cypis Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 ale fajne imprezy robia:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Szukałem na stronie Prodrive'a, ale bezskutecznie. slabo szukales: http://www.prodrive.com/up/06MY%20STi%20PPP.pdf http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#661828 Poza tym. Zapłaciłem za PPP niemało kasy masz SPRT czy Sti'06 + PPP? gwarancja Ci sie konczy (albo juz skonczyla) wiec trzeba bylo pogmerac przed zakupem PPP... mialem SPRT (jako swoje pierwsze Sti) wiec trudno mi powiedziec jak to sie mialo do serii, ale mysle ze 320/450 to "wishful thinking"... do "zdrowych" 320KM/450NM sporo brakuje... ale tragedii nie ma oczywiscie - porownywalismy kiedyz z Jabarem on mial auto po remapie i chyba cos okolo 330-340KM Rozmawialem z panem z pewnej firmy z W-wy z Jerozolimskich i pokazywal mi (chyba dwa) wyniki z hamowania SPRT wychodzilo 292KM/420 albo 430NM PPP jako program dosc czesto sie "przycina" - trzeba odpiac aku i wtedy wraca do "normy", czasami wraca samo z siebie (zdarzylo mi sie ze 2-3 razy) Carfit kiedys robil mi kiedys diagnostyke (w Slomczynie na Cynie) z kompem bo cos akurat nie ladowal ale akurat jak wsiadl to wszystko wrocilo do normy i stwierdzil ze jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 PANOWIE ale to nie ma co wierzyc poprostu tak jest typ R maja mniejsza moc niz deklaracje katalogowe i to WSZYSTKIE seryjne !! Potwierdzone przez ilus forumowiczuch z hothacza !!!! Ostatnio jak czytam to wszystkie wolnossące jednostki tak mają, ach Ci producenci... co tam za inżynierowie siedzą. Już lepsi Ci z prodrajva pracujący na usługach kolegi ForesterStrong, to są dopiero szpece. Ci z Ricardo nie mają do nich podejścia właśnie w innym temacie przeczytałem podobno, mazdy empees też nie trzymają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 masz SPRT czy Sti'06 + PPP? gwarancja Ci sie konczy (albo juz skonczyla) wiec trzeba bylo pogmerac przed zakupem PPP... STi z tym samym pakietem na, którym SPRTki były robione. Do full SPRT brakuje gwintowanego zawieszenia i twardszych poduszek pod skrzynią i silnikiem. Gwarancja na samochód skończyła się wczoraj, ale wszytsko miałem odświeżane (po wydmuchaniu ószczelki) w sierpniu zeszłego roku, więc zgodnie z prawem nadal mam gwarancję na te wymieniane części, a co za tym idzie - pakiecik również. Byłem też wczoraj w ASO. Kazali napisać co jest nie tak i stwierdzili, że zobacza co da się zrobić. Choć po Waszych wypowiedziach mam coraz wieksze watpliwości, czy to ma jakikolwiek sens. Choć w sumie probowac można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Byłem też wczoraj w ASO. Kazali napisać co jest nie tak i stwierdzili, że zobacza co da się zrobić. Choć po Waszych wypowiedziach mam coraz wieksze watpliwości, czy to ma jakikolwiek sens. Choć w sumie probowac można. Nie wiem czy cos wydumaja bo to jest gotowiec.Kup sobie na allegro orginalne ecu ten z PPP sprzedaj i jedz do kogos na dobry remap.Auto zacznie ci chodzic tak jak trzeba a bedzie ci to kosztowalo polowe tego co normalnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 ószczelki AAAAAAAAAAAAAAAAAAA :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 AAAAAAAAAAAAAAAAAAA :shock: . Toć to z premedytacją było, Przemyslavie. Dzięki Wam za pomoc. Jak się sytuacja rozjaśni to ją opiszę. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Toć w cudzysłowiu trzeba było napisać :razz: Ja bym bezapelacyjnie zrobił tak jak napisał Turdzi, co Tobie samemu też już polecałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Toć w cudzysłowiu trzeba było napisać :razz: Miałem napisać kursywą, ale zapomniałem. Zamyslony jakoś ostatnio jestem. ja bym bezapelacyjnie zrobił tak jak napisał Turdzi, co Tobie samemu też już polecałem No ja sobie nie przypomniam, żebyś coś wspominał o zakupie oryginalnego ECU. Twoje jedyne rady a'propo zakupu czegokolwiek obracały się wokoło dowolnego uturbionego Subaraka z EJ20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Mowiłem, że bym nie brał tego PPP, tylko serie + potem nie-ASO na własną rękę... Wychodzi na to samo, tylko trochę inna kolejność, bo Ty auto już kupiłeś :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Toć to z premedytacją było, Przemyslavie Rozumiem. Chodzi o to, że "ószczelka" to taka, która jest szczelna, natomiast "uszczelka" to taka, w której jest jakaś nieszczelność, co widać po otwartym "u" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 ...Ahh te rozmyślania posiadaczy EJ25 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 U mnie jest w takim razie Ószczelka! :cool: Ale żeby było on-top: to STI to nie pierwszy przypadek, gdy PPP zdaje się nie dawać oczekiwanych rezultatów. Kilka takich już było. Ja bym to przyjął z dobrodziejstwem inwentarza i tyle. Taki po prostu urok predefiniowanych pakietów, a więc wgrywanych ze sztampy, bez weryfikacji, na ile zagrają w przypadku danego silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ja wcale nie jestem specjalnie zdziwiony, wgrywać gotowca pod każde auto jak leci... Tak samo było z pakietami GTxxx do Evo, chociaż z drugiej strony gdzie Prodrive a gdzie Auto GT :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Wychodzi na to samo, tylko trochę inna kolejność, bo Ty auto już kupiłeś wychodzi tak jak kupic graniak w sklepie albo uszyc na miare..... ( indywidualnego strojenia nawet nie ma co porownywac ) Tak samo było z pakietami GTxxx do Evo, chociaż z drugiej strony gdzie Prodrive a gdzie Auto GT roznica zadna bo gotoweic to gotoweic :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Wychodzi na to samo, tylko trochę inna kolejność, bo Ty auto już kupiłeś Taa. W dodatku z tym czarcim pomiotem - PPP. U mnie jest w takim razie Ószczelka! :cool: Kwestia czasu i dołączysz do nas - Uszczelkowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się