Jump to content

15-08-2009 Ułęż z Wrooblem


Bzyk
 Share

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To i ja ładnie podziękuję, zwłaszcza Wróblowi za cenne wskazówki i zjebki jak trzeba było :)

 

Byłem 1 raz jako uczestnik i było gruuubo, zwłaszcza ostatni przejazd. Miałem mokro, a jak to Wróbel powiedział "Forkiem byłby dach" :twisted:

Sporo błędów do poprawki i dużo nauki mnie czeka. Z czasami nie ma sie co napinac, bo te dzikusy w "wydlubanych" autach robią z nami co chcą :mrgreen:

Polecam naprawde, pokory nigdy za wiele...

Link to comment
Share on other sites

Wróbel powiedział "Forkiem byłby dach"

 

zawsze tak mowi... :mrgreen::mrgreen::mrgreen: walnac dach to nie strach :razz:

 

jaki miales najlepszy czas?

 

Taa, jak zobaczysz slady na lewym w las to zrozumiesz :twisted::mrgreen:

 

Co do czasu, chyba 3:27 najlepszy, ale jak to powiedzialem na poczatku, nie bylem tam dla czasow.

Wiem wiem, każdy tak mówi :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

hehe, dlatego sie nie napinałem

jak ogarne nie "strzelanie" ze sprzegla i redukcje biegow tylko na prostych kolach to bedzie duzo lepiej, podobno :roll: :mrgreen:

 

aha, DCCD na 1 od gory - na pozostalych zamiatal dupa jak siemasz, chociaz tego sie nauczylem :oops::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

17-20 do najlepszego jak na poczatek to i tak niezle, jak pierwszy raz bylem na Ulezu (rok temu) to Jabar i Orzi klepali mi po 20-25 sekund... :mrgreen::mrgreen:
teraz placisz przed impreza i w polowie proby stajemy na chwilke abys mogl wygrac :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 12:32 pm ]

aha, DCCD na 1 od gory - na pozostalych zamiatal dupa jak siemasz, chociaz tego sie nauczylem
przy seryjnym dccd lepiej zostac na auto :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Co do czasu, chyba 3:27 najlepszy, ale jak to powiedzialem na poczatku, nie bylem tam dla czasow.

Wiem wiem, każdy tak mówi

 

to i tak niezle :)

moj najlepszy czas to 3.34.01 wiec daleko w d.... jestem jeszcze.

tez 1 Ułęż :grin:

Link to comment
Share on other sites

Bunch napisał/a:

17-20 do najlepszego jak na poczatek to i tak niezle, jak pierwszy raz bylem na Ulezu (rok temu) to Jabar i Orzi klepali mi po 20-25 sekund...

teraz placisz przed impreza i w polowie proby stajemy na chwilke abys mogl wygrac

 

wlasnie :idea: ostatnio nie mialem kasy i musialem amor podpilowac... :wink: :arrow: :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

przy seryjnym dccd lepiej zostac na auto :mrgreen:

 

Na AUTO to moglem za miotełke tam robic :mrgreen: , a tak to przynajmniej "dupa" jechala tam gdzie chcialem (poza 1 wyjatkiem :twisted: ).

Link to comment
Share on other sites

Na AUTO to moglem za miotełke tam robic

 

:shock: :shock: :shock: "seryjny" DCCD spokojnie AUTO w Ulezy daje rade :idea:

 

Moze i daje co nie zmienia faktu, ze na 1 od gory jezdzilo mi sie znacznie lepiej niz na AUTO.

Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3, ale to i tak za wysokie progi jak dla mnie na razie.

Gdybym tam byl swoja GSXRa, ktora kiedys sie sciagalem, to bym Wam szczegolowo wyjasnil gdzie byl problem :mrgreen:

Spoko chlopaki - bedziecie mieli kiedys okazje mnie podszkolic :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja partyzantkę zaczynam już w "Cegielni" i do jajecznicy podsypuję im środki na rozwolnienie

 

błąd taktyczny, to tylko zwieksza motywację do szybkiego osiągnięcia mety :lol:

Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3

 

3 to IMHO troche za duzo, po rozgrzaniu zacznie się mega zamiatanie tyłem, tak mi się wydaję przynajmniej :oops:

Link to comment
Share on other sites

Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3, ale to i tak za wysokie progi jak dla mnie na razie.
z tylu na zimno to maks 2,0 powinno byc
Link to comment
Share on other sites

Moze i daje co nie zmienia faktu, ze na 1 od gory jezdzilo mi sie znacznie lepiej niz na AUTO.

Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3,

 

pamietaj, ze bardziej spiete dyfry to w Ulezu sporo szybsze zuzycie opon :idea::mrgreen: poza tym ja lubie i mi "tyl" lekko zamiata, jest wtedy co robic i chyba wiecej mozna sie nauczyc...

 

3.0 to duzo za duzo :mrgreen: 2,4-2,5 zreszta moim zdaniem tez, na slicku dalbym wszedzie 2.0-2.2 (wg. preferencji i typu opony) a na seryjnej oponie to co zaleca prodycent czyli 2,3 przod i 2.0 albo 1.9 tyl - nie pamietam dokladnie...

Link to comment
Share on other sites

Generalnie to wlasnie po to zamierzam tam jezdzic zeby nauczyc sie jezdzic tak jak przystalo na STi :mrgreen::twisted:

Co do spietych dyfrow i opon - mam to w dupie, jak ma mi to pomoc w nauce, to nie po to wydałem worek kasy na auto zeby sepic na oponki :mrgreen::mrgreen:

Noo, to teraz czekam na kolejny Ulez i na Was chlopaki i na nastepne cenne rady.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...