam chcę kupić do swojego forka komplet tych brembo, i nie chciałbym wielkiej rzeźby robić w celu spasowania wszystkego.

Link to comment
Share on other sites

AdaSch, piszesz, że "złote" Brembasy nie wchodziły pod fabryczne fele, czy te dystansy to taki wielki kłopot? Pytam, bo sam chcę kupić do swojego forka komplet tych brembo, i nie chciałbym wielkiej rzeźby robić w celu spasowania wszystkego.

zylion razy juz o tym bylo... :roll:

 

wchodzi bezproblemowo z nieduzym dystansikiem (3-4mm)

 

de4ac28aeed5ee8bep0.jpg

 

 

polecam lekture: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123937&start=50

 

 

p.s. proponuje tez polaczyc te watki, aby wszystko bylo w jednym miejscu :grin:

Link to comment
Share on other sites

a masz te brembo jeszcze ?

 

sprzedałem z całym kompletem. Komplet brembo plus tarcze plus klocki plus tylne zwrotnice z sti. cena 3k. Ale z tego co widzę, na popularnym serwisie aukcyjnym często się pojawiają.

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

wiem, ale zdecydowanie łatwiej jest nad tym panować. Pedał nie jest taki gumowy chociaż, fakt jak go się wbije w podłogę to forek dobrze hamuje. Działa też Wspomaganie nagłego hamowania - sprawdzone.

Może załóż jeszcze przewody w metalowym oplocie, to dużo daje. W Forku nie jest problemem sam zacisk tylko średnica tarczy, po prostu jest za mała i za szybko się grzeje. U mnie sa juz pokrzywione po dwóch mocniejszych hamowaniach dlatego moim zdaniem szkoda nawet 500zł na zwykłe brembo i szkoda 2000 na DBA i tak nie wytrzyma.

 

[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 9:44 am ]

5 tys. PLN'ow na tajwanski BBK

A jednak to mniej niż używane Brembo a hamulce lepsze, raz na zawsze zapominasz o problemie, ja tak do tego podszedłem.

Link to comment
Share on other sites

5 tys. PLN'ow na tajwanski BBK

A jednak to mniej niż używane Brembo a hamulce lepsze, raz na zawsze zapominasz o problemie, ja tak do tego podszedłem.

chyba zartujesz? :shock:

ile Twoim zadniem kosztuje uzywany komplet hamulcow Brembo w normalnym stanie? powyzej 5 tys PLN :?: :mrgreen:

 

D2/K-Sport/XYZ lepsze od BREMBO z STI? tego juz w ogole nie ma sensu komentowac :lol:

Link to comment
Share on other sites

Zaciski używane!! - min 2000-3000, tarcze 2000-3000, klocki ok 1000, bo chyba nie chcesz zakładać używanych tarczy? Na szczęście to nie moja opinia a Panów z 4T, czy tak jest na prawdę sam nie sprawdzałem. Ale na własne oczy widziałem jak ludzie zmieniali seryje hamulce w STI właśnie na D2/KSport bo nie było ich stać na AP.

Link to comment
Share on other sites

Zaciski używane!! - min 2000-3000, tarcze 2000-3000, klocki ok 1000, bo chyba nie chcesz zakładać używanych tarczy? Na szczęście to nie moja opinia a Panów z 4T, czy tak jest na prawdę sam nie sprawdzałem. Ale na własne oczy widziałem jak ludzie zmieniali seryje hamulce w STI właśnie na D2/KSport bo nie było ich stać na AP.

zaciski BREMBO z STI, o ile nie byly porzadnie przegrzane, uchodza za bezawaryjne i dlugowieczne...

 

komplet w niezlym stanie (zaciski, tarcze, klocki - przod + tyl) mozna kupic za jakies 3 tys. PLN (tak ostatnio ksztaltuja sie ceny), chociaz trzeba na nie polowac, bo zazwyczaj jest sporo chetnych na to BADZIEWIE :lol:

 

imho jedyny atut tajwanskich BBK jest ten, ze wchodza pod seryjne R-17 felgi od XT/WRX... aj, jeszcze sa ladnie pomalowane :mrgreen:

 

a co zlego w uzywanych tarczach hamulcowych? albo klockach? :o

Link to comment
Share on other sites

a co zlego w uzywanych tarczach hamulcowych? albo klockach?

Powodzenia! Do nowego Forestera z felga 17' wchodzą hamulce od STI, chyba to kwestia felgi. Szukałem do siebie zestawu na przód od STI i ceny kształtuja sie tak jak napisałem, czy u nas czy w USA. Zaciski to bym załozył uzywane ale tarcze i klocki, chyba żart!

 

[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 10:09 am ]

imho jedyny atut tajwanskich BBK jest ten, ze wchodza pod seryjne R-17 felgi od XT/WRX... aj, jeszcze sa ladnie pomalowane

Może jeszcze to że mają 8 tłoczków a nie 4, maja atest TUV a kolor akurat najmniej mi przypada do gustu szczególnie D2, ale cóż... ma hamowac a nie wyglądać.

Link to comment
Share on other sites

Zaciski używane!! - min 2000-3000, tarcze 2000-3000, klocki ok 1000, bo chyba nie chcesz zakładać używanych tarczy? Na szczęście to nie moja opinia a Panów z 4T, czy tak jest na prawdę sam nie sprawdzałem. Ale na własne oczy widziałem jak ludzie zmieniali seryje hamulce w STI właśnie na D2/KSport bo nie było ich stać na AP.

 

Komplet używanych zacisków 1500-2000 , komplet dobrych tarcz nowych 1500. komplet dobrych klocków nowych 500-800 Razem 3500-4300 .

 

 

 

[ Dodano: Pią Lip 24, 2009 7:55 am ]

Ale na własne oczy widziałem jak ludzie zmieniali seryje hamulce w STI właśnie na D2/KSport bo nie było ich stać na AP.

 

Zamienił stryjek siekierkie na kijek :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Komplet używanych zacisków 1500-2000 , komplet dobrych tarcz nowych 1500. komplet dobrych klocków nowych 500-800 Razem 3500-4300 .

 

carfit, moge taki komplet u Ciebie kupic ? Biore od reki...

 

 

pozdrawiam,

 

Piotr

Link to comment
Share on other sites

carfit, moge taki komplet u Ciebie kupic ? Biore od reki...

 

no problem, czekam na zaciski tylko , za jakiś tydzień dwa powinny być

Link to comment
Share on other sites

zarezerwuj prosze dla mnie...

 

wplacic zaliczke ?

 

nie :cool: , napisz mi lepiej maila, co bym nie zapomniał :oops:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...