slawko Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 w malcu przerabiałem temat i było fajnie w audiku niestety jest koło dwu masowe a nie długo się przymierzam do wymiany sprzęgła z dociskiem i mam dwa pytania 1 można dać jakieś trochę mocniejsze kompletne sprzęgło (docisk-tarcza) od innego autka co pasuje ? 2 chciałem się dowiedzieć jakiś konkretów ile stoczyć koło w jakich miejscach, czytałem że ktoś jeździ w KJS-ach i odchudzał mógłbym dostać jakieś wskazówki ? mam jakiś ogranicznik-odcięcie obrotów ? w justy 1.2 GLI 1993r. bałbym się wkręcić silnik na 7000 obr\min przez przypadek ..... jak w malcu holowałem gaz (stopka) się przyciął ja sprzęgł i hamule co a tu max obroty w 2 sek !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Poczytaj sobie ten watek: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... =zamachowe zanim zostaniesz zlinczowany :wink: P.S. Jesli Ci sie przysluzylem, to kliknij przycisk 'pomuk' Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 przerabiałem to w 126p to wiem co i jak ale chce się dowiedzieć co tu w justy mi grozi oprócz pewnie wzrostu jałowych obrotów i na ssaniu przy zimnym silniku chyba będę szedł na żywioł, wykręcić, zważyć, stoczyć-wyważyć, zapłacić, zważyć, wsadzić a co ze sprzęgłem jest coś lekko mocniejszego od serii do Justy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Lzejsze koło zamachowe daje Ci trochę szybsze wkręcanie się motoru, ale i jednocześnie stratę i tak niedużego momentu obrotowego....nie wiem, czy opłaca się akurat tu grzebać.... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 a co ze sprzęgłem jest coś lekko mocniejszego od serii do Justy ? Podejżewam że bedzie cieżko, lepiej zrobić mocniejsze sprzegło na bazie Twojego , jak to auto ma słuzyć do jakiś KJS , czy zabaw , zrób sobie tarcze spiekową . Robi coś takiego Radzikowski , korzystałem z jego usług kiedyś , jest ok Na Twim miejscu , w przypadku Justy, odelżył bym koło zamachowe , najlepiej wyślij to wszystko Radzikowskiemu i on Ci to ogarnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted July 12, 2009 Author Share Posted July 12, 2009 to ma codziennie jeździć ale mam terenowe aspiracje i wiem że na 4x4 nawet seryjne sprzęgło siada zwłaszcza bez reduktora ( kosztowene doświadczenia z audika ) wzmocnienie docisku i spiek obu na raz odpada raczej bo nie będzie poślizgu sprzęgła tylko przełączanie 0 na 1 może raczej spieka z seryjnym dociskiem bo wzmocnienie docisku bez jakiegoś wspomagania sprzęgła to będzie lewa noga boleć dzięki za namiary jeszcze pogadam z chłopakami od 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 chyba będę szedł na żywioł, wykręcić, zważyć, stoczyć-wyważyć, zapłacić, zważyć, wsadzić Chciałbym to zobaczyć jak tak wkładasz i wykładasz to koło zamachowe. Ja mam koło zamachowe stoczone. Wkręca się szybciej na obroty. Co do sprzęgła do seria EXEDY według mnie wystarczy. Osobiście zakatowałem 2 takie, jedno z głupoty na błocie, drugie wytrzymało prawie 200 tys. Spieka pójdzie tak samo zakatować jak serie jak się nie umie ruszać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrados Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Koło warto odchudzić. Ja miałem lekkie koło i sprzegło spiekowe z seryjnym dociskiem. W KJSach sprawdzało sie to rozwiązanie całkiem dobrze. Nie wiem jak będzie "w terenie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now