kugi Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Witam, znalazłem na forum kilka wypowiedzi na temat siadającego tyłu przy załadowanym aucie. Ponoć "ten typ tak ma", ale czy Wy znacie jakieś rozwiązania żeby tak nie było? Utwardzone, ale nie obniżane sprężyny? Po załadowaniu auta w 4 osoby i troche bagażu tył potwornie siada, że opony niemal chowają się w nadkolach. Jak na hak zapiąłem przyczepę z łódką (masa 1500kg) z czym wg. danych Subaru bez problmu powinno sobie poradzić, to wole nie mówić jak auto wyglądało... Wiem, że zaraz napiszecie że trzeba było sobie kupić OBK-a :wink: Ale serio, jak ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o poradę, pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 wedlug mnie to calkiem normalne, kombi z natury maja byc rodzinne i wygodne[a nie twarde], przy swoim widze w lusterku jak tyl chodzi gora dol, jesli dopakujesz na maksa to nie ma bata musi usiasc tyl [ i chyba tutaj wytlumaczenie dlaczego regulacja wysokosci swiatel ma az tyle poziomow [chyba 6]] mysle ze jesli robisz to sporadycznie nie masz sie co przejmowac [tylko dopompuj troche kapcie] Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Jak na hak zapiąłem przyczepę z łódką (masa 1500kg) z czym wg. danych Subaru bez problmu powinno sobie poradzić, to wole nie mówić jak auto wyglądało... Prawie każde Subaru poradzi sobie i z ciężarem powyżej 2 ton na haku (sprawdzone), tylko w Twoim przypadku ważniejszy był nacisk na hak, co mogło spowodować tak drastyczne obniżenie tyłu auta, być może był większy niż założony przez producenta, który na ogół wynosi 50 - 75 kg, zakładając zaczep na hak, powinieneś bez problemu podnieść (nawet jedna ręką) zaczep przyczepy. Jeżeli potrzebujesz do tego lewarka lub pomocy, masz ładunek (łódkę) postawioną na przyczepie za bardzo do przodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verbal Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 A co to znaczy "prawie Subaru"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Chyba chodziło o "prawie każde subaru". Link to comment Share on other sites More sharing options...
verbal Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 a ja głupi węszyłem prowokację Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 sorki, już poprawione, rzeczywiście zjadłem ,,każde".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiomalGrunt Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Wiem, że zaraz napiszecie że trzeba było sobie kupić OBK-a Niekoniecznie, zawsze możesz kupić drugiego Legaca Ale serio, jak ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o poradę, pozdrawiam! Tak serio to sprawdź jaki masz nacisk pionowy na kulę haka. Nie powinień przekraczać 30 kg. Przy tym nie przekraczaj dopuszczalnej masy całkowitej tj 2000 kg. to wole nie mówić jak auto wyglądało... http://www.widelec.org/zdjecie,transportowcy,1168.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now