Skocz do zawartości

gumy w seryjnym zawieszeniu STI


Michal K

Rekomendowane odpowiedzi

Za tydzień jadę na przegląd 75kkm, w związku z tym pytanie niecierpiące zwłoki: na jakie elementy gumowe lub inne, w seryjnym zawieszeniu STI, trzeba zwrócić szczególną uwagę po tylu km na naszych drogach? O ile dobrze pamiętam diagnosta podczas badań tech. mówił coś o gumach stabilizatora z tyłu, niestety nie znam się dlatego pytam tutaj :oops:

Chciałbym to zrobić teraz żeby przegląd na 90k z wymianą rozrządu mniej bolał.

 

Tak, uszczelki pod głowicami już mam nowe ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

newralgiczne punkty zawieszenia to gumy stabilizatora przód i tył, tuleje wahacza przedniego tylne, ewentualnie sworznie wahacza przedniej osi, czasami luz na łożysku, przeważnie z przodu, pomijam oczywiście amory tylne :twisted: . Łaćzniki stab. są dość mocne jak sie nie upala , a amory są sprawne :roll:

Dopiero teraz zauwazyłem że to STI :twisted: łożyska przednie są bardzo mocne :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie amory w miarę świeże - mają 10kkm

 

No to jak na subarowskie amorki to nie takie świeże :twisted::mrgreen:

 

A na poważnie to polecam również zwrócić uwagę na elementy przy stabilizatorze szczególnie z tyłu.

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...