artguma Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 wiem ze gdzies na forum czytalem o mozliwosci rozwiazania tego "problemu" ale szukajka mi nie pomogla wiec prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 A po co ci więcej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 A po co ci więcej? no bez przesady, czasem sie przydaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Przecież mamy w kraju ograniczenia: 50 w mieście, 90 poza i 40 na ,,autostradach" Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 http://www.amber-performance.co.uk/info.php?i=112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artguma Posted July 17, 2009 Author Share Posted July 17, 2009 na autobanie nieraz sie przydzaje adamusmax, wlasnie o to mi chodzilo, pomolka poszla jak mysle pasuje p&p teraz tylko trzeba cos takiego gdzies zakupic Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 na ,,autostradach" a gdzie to jest? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 na ebay w uk poszukaj, jest tego sporo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radnor Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 na autobanie nieraz sie przydzaje adamusmax, wlasnie o to mi chodzilo, pomolka poszla jak mysle pasuje p&p teraz tylko trzeba cos takiego gdzies zakupic http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 U mnie to wygląda tak: Staram sie nie jeżdzić więcej bo maska fruwa mi juz tak jakby miała się urwać Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarioF Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 co prawda to nie Type R ale mam podobne foto z WRX Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 U mnie to wygląda tak:Staram sie nie jeżdzić więcej bo maska fruwa mi juz tak jakby miała się urwać Obrazek Premo, swieci ci sie check otwarty dyfer przy takie predkosci? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Check mi się świeci właśnie przez to gówno którego szuka artguma bo należy pamięteć, że większość z tych dzinksów sprzedawanych na ebayu usuwa blokadę do 180km/h ale też zmieniają wskazania licznika z kilometrów na mile. Ja chciałem mieć w kilometrach i jak go zdjęliśmy to wyskoczył błąd 33 i odcinał moc przy 4,5tyś, jeździłem ze spiętymi kostkami pod kierownicą ale już auto jest u Marka więc jak będzie to się tym zajmie. Dlaczego miałbym blokować dyfer przy dużych prędkościach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Dlaczego miałbym blokować dyfer przy dużych prędkościach? dla stabilnosci prowadzenia, chyba ze to bylo na szutrach , to ok Przy takiej predkosci zdecydowanie bardziej stabilny jest samochod na ustawieniu blisko lock - to cos jak ustawienie tarmac w evo, samochod ma mocno spiete osie P i T. Zreszta sam sprawdz wjezdzajace w jakis szybki luk z duza predkoscia na roznych ustawieniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 A tak to oczywiścia masz racje. Na torze zawsze się bawie ustawieniami jest stabilniejszy ale zaczyna wyjeżdzać przodem. W open ten samochód jest tylno napędowy przód nie ciągnie kompletnie, Waszka kiedyś próbował podriftować na patelni w kielcach za każdym razem kończyło się to bączkiem :-) Natomiats nie da się tym autem jeździć po mieście jak jest nawet lekko pospinany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 A tak to oczywiścia masz racje. Na torze zawsze się bawie ustawieniami jest stabilniejszy ale zaczyna wyjeżdzać przodem. W open ten samochód jest tylno napędowy przód nie ciągnie kompletnie, Waszka kiedyś próbował podriftować na patelni w kielcach za każdym razem kończyło się to bączkiem :-)Natomiats nie da się tym autem jeździć po mieście jak jest nawet lekko pospinany. co do wyjezdzania przodem - to masz przednia szpere ? bo tylna powinna byc co do jazdy po miescie - dopoki nie manewruje na minimalnych predkosciach to caly czas mam spiecie 50% i jest na prawde teges - na wolnych zakretach czasem strzeli no ale coz - za to sie wpisuje w zakrety rewelacyjnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 jak 99 rocznik czy 00 to remap odblokuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 caly czas mam spiecie 50% Które to ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 co do wyjezdzania przodem - to masz przednia szpere ? bo tylna powinna byc Ja mam serie jak w TYPE R ver 5 V LTD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 co do wyjezdzania przodem - to masz przednia szpere ? bo tylna powinna byc Ja mam serie jak w TYPE R ver 5 V LTD. tam wystepowaly rozne skrzynie - podaj mi oznaczenie swojej - jezeli nie masz przedniej szpery to zainwestuj w nia - skonczy sie wyjezdzanie i auto bedzie rewelacyjnie neutralne wtedy kiedy bedziesz chcial ja u siebie zalozylem przod helikal i auto zaczelo sie po prostu bajecznie prowadzic Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 V Limited powinno miec chyba z przodu szpere. "Zwykle" nie mialy Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 V Limited powinno miec chyba z przodu szpere."Zwykle" nie mialy z tego co pamietam niekoniecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Tak czy inaczej numer skrzyni - o ile nie byla modyfikowana - powinien wyjasnic wiele A opcje na szczescie sa i tak tylko dwie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Tak czy inaczej numer skrzyni ....- A nic wam nie powiem bo TYPER sie naprawia w MTS-ie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Tak czy inaczej numer skrzyni ....- A nic wam nie powiem bo TYPER sie naprawia w MTS-ie :wink: co popsules :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now