kugi Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam, znalazłem na forum kilka wypowiedzi na temat siadającego tyłu przy załadowanym aucie. Ponoć "ten typ tak ma", ale czy Wy znacie jakieś rozwiązania żeby tak nie było? Utwardzone, ale nie obniżane sprężyny? Po załadowaniu auta w 4 osoby i troche bagażu tył potwornie siada, że opony niemal chowają się w nadkolach. Jak na hak zapiąłem przyczepę z łódką (masa 1500kg) z czym wg. danych Subaru bez problmu powinno sobie poradzić, to wole nie mówić jak auto wyglądało... Wiem, że zaraz napiszecie że trzeba było sobie kupić OBK-a :wink: Ale serio, jak ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o poradę, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 wedlug mnie to calkiem normalne, kombi z natury maja byc rodzinne i wygodne[a nie twarde], przy swoim widze w lusterku jak tyl chodzi gora dol, jesli dopakujesz na maksa to nie ma bata musi usiasc tyl [ i chyba tutaj wytlumaczenie dlaczego regulacja wysokosci swiatel ma az tyle poziomow [chyba 6]] mysle ze jesli robisz to sporadycznie nie masz sie co przejmowac [tylko dopompuj troche kapcie] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Jak na hak zapiąłem przyczepę z łódką (masa 1500kg) z czym wg. danych Subaru bez problmu powinno sobie poradzić, to wole nie mówić jak auto wyglądało... Prawie każde Subaru poradzi sobie i z ciężarem powyżej 2 ton na haku (sprawdzone), tylko w Twoim przypadku ważniejszy był nacisk na hak, co mogło spowodować tak drastyczne obniżenie tyłu auta, być może był większy niż założony przez producenta, który na ogół wynosi 50 - 75 kg, zakładając zaczep na hak, powinieneś bez problemu podnieść (nawet jedna ręką) zaczep przyczepy. Jeżeli potrzebujesz do tego lewarka lub pomocy, masz ładunek (łódkę) postawioną na przyczepie za bardzo do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbal Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 A co to znaczy "prawie Subaru"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Chyba chodziło o "prawie każde subaru". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbal Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 a ja głupi węszyłem prowokację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 sorki, już poprawione, rzeczywiście zjadłem ,,każde".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Wiem, że zaraz napiszecie że trzeba było sobie kupić OBK-a Niekoniecznie, zawsze możesz kupić drugiego Legaca Ale serio, jak ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o poradę, pozdrawiam! Tak serio to sprawdź jaki masz nacisk pionowy na kulę haka. Nie powinień przekraczać 30 kg. Przy tym nie przekraczaj dopuszczalnej masy całkowitej tj 2000 kg. to wole nie mówić jak auto wyglądało... http://www.widelec.org/zdjecie,transportowcy,1168.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się