Skocz do zawartości

Pompa hamulcowa WRX a STi - różnice


dzibi

Rekomendowane odpowiedzi

Postaram się krótko. W WRS US Spec jakie są hamulce, to wiele osób wie, a Ci co nie wiedzą, to pewnie słyszeli. Zaciski na zmianę na przód mam, na tył mam nadzieję niedługo mieć, także ten temat odstawiamy.

 

Kwestia pompy hamulcowej i serwa. Czy te części z modelu STi będą pasowały plug and play do WRXa? Czy taka modyfikacja coś w ogóle poprawi? Zastawiam się nad kupnem w pasztetowej cenie pompy i serwa ze zbiorniczkiem z STi, bo tak sobie pomyślałem, że zestaw zacisków z WRXa EU spec (czyli 4-tł. przód + 2-tł. tył), który mam zamiar założyć taka pompa z STi "obsłuży" lepiej, niż seryjna z WRXa US Spec (gdzie są do napędzenia tylko 2 tłoczki na przedzie i jeden na tyle).

 

Co myślicie? Powtarzam - cena pasztet. Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że również mam u siebie hamulce od STI (i to na obu osiach) i nie zauważyłem objawów, jakoby pompa od WRX miałaby nie dawać rady (z takimi opiniami się zetknąłem wcześniej).

 

Sugerowałbym więc odpuszczenie tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...