ravski Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam:) Chcialbym wyregulowac zawory w swoim złotku ale niestety jak do tej pory zaden serwis nie chce sie podejmowac tego zadania. Zna ktos moze jakis warsztat ktory ma juz w tym temacie doswiadczenie??? Najlepiej Kielce badz okliczne miasta. z gory very much za odpowiedz:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 ale turbo czy N/A ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 KRK, KTW masz blisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravski Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 N/A? jesli tzn ze wolny ssak to tak:) KTW? a cos wiecej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 N/A? jesli tzn ze wolny ssak to tak:) KTW? a cos wiecej?? KRAKOW i KATOWICE - w KRK ASO a w KTW zasady nie pozwalaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 jesli N/A 99r to chyba jest hydraulika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie ma hydrauliki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 a w WRX 2002 co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 a w WRX 2002 co jest? plytki - sprawdzenie i ewentualna regulacja co 100k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 KRK, KTW masz blisko z Gegry pała! hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 a w WRX 2002 co jest? plytki - sprawdzenie i ewentualna regulacja co 100k km Poproszę o podpowiedź: Impreza 2.0 GX 2003 125 koni - płytkowa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kura, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kura, tak. raczej śrubkowa :razz: jak w Polonezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 No w każdym razie mechaniczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 No w każdym razie mechaniczna. No niby tak, tylko jest zasadnicza róznica w cenie pomiedzy śrubkowa a płytkowa :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Z kosztami to faktycznie tak jak mówisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Z kosztami to faktycznie tak jak mówisz. Carfit, Kruk - dziękuję za info... Czas się umówić na regulację, bo stukot na zimnym nie przypomina mi piston slap... A'propos kosztów - czekają mnie wyższe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja, znam dobry warsztat w Lublinie. Który daje radę, jak najbardziej z róznymi przypadkami nawet tymi beznadziejnymi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirubaII Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Kura,jak odróżniasz piston slap od stukotów zaworów? Mam podobny objaw na zimnym silniku,choć ogólnie silnik zrobił się trochę głośniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 luzne zawory to takie cykanie piston slap bardziej tluczenie ciezko to opisac tutaj - najlepiej osluchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Co ile km trzeba regulować zawory w wolnossaku 125KM '04 ? Jakaś reguła czy jak? Narazie nie zauważyłem jakieś głośniejszej pracy silnika/zaworów. Ew. jakie mogą być skutki jeżeli na czas nie wyreguluje się w/w ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam:) Chcialbym wyregulowac zawory w swoim złotku ale niestety jak do tej pory zaden serwis nie chce sie podejmowac tego zadania. Zna ktos moze jakis warsztat ktory ma juz w tym temacie doswiadczenie??? Najlepiej Kielce badz okliczne miasta.z gory very much za odpowiedz:))) tu masz info http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=130040 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirubaII Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 adamusmax, najpewniej by było tak zrobić.Cykanie to raczej nie jest. Trudno jest namierzyć, z której strony słychać.Na zimnym, po podkręcaniu obrotów,a po nagrzaniu wydaje się ok.W ASO nic nie słyszeli,ale zawory regulowali,a co :???: Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Jak masz zaawansowany piston slap, to samochód przez pierwsze 3-4 delikatne przyśpieszania (przy mocnym nie wiem bo nie próbowałem na zimnym silniku), brzmi trochę jak diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirubaII Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 ...i tak brzmi :mrgreen:Tak podejrzewałem,ale nie miałem pewności. Czy przyczyną może być zły dobór oleju, czy ten typ tak ma? Jakie mnie czekają koszty :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się