Kriss Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Dzięki To byl moj 1 ulez i nie ostatni :wink: Bylo fajnie :smile: czasy narazie nie najlepsze ... nauka trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groove Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 zrobil ktos fotke czasow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 groove, a sie dopytujesz, ja tam wiem ze wygrales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groove Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 heh, no wlasnie znowu zabraklo niecalej sekundy, trzeba przeanalizowac konkurencje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 groove a jaki miałeś czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groove Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 hm, jak dobrze pamietam to przedostatni 3,10.10 a ostatni 3,09.80, ale nie mam pewnosci :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kras Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 A ilekroc mowilem, ze dobrze prowadzona oska w fajnym specu moze spokojnie walczyc z evo/sti na suchym to nikt nie wierzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 To faktycznie bliziutko było Kras, to prawda. Jak jeszcze kierownik ogarnia to może być super zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 To i ja ładnie podziękuję, zwłaszcza Wróblowi za cenne wskazówki i zjebki jak trzeba było Byłem 1 raz jako uczestnik i było gruuubo, zwłaszcza ostatni przejazd. Miałem mokro, a jak to Wróbel powiedział "Forkiem byłby dach" Sporo błędów do poprawki i dużo nauki mnie czeka. Z czasami nie ma sie co napinac, bo te dzikusy w "wydlubanych" autach robią z nami co chcą Polecam naprawde, pokory nigdy za wiele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Wróbel powiedział "Forkiem byłby dach" zawsze tak mowi... walnac dach to nie strach :razz: jaki miales najlepszy czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Wróbel powiedział "Forkiem byłby dach" zawsze tak mowi... walnac dach to nie strach :razz: jaki miales najlepszy czas? Taa, jak zobaczysz slady na lewym w las to zrozumiesz Co do czasu, chyba 3:27 najlepszy, ale jak to powiedzialem na poczatku, nie bylem tam dla czasow. Wiem wiem, każdy tak mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 17-20 do najlepszego jak na poczatek to i tak niezle, jak pierwszy raz bylem na Ulezu (rok temu) to Jabar i Orzi klepali mi po 20-25 sekund... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 hehe, dlatego sie nie napinałem jak ogarne nie "strzelanie" ze sprzegla i redukcje biegow tylko na prostych kolach to bedzie duzo lepiej, podobno :roll: aha, DCCD na 1 od gory - na pozostalych zamiatal dupa jak siemasz, chociaz tego sie nauczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 17-20 do najlepszego jak na poczatek to i tak niezle, jak pierwszy raz bylem na Ulezu (rok temu) to Jabar i Orzi klepali mi po 20-25 sekund... teraz placisz przed impreza i w polowie proby stajemy na chwilke abys mogl wygrac [ Dodano: Sro Sie 19, 2009 12:32 pm ] aha, DCCD na 1 od gory - na pozostalych zamiatal dupa jak siemasz, chociaz tego sie nauczylem przy seryjnym dccd lepiej zostac na auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Co do czasu, chyba 3:27 najlepszy, ale jak to powiedzialem na poczatku, nie bylem tam dla czasow. Wiem wiem, każdy tak mówi to i tak niezle moj najlepszy czas to 3.34.01 wiec daleko w d.... jestem jeszcze. tez 1 Ułęż :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Bunch napisał/a:17-20 do najlepszego jak na poczatek to i tak niezle, jak pierwszy raz bylem na Ulezu (rok temu) to Jabar i Orzi klepali mi po 20-25 sekund... teraz placisz przed impreza i w polowie proby stajemy na chwilke abys mogl wygrac wlasnie ostatnio nie mialem kasy i musialem amor podpilowac... :wink: :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebieski Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 ja partyzantkę zaczynam już w "Cegielni" i do jajecznicy podsypuję im środki na rozwolnienie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 przy seryjnym dccd lepiej zostac na auto Na AUTO to moglem za miotełke tam robic , a tak to przynajmniej "dupa" jechala tam gdzie chcialem (poza 1 wyjatkiem ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 na suchym asfalcie auto daje rade bez problemu, mozna cos spiac jak jest mokro, a na sypkim to chyba Lock i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Na AUTO to moglem za miotełke tam robic :shock: :shock: :shock: "seryjny" DCCD spokojnie AUTO w Ulezy daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Na AUTO to moglem za miotełke tam robic :shock: :shock: :shock: "seryjny" DCCD spokojnie AUTO w Ulezy daje rade Moze i daje co nie zmienia faktu, ze na 1 od gory jezdzilo mi sie znacznie lepiej niz na AUTO. Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3, ale to i tak za wysokie progi jak dla mnie na razie. Gdybym tam byl swoja GSXRa, ktora kiedys sie sciagalem, to bym Wam szczegolowo wyjasnil gdzie byl problem Spoko chlopaki - bedziecie mieli kiedys okazje mnie podszkolic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 ja partyzantkę zaczynam już w "Cegielni" i do jajecznicy podsypuję im środki na rozwolnienie błąd taktyczny, to tylko zwieksza motywację do szybkiego osiągnięcia mety Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3 3 to IMHO troche za duzo, po rozgrzaniu zacznie się mega zamiatanie tyłem, tak mi się wydaję przynajmniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3, ale to i tak za wysokie progi jak dla mnie na razie. z tylu na zimno to maks 2,0 powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Moze i daje co nie zmienia faktu, ze na 1 od gory jezdzilo mi sie znacznie lepiej niz na AUTO. Poza tym, prawdopodobnie z tylu bylo za malo powietrza 2,4(5) zamiast 3, pamietaj, ze bardziej spiete dyfry to w Ulezu sporo szybsze zuzycie opon poza tym ja lubie i mi "tyl" lekko zamiata, jest wtedy co robic i chyba wiecej mozna sie nauczyc... 3.0 to duzo za duzo 2,4-2,5 zreszta moim zdaniem tez, na slicku dalbym wszedzie 2.0-2.2 (wg. preferencji i typu opony) a na seryjnej oponie to co zaleca prodycent czyli 2,3 przod i 2.0 albo 1.9 tyl - nie pamietam dokladnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Generalnie to wlasnie po to zamierzam tam jezdzic zeby nauczyc sie jezdzic tak jak przystalo na STi Co do spietych dyfrow i opon - mam to w dupie, jak ma mi to pomoc w nauce, to nie po to wydałem worek kasy na auto zeby sepic na oponki Noo, to teraz czekam na kolejny Ulez i na Was chlopaki i na nastepne cenne rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się