Skocz do zawartości

prawdziwe parametry DMC dla importowanego samochodu itp


grzelu

Rekomendowane odpowiedzi

witam

pisze tutaj gdyż okręgowa stacja kontroli pojazdów zasugerowała zwrócenie sie do oficjalnego źródła tudzież importera

 

kupiłem importowanego z USA forestera ktory w dowodzie rejestracyjnym uzyskanym przez pierwszego wlasciciela w kraju, ma podane zanizone (wedle posiadanej prez mnie wiedzy) wartosci masy własnej oraz dopuszczalnej masy przyczepy z hamlucem i bez.

Na tabliczce na słupku miedzy drzwiami jest tylko podana DMC auta (1880kg a chodzi o forestera 2008r, 2.5L NA A/T Premium) innych wartości nie ma i nie wiadomo na jakiej podstawie stacja robiąca pierwsze badanie je wpisała (prawdopodobnie dla wersji europejskiej i to 2.0).

 

aby to odkręcić stacja musi mieć jakies pismo / podkładkę od serwisu lub importera subaru jakie dane powinny byc bo w ich katalogu takiego modelu nie ma. Byłem w subaru nivette i tez powiedzieli ze salony/serwisy danych dla wersji amerykańskich nie maja...

proszę o pomoc lub podpowiedz jak moge poprawić te dane i jakie właściwie powinny one byc (zależy mi na holowaniu przyczepy lawety). Ja czerpałem informacje stąd:

http://www.4forester.pl/dane-techniczne-06.php

 

pzdr

grzelu

 

[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 10:33 am ]

hmm...to moze zapytam prosciej - czy moglby i gdzie otrzymać wyciag ze świadectwa homologacji na podstawie VIN'u zakupionego samochodu...? bo zakładam ze tam powinny sie znalezc poprawne dane dot. masy własnej jak i DMC przyczepy nawet jesli to wersja amerykanska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

pisze tutaj gdyż okręgowa stacja kontroli pojazdów zasugerowała zwrócenie sie do oficjalnego źródła tudzież importera

 

kupiłem importowanego z USA forestera ktory w dowodzie rejestracyjnym uzyskanym przez pierwszego wlasciciela w kraju, ma podane zanizone (wedle posiadanej prez mnie wiedzy) wartosci masy własnej oraz dopuszczalnej masy przyczepy z hamlucem i bez.

Na tabliczce na słupku miedzy drzwiami jest tylko podana DMC auta (1880kg a chodzi o forestera 2008r, 2.5L NA A/T Premium) innych wartości nie ma i nie wiadomo na jakiej podstawie stacja robiąca pierwsze badanie je wpisała (prawdopodobnie dla wersji europejskiej i to 2.0).

 

aby to odkręcić stacja musi mieć jakies pismo / podkładkę od serwisu lub importera subaru jakie dane powinny byc bo w ich katalogu takiego modelu nie ma. Byłem w subaru nivette i tez powiedzieli ze salony/serwisy danych dla wersji amerykańskich nie maja...

proszę o pomoc lub podpowiedz jak moge poprawić te dane i jakie właściwie powinny one byc (zależy mi na holowaniu przyczepy lawety). Ja czerpałem informacje stąd:

http://www.4forester.pl/dane-techniczne-06.php

 

pzdr

grzelu

 

[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 10:33 am ]

hmm...to moze zapytam prosciej - czy moglby i gdzie otrzymać wyciag ze świadectwa homologacji na podstawie VIN'u zakupionego samochodu...? bo zakładam ze tam powinny sie znalezc poprawne dane dot. masy własnej jak i DMC przyczepy nawet jesli to wersja amerykanska.

 

podejrzewam, że trzeba się zgłosić do Subaru US.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem importowanego z USA forestera ktory w dowodzie rejestracyjnym uzyskanym przez pierwszego wlasciciela w kraju, ma podane zanizone (wedle posiadanej prez mnie wiedzy) wartosci masy własnej oraz dopuszczalnej masy przyczepy z hamlucem i bez

 

wersje USA mają niższe dopuszczlalne wartości, czemu twierdzisz że w twoich dokumentach są zaniżone? Jeśli chodzi o przyczepę hamowaną to jest to 2400 funtów czyli jakieś 1088kg chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brałem dane stąd:

http://www.4forester.pl/dane-techniczne-06.php

 

dzwonilem dzis tez do SIP i podali mi te same dane - czyli 1485-1510kg dla wesji z 2,5L silnikiem, a przyczepa z hamulcem 2000kg... ja mam wpisane duzo mniejsze. Dla stacji kontroli jednak jest potrzebne jakies oficjalne pismo/fax/wyciag z homologacji a nie wydruk z internetu.

 

 

hmmm...chyba ze zarowno podana przez mnie strona jak i osoba z ktora rozmawialem sprawdzala wersje jednak europejskie a amerykanskie maja faktycznie duzo nizsze wartosci... tylko czemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te 2000kg to jest dla europejskiego Turbo a przecież masz wolnossący z USA i dlatego masz wpisane mniejsze wartości.

 

Dane amerykańskie są takie: niecałe 1100kg dla przyczepy hamowanej i to jest poprawna wartość w USA. Na stacji diagnostycznej nie mogą ci tego zmienić na podstawie specyfikacji podanej w ASO Subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...