aerospin Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Słuchajcie, czy to normalne, że po nawet niezbyt długiej jeździe pod maską jest strasznie gorąco? Nawet do tego stopnia, że dotknięcie pałąka do podtrzymywania maski to nie lada wyzwanie, to samo z rączką od bagnetu oleju? Wskazania temperatury na konsoli są OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkur Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Słuchajcie, czy to normalne, że po nawet niezbyt długiej jeździe pod maską jest strasznie gorąco? Nawet do tego stopnia, że dotknięcie pałąka do podtrzymywania maski to nie lada wyzwanie, to samo z rączką od bagnetu oleju? Wskazania temperatury na konsoli są OK. Potrzebujesz 15 minut odczekania. Jest tak i wg instrukcji i wg praktyki :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerospin Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 To, że muszę odczekać to oczywiste - gorącego czajnika też nie chwytam gołą ręką i wiem to nawet bez czytania Forum... Chodziło o to, że moim zdaniem jest tam nienaturalnie wysoka temperatura, choćby w porównaniu do innych samochodów. Zastanawiam się czy to tylko u mnie, czy po prostu te silniki tak się grzeją i jest to normalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
imgw Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 To, że muszę odczekać to oczywiste - gorącego czajnika też nie chwytam gołą ręką i wiem to nawet bez czytania Forum... Chodziło o to, że moim zdaniem jest tam nienaturalnie wysoka temperatura, choćby w porównaniu do innych samochodów. Zastanawiam się czy to tylko u mnie, czy po prostu te silniki tak się grzeją i jest to normalne. TTTM :wink: , tez na poczatku sie dziwilem ze jest tak goraco, ale da sie przyzwyczaic Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Lepiej niz inne oddaja cieplo do komory silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerospin Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 OK - dzięki, będę spokojniejszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 że dotknięcie pałąka do podtrzymywania maski to nie lada wyzwanie Suba. Też to ostatnio sprawdzałem i jest rzeczywiście bardzo, bardzo gorąco :!: Przydały by się takie odprowadzenia ciepła na masce jak kiedyś GT-kach ! fajnie by wyglądało i technicznie było by uzasadnione. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Mimo odprowadzenia ciepła, i tak jest b.ciepło, gorąco bucha dookoła przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Jest gorąco i w skrajnych warunkach za gorąco (jazda w upalny dzień w korku) , dlatego wczoraj wyrzuciłem z Foresia S turbo plastikową osłonę silnika która ma teoretycznie chronić przed brudem i wyciszać pracę motoru. Uważam, że takie szczelne osłonięcie motoru, ograniczenie jego swobodnego chłodzenia podczas jazdy jest przesadą i na pewno nie wpływa dobrze na jego żywotność Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Jest gorąco i w skrajnych warunkach za gorąco (jazda w upalny dzień w korku) , dlatego wczoraj wyrzuciłem z Foresia S turbo plastikową osłonę silnika która ma teoretycznie chronić przed brudem i wyciszać pracę motoru. Uważam, że takie szczelne osłonięcie motoru, ograniczenie jego swobodnego chłodzenia podczas jazdy jest przesadą i na pewno nie wpływa dobrze na jego żywotność A zobacz sobie te wszystkie nowe paździerze różnych marek, gdzie pod maską zamiast silnika i osprzętu widać same plastiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Dobrze też na lato zdjąć uszczelki maski i wygłuszenia - lepiej oddycha :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Jest gorąco i w skrajnych warunkach za gorąco (jazda w upalny dzień w korku) , dlatego wczoraj wyrzuciłem z Foresia S turbo plastikową osłonę silnika która ma teoretycznie chronić przed brudem i wyciszać pracę motoru. Uważam, że takie szczelne osłonięcie motoru, ograniczenie jego swobodnego chłodzenia podczas jazdy jest przesadą i na pewno nie wpływa dobrze na jego żywotność A zobacz sobie te wszystkie nowe paździerze różnych marek, gdzie pod maską zamiast silnika i osprzętu widać same plastiki i mają z założenia pojeździć 3-5 lat i potem - na recycling....i nowa fura, państwo ma znowu podatek, producent sprzedaje, wszyscy są hepi, z wyjatkiem jelenia, który musi wysmarkać znowu walizkę gotówy..... oglądałem wczoraj w ASo nową imprezę w turbodieslu, też pochowane wszystko pod plastikiem....ale chociaż rozrząd na łańcuchu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now