Skocz do zawartości

Odpięcie Napędu tylnego.Tylko przód.


2korona

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam pytanie.Dod maska w Subaru legacy jest miejsce na bezpiecznik 20A, po jego włożeniu mam napęd tylko na przód, tylny się odłancza.Sam próbowalem i tak mam skrzynie AUTOMAt.Świeci się kontrolka FWD i mam napęd tylko na przednią oś.Czy tak można jeździć, i prosze niepiszcie poco mi to, tylko pytam czy można tak jeździć, czy ktoś to praktykował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaja, naprawde tu nikt nic niewie, jak już coś to nie tryb Serwisowy, tylko to jest do cholowania auta, bo aut z automatem niemożna cholować, podnoszą ci przód auta odłanczają za pomocą bezpiecznika tylny napęd, żeby nieuszkodzic skrzyni.Ale skoro daje sie tak jeżdzić, to może i tak można.

Prosze o odpowiedz kogoś kto zna sie na mechanice a nie na gramatyce.

 

[ Dodano: Nie Lip 12, 2009 3:43 pm ]

Niech ktoś odpowie na na pw, jak niechce pisać tu.

emeil: 2korona@wp.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewie
cholowania
niemożna
odłanczają
nieuszkodzic

 

Ręka się w kieszeni otwiera, noże opadają. A potem jeszcze zarzucasz nam niewiedzę:

 

jaja, naprawde tu nikt nic niewie

 

Tutaj z reguły nikt nic nie wie. Jesteśmy zbyt tępi na to, aby kupić czterołapa a potem kombinować, czy da się jeździć jak ośką. Ktoś tu kiedyś półośki chciał wyciągać na lato...

 

Żeby nie było, odpowiem Ci na pytanie: oczywiście da się tak jeździć, ponieważ samochód został zaprojektowany w taki sposób, aby mieć możliwość odłączenia napędu jednej osi, ale tylko w sytuacjach awaryjnych - np. w razie potrzeby holowania z uniesioną jedną ośką. Nikt nie wie, czym skończy się dłuższa jazda w włożonym bezpiecznikiem, ponieważ nikt nie kupuje Subaru, by później cofać się w rozwoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2korona, nie, nie można jeździć, odpina się tylko w sytuacjach awaryjnych - w instrukcji do mojego auta nawet nie przewidziano sytuacji wpinania tego bezpiecznika. Przyjąć można, że auto nie zostało przewidziane do pracy w takim trybie podczas codziennego użytkowania. Wyciąganie bezpiecznika, to głupota, do tego dochodzi pytanie o to, jak taki pojazd (AWD A/T) będzie się prowadził i zachowywał w sytuacjach krytycznych.

 

Lepiej zrobisz, jak wywalisz klimatyzatyzację, dywaniki, fotele, podbicie, założysz lekkie felgi, wywalisz dojazdówkę, kokpit, audio.

 

Odpięcie tyłu nie pozwoli Ci oszczędzić więcej niż dziesiąte części tego, co spala Twój pojazd teraz.

Głupota :!: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja widziałem ładną skodę MB 100, w zasadzie może się przesiąść do niej z STi, bo już zapomniałem jak się jeździ mocnym.... tyłem....

A tak na temat... Widzę, że 2korona zadał trudne TECHNICZNE pytanie.... :roll: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo widzisz, to pytanie przypomina mi stary dowcip o katechetce i wiewiórce. Niby wiadomo, acz niepewność pozostaje. Obawiam się, że tylko ktoś kto sprawdził to na własnej skórze/kieszeni (niepotrzebne skreślić) zna odpowiedź. A teraz, po tych postach, nikt się nie przyzna. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że tylko ktoś kto sprawdził to na własnej skórze/kieszeni (niepotrzebne skreślić) zna odpowiedź.

Na takie opinie czekam :!:

A teraz, po tych postach, nikt się nie przyzna.

Bo niestety większość analityków, związanych z tym Forum jest tylko teoretykami - tjuningowcami :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...