Skocz do zawartości

Regulacja zaworów - poszukiwany dobry warsztat


ravski

Rekomendowane odpowiedzi

sirubaII, piston slap, nie jest groźnym zjawiskiem i raczej można tak jeździć. Ja jeżdżę już długo z porannym klekotem i nic złego się z moimi silnikami nie dzieje.

 

Pamiętaj, żeby podjechać do mechanika i upewnić się, że to Piston slap! Bo jeśli okażę się, że nie to już inna bajka.

 

Zazwyczaj jednak poranne klepanie jak diesel przez kilkadziesiąt sekund to piston slap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester, :) W Łodzi, okazuje się, ze diagnoza nie jest taka prosta!Dało się ustalić, że panewka to raczej nie jest,zawory również(reg.w ASO)a więc... Jeżdżę już z tym 2 lata i jest coraz głośniej (mróz!),należałoby coś z tym w końcu zrobić. :grin:

Tylko jaka przyczyna? Może jakiś przeszczep jej pomoże! Czas chyba szukać dawcy.

Ps.Długo ,czyli ile już z tym jeżdzisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester, :) W Łodzi, okazuje się, ze diagnoza nie jest taka prosta!Dało się ustalić, że panewka to raczej nie jest,zawory również(reg.w ASO)a więc... Jeżdżę już z tym 2 lata i jest coraz głośniej (mróz!),należałoby coś z tym w końcu zrobić. :grin:

Tylko jaka przyczyna? Może jakiś przeszczep jej pomoże! Czas chyba szukać dawcy.

Ps.Długo ,czyli ile już z tym jeżdzisz ?

 

forek jest moim 3 subaru - i pierwsze i teraz forek napierdzielaly tlokami jak ta lala - drugi nie napierdzielal bo motor mial 3 tys przebiegu ;)

 

nie dramatyzuj i jezdzic dopoki dziala - ja w pierwszej imprezie na doladowaniu 1,2 bara z piston slapem prejezdzilem ok 70-80 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamusmax, ja się już przyzwyczaiłem:) W tym roku planuję to zrobić,bo i tak trzeba wcześniej ,czy póżniej.Lepiej póżniej,to dozbieram kasy!

Ty robiłeś przekładkę,czy remont silnika? W moim gl-u raczej będzie taniej,

a hałas ten sam :grin: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi zaworami?? W wolnossącym 2.0 '04 co ile wskazane regulować, jeżeli w ogóle trzeba??

Trzeba kontrolować i ewentualnie ustawić. Ty masz LPG więc warto sprawdzić ciśnienie sprężania co 20-30k km. Jak coś wyda się podejrzane to czeka już normalne sprawdzenie luzów... (zapewne wyjęcie silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuna, ja to już normalnie myślałem że regulacja zaworów to we 125p sie skończyła :razz: A tu widzę że obsługa motorka nie jest wcale taka łatwa... pablonas, dzięki za podpowiedź z tym sprężaniem, to jakoś tak z komputerka wyczytają jakieś parametry czy jak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...