Letkas Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 jak wyżej - a chodzi mi o Forka MY06 wersja US. Bo nie wiem czy jest sens grzebania w silniku i nie tylko :cool: przy tej skrzyni. Z tego co wiem to nienajnowsza konstrukcja i dość oporna w działaniu. Ale może wytrzymała. Dzięki z góry za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 nie wytrzyma wiele ale jest na to rada ---> skrzynia 6 biegowa z STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 ok. ale ja chce automat :cool: to ile wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 jak chcesz automat, to pogadaj z uzytkownikiem Grzesiek_67 - on ma automata po remapie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Letkas, witaj. U mnie obecnie jest ok 350-360Nm. Skrzynia 4EAT ledwo zipie. Jakoś tam jeżdzi (dwa lata od remapu miną w październiku) ale : - pomiędzy 2-3 następują czasami przeciągnięcia , - przy mocnym katowaniu auta, a więc i skrzyni (jazda z nagłymi przyśpieszeniami z pedałem w podłodze, długotrwale) potrafi się zagotować olej w skrzyni i wywala go takim fajnym odpowietrznikiem na górze skrzyni. Generalnie, nie jest to najlepsze urządzenia do "wzmocnionego" silnika Subarki. Ani konwerter, ani elementy wykonawcze skrzyni nie są przewidziane do przenoszenia takiego momentu. Tak jak pisze Adam. - 6MT STi rulez Tylko skąd taką furmankę kasy na to dorwać ? Adaś , nie wiesz ? :wink: Tylko please, bez słów zaczynających się na Ż i P Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 ale ja chce automat no to swap na 5EAT taki np: z outback 2.5XT 250KM ponad 300Nm w serii wytrzymuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 ale ja chce automat no to swap na 5EAT taki np: z outback 2.5XT 250KM ponad 300Nm w serii wytrzymuje... podobno stara dobra ( ) seryjna 4EAT w Forkach XT i USDM WRX'ach tez sporo wytrzymuje... w USA sporo mocnych AT Subarakow jezdzi na 1/4 mili :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Legac biturbo też był w automacie. Jaka tam była skrzynia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 eddie_gt4, Edus tak ale po poważnych przeróbkach, np. konwertera, który jest specjalnie wzmacniany. W Polsce takiej usług nie uświadczysz nawet w...ASO Legac biturbo też był w automacie. Jaka tam była skrzynia ? A co ma piernik do...skrzyni ? Legaś B-Turbo nie miał w serii więcej niż 360Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Konwerter sie nie wzmacnia tylko przerabia zeby pozniej "lapal". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 O widzisz Eduś, już jest pomoc Kuba, prosto z USA Kuba, jak to później łapał ? Kiedy ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Przy wyzszych obrotach. Najpierw sie slizga a pozniej spina na stale. Dzieki temu mozna zalozyc wieksze turbo i nie martwic sie ze nie jedzie od dolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Kuba, ale przecież przy ślizganiu nastąpiło by wycieranie elementów. Moim zdaniem, mogę błądzić, te elementy muszą być wzmocniony. No właśnie, mała to pociecha przy braku jazdy z dołu. Dzięki za info, tak czy siak :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 czyli generalnie kosztowna rzeźba. ale w szoku jestem że to chociaż 400 Nm nie przeniesie bo to żaden wyczyn :sad: wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Letkas, daj żyć, 400 niutków to całkiem poważny moment, jak na auto cywilne :wink: Pamiętaj, że to rozwiązanie (4EAT) w serii przenosi w turbawkach subarowych w granicach od 245Nm do 300Nm. Tak więc dodatkowe 25% momentu to już nie w kij dmuchał i stanowi dla skrzyni problem Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Na nasioc widze ze ludzie maja po 500nm na seryjnej 4EAT z dodatkowa chlodnica i lepszym plynem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Kuba, kurczaki pieczone, no przecież sam bym się z dobrej woli nie dołował. Przy 360Nm pojawiają się problemy, jeżdzić jeżdzi ale szału z trwałością nie ma. Z plusów mogę potwierdzić, iż po podniesieniu mocy i momentu znika problem "ospałości" w redukowaniu/zmianie biegów. Szybko i akuratnie ! Kuba, gdybyś był tak dobry, podrzuć link do tych wątków na nasioc, może być tu, może być na priv. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 (...) Przy 360Nm pojawiają się problemy (...) ale chyba 4EAT w S-Turbo i XT sa troszke rozne? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 eddie_gt4, czym o ? (u mnie siedzi 4EAT w tej nowszej wersji, technicznie nie jestem jednak w stanie wymienić różnic. O, obudowa jest inna, bardziej kanciasta albo jak kto woli mniej obła ). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 http://forums.nasioc.com/forums/search. ... id=7540967 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Kuba, dzięki ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 czyli nadzieja jest jednak :cool: a ta skrzynia jest rzeczywiście przerażająco ospała :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się