PKocial Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 zawsze dużo daje niezależne skąd powietrze brane, koc powinien być na coating najlepiej, downpipe również owinięty + osłona górna z specjalnego materiału nad to wszystko i masz 20stp mniej pod maską i większą sprawność turbosprężarki +parę innych patentów i masz z 10KM więcej na samej izolacji + 200-300 obr/min lepszy spool up. warto? niewarto? tanie nie jest , ale efekt jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Jakie oznaczenia silnika miał sti z 03r. europa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 EJ207. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 A czy teoretycznie rózni się silnik z wrx o oznaczeniu ej20 czym sie rózni od ej207? Bebechy są takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Bebechy są takie same? inne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Bebechy są takie same? inne :wink: konkrety proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Kical, m.in: blok jest pół zamknięty, fabryczny porting, inne są zawory, wałki, wał, tłoki, korby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 najlepiej ten z Spec C lub sti 01-05 to późniejsze STi mają gorsze IC? A czy teoretycznie rózni się silnik z wrx o oznaczeniu ej20 czym sie rózni od ej207? EJ20= EJ205? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 zaki79, czytamy ze zrozumieniem. to późniejsze STi mają gorsze IC? wersje europa sti 01-05 i spec c do 07 nie miały elektronicznej przepustnicy i największy montowany IC z subaru... nowsze EJ25 05-07 mają juz mniejsze , 08-09 też inne ... wymiar: szerokość około 20- 25mm większa tyle ile zajmuje elektroniczna przepustnica... EJ20= EJ205? Nie, EJ20 = 2.0 Np. EJ207 - półzamknięty blok STi EJ205 - otwarty blok WRX EJ201 - otwarty blok 2.0 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 niumen- podziękował- nie zwróciłem uwagi na wypowiedź PKocial'a. Czyli nie opłaca się za bardzo zmieniać seryjnego IC WRX'a na ten z STi 2006 (2.5L) czy się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Czyli nie opłaca się za bardzo zmieniać seryjnego IC WRX'a na ten z STi 2006 (2.5L) czy się mylę? opłaca się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mam pytanie odnośnie turbiny do WRX 02. Przy ściąganiu skrzyni zajrzeliśmy do turbiny i znajduje się w niej spora ilość oleju (zakładam, że padł uszczelniacz - bo dziwnym zbiegiem okoliczności ostatnio z 3/4 stanu oleju miałem minimum), a co jakiś czas biały dymek leci z komina (pod deklem sucho). To też chcę się dowiedzieć co i jak najlepiej z tym zrobić ? (poza fabrycznie nową :razz: ) Czy kupić z nowszego używaną, czy jakąś inną czy co z tym faktem zrobić ? Mam na ten cel 1000 - 1500 zł max ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Fx, polo chyba sprzedaje TD04L, daje gwarancje. Turbina po profi regeneracji, na fotkach wygląda luks. Na tyle, że sam się zastanawiałem czy na tak zwany zapas nie kupić. Cena chyba 1399 PLN. Pogadaj z nim. Jeżeli oczywiście całe turbo w tym przypadku trzeba zmieniać. Pozdrawiam Grzegorz PS. O tu masz wątek http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 726#902964 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wiem, czytałem wątek natomiast mam mieszane odczucia co do regeneracji... Z tym, że teraz dopiero doczytałem, że części są nowe więc nie wiem - bo się na tym nie znam :smile: ) Pomijając fakt, że obecnie jest zarezerwowana to czy z WRX 06 2.5l będzie pasować ? Oznaczenie TD04L ale stąd moje pytanie, bo słyszałem, że tych turbin też było kilka odmian - :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Fx, przede wszystkim pogadaj z polo. Rzetelny i ogarniający jegomość ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Panowie, pytanie pewnie glupie, ale co zrodlo, to inna odpowiedz. Czy w seryjnym WRX 2005 (model z maja przed liftem) siedzi TD04? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Czy może mnie ktoś oświecić i powiedzieć jaka jest róznica pomiędzy turbinką VF34 a VF43??? Z góry dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 m.adam, http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1141476 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Nie, EJ20 = 2.0 Np. EJ207 - półzamknięty blok STi EJ205 - otwarty blok WRX EJ201 - otwarty blok 2.0 N/A EJ20BUB - zamkniety blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 niumen, wielkie dzięki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się