Jump to content

STI TYPE R odciecie przy 180 km/h


artguma
 Share

Recommended Posts

U mnie to wygląda tak:

Staram sie nie jeżdzić więcej bo maska fruwa mi juz tak jakby miała się urwać :mrgreen:

Obrazek

 

Premo, swieci ci sie check :)

 

otwarty dyfer przy takie predkosci? :shock:

Link to comment
Share on other sites

Check mi się świeci właśnie przez to gówno którego szuka artguma bo należy pamięteć, że większość z tych dzinksów sprzedawanych na ebayu usuwa blokadę do 180km/h ale też zmieniają wskazania licznika z kilometrów na mile.

Ja chciałem mieć w kilometrach i jak go zdjęliśmy to wyskoczył błąd 33 i odcinał moc przy 4,5tyś, jeździłem ze spiętymi kostkami pod kierownicą ale już auto jest u Marka więc jak będzie to się tym zajmie.

 

Dlaczego miałbym blokować dyfer przy dużych prędkościach?

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego miałbym blokować dyfer przy dużych prędkościach?

 

dla stabilnosci prowadzenia, chyba ze to bylo na szutrach , to ok :mrgreen:

 

Przy takiej predkosci zdecydowanie bardziej stabilny jest samochod na ustawieniu blisko lock - to cos jak ustawienie tarmac w evo, samochod ma mocno spiete osie P i T.

 

Zreszta sam sprawdz wjezdzajace w jakis szybki luk z duza predkoscia na roznych ustawieniach.

Link to comment
Share on other sites

A tak to oczywiścia masz racje. Na torze zawsze się bawie ustawieniami jest stabilniejszy ale zaczyna wyjeżdzać przodem. W open ten samochód jest tylno napędowy przód nie ciągnie kompletnie, Waszka kiedyś próbował podriftować na patelni w kielcach za każdym razem kończyło się to bączkiem :-)

Natomiats nie da się tym autem jeździć po mieście jak jest nawet lekko pospinany.

Link to comment
Share on other sites

A tak to oczywiścia masz racje. Na torze zawsze się bawie ustawieniami jest stabilniejszy ale zaczyna wyjeżdzać przodem. W open ten samochód jest tylno napędowy przód nie ciągnie kompletnie, Waszka kiedyś próbował podriftować na patelni w kielcach za każdym razem kończyło się to bączkiem :-)

Natomiats nie da się tym autem jeździć po mieście jak jest nawet lekko pospinany.

 

co do wyjezdzania przodem - to masz przednia szpere ? bo tylna powinna byc

 

co do jazdy po miescie - dopoki nie manewruje na minimalnych predkosciach to caly czas mam spiecie 50% i jest na prawde teges - na wolnych zakretach czasem strzeli no ale coz - za to sie wpisuje w zakrety rewelacyjnie

Link to comment
Share on other sites

co do wyjezdzania przodem - to masz przednia szpere ? bo tylna powinna byc

 

Ja mam serie jak w TYPE R ver 5 V LTD.

 

tam wystepowaly rozne skrzynie - podaj mi oznaczenie swojej - jezeli nie masz przedniej szpery to zainwestuj w nia - skonczy sie wyjezdzanie i auto bedzie rewelacyjnie neutralne wtedy kiedy bedziesz chcial

 

ja u siebie zalozylem przod helikal i auto zaczelo sie po prostu bajecznie prowadzic

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...