dzibi Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Postaram się krótko. W WRS US Spec jakie są hamulce, to wiele osób wie, a Ci co nie wiedzą, to pewnie słyszeli. Zaciski na zmianę na przód mam, na tył mam nadzieję niedługo mieć, także ten temat odstawiamy. Kwestia pompy hamulcowej i serwa. Czy te części z modelu STi będą pasowały plug and play do WRXa? Czy taka modyfikacja coś w ogóle poprawi? Zastawiam się nad kupnem w pasztetowej cenie pompy i serwa ze zbiorniczkiem z STi, bo tak sobie pomyślałem, że zestaw zacisków z WRXa EU spec (czyli 4-tł. przód + 2-tł. tył), który mam zamiar założyć taka pompa z STi "obsłuży" lepiej, niż seryjna z WRXa US Spec (gdzie są do napędzenia tylko 2 tłoczki na przedzie i jeden na tyle). Co myślicie? Powtarzam - cena pasztet. Warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 pompa i serwo jest to samo. ja mam wrxa03 us i hamulce z sti 06 działa bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 kuba_p, czyli przy ty hamulcach z STi masz ciągle seryjne serwo i pompę z WRXa, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 dokładnie, zmieniłem tylko zaciski, tarcze i przewody (tego ostatniego nie trzeba ale założyłem odrazu stalowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 dokładnie, zmieniłem tylko zaciski, tarcze i przewody (tego ostatniego nie trzeba ale założyłem odrazu stalowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Moim zdaniem pompa nie jest ta sama. dzibi, jeżeli masz tą pompę STI od anglika, to nie będzie pasować. PS. no i jakoś nie dogadalismy się z tym tyłem, zarobiony byłem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 wodnik, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Znalazlem cos takiego: 02-04 WRX MT has the 26.99mm MC 05-07 WRX MT has the 25.4mm MC 04-07 STi has the 26.99mm MC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Dodam jeszcze, że również mam u siebie hamulce od STI (i to na obu osiach) i nie zauważyłem objawów, jakoby pompa od WRX miałaby nie dawać rady (z takimi opiniami się zetknąłem wcześniej). Sugerowałbym więc odpuszczenie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Dzięki, pomuki rozdane. No i zdecydowałem. NIE będę robił STi z WRXa. Ufff.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się