Jump to content

gumy w seryjnym zawieszeniu STI


Michal K
 Share

Recommended Posts

Za tydzień jadę na przegląd 75kkm, w związku z tym pytanie niecierpiące zwłoki: na jakie elementy gumowe lub inne, w seryjnym zawieszeniu STI, trzeba zwrócić szczególną uwagę po tylu km na naszych drogach? O ile dobrze pamiętam diagnosta podczas badań tech. mówił coś o gumach stabilizatora z tyłu, niestety nie znam się dlatego pytam tutaj :oops:

Chciałbym to zrobić teraz żeby przegląd na 90k z wymianą rozrządu mniej bolał.

 

Tak, uszczelki pod głowicami już mam nowe ;-)

Link to comment
Share on other sites

newralgiczne punkty zawieszenia to gumy stabilizatora przód i tył, tuleje wahacza przedniego tylne, ewentualnie sworznie wahacza przedniej osi, czasami luz na łożysku, przeważnie z przodu, pomijam oczywiście amory tylne :twisted: . Łaćzniki stab. są dość mocne jak sie nie upala , a amory są sprawne :roll:

Dopiero teraz zauwazyłem że to STI :twisted: łożyska przednie są bardzo mocne :cool:

Link to comment
Share on other sites

wszystkie amory w miarę świeże - mają 10kkm

 

No to jak na subarowskie amorki to nie takie świeże :twisted::mrgreen:

 

A na poważnie to polecam również zwrócić uwagę na elementy przy stabilizatorze szczególnie z tyłu.

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...