Skocz do zawartości

Chłodnica oleju od wspomagania kierownicy


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

zacznę ładnie:

kochane forum :) (coś jak kochane Bravo),

kto z was przerabiał montaż instalki chłodzącej olej od wspomagania?

cosik gorąco jest w komorze mojego wolnegossaka i jechany płyn kapie dołem i wywala go górą przez korek...temat już przerabiany po Ułężu. Podobno wymiana płynu nie rozwiążę problemu, a tylko opóźni gotowanie. W czasie tułaczek po mazurach (zapierdzialania przez jakieś 30km) znów pokapało.

Carfit zapodał fotę z profi układem z radiatorami i bajerami... czy sama pasztetowa instalka aluminiowa poprowadzona przed chłodnicę (rurki bez kawiorowych radiatorów) cosik pomoże? ktoś taki wynalazek montował?

Emotorsport, na ciebie liczę, bo ty już chyba wszystko przerabiałeś i pomuki zbierasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznę ładnie:

kochane forum :) (coś jak kochane Bravo),

kto z was przerabiał montaż instalki chłodzącej olej od wspomagania?

cosik gorąco jest w komorze mojego wolnegossaka i jechany płyn kapie dołem i wywala go górą przez korek...temat już przerabiany po Ułężu. Podobno wymiana płynu nie rozwiążę problemu, a tylko opóźni gotowanie. W czasie tułaczek po mazurach (zapierdzialania przez jakieś 30km) znów pokapało.

Carfit zapodał fotę z profi układem z radiatorami i bajerami... czy sama pasztetowa instalka aluminiowa poprowadzona przed chłodnicę (rurki bez kawiorowych radiatorów) cosik pomoże? ktoś taki wynalazek montował?

Emotorsport, na ciebie liczę, bo ty już chyba wszystko przerabiałeś i pomuki zbierasz :)

 

w Twoim przypadku zdecydowal bym sie na montaz pompy+przewodow+zbiornika z wrx/sti

 

jest tam zewnetrzny zbiornik mniej podatny na przegrzewanie (nie na pompie) i przewody, w ktore dodatkowo mozesz wpiac rurke aby jej uzyc jako chlodnicy.

 

dodatkowo zazegnasz problem "pocacego" sie korka zbiornika z plynem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to u mnie leży taka chłodnica wspomagania z Hyundaia :wink:

Hyundai mial a Subaru nie :shock: Koniec Swiata :evil:

 

Chlopaki, przestancie wymyslac, bo ja nic tylko przerabiam auto. Ono juz jest do... N/A niepodobne :cool: Szpera z WRXa juz siedzi, hamulce w trakcie, stabilizator w trakcie, regulacja kol w trakcie, zegary w trakcie... felg mam w zasadzie trzy komplety, opon ze cztery :oops: Trzeba bylo jednak kupic NP300, to bym tylko szperacze zalozyl i po ulepszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzywaczewski,

a gdzie ty masz zbiornik oleju do wspomagania?

u mnie jest na pompie czyli na silniku...gorąco mu jest i po szybszych paru km po prostu się gotuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz DNL, ja nie mam takiej pary w rekach i nie wywala mi zakretki wiec sie specjalnie nie interesowalem :mrgreen: Zdaje sie jednak, ze z dala od silnika, blizej chlodnicy.

 

Co zas do chlodzenia i modow, podpatrzylem w jednym typeR bardzo fajna dziure w dachu (z klapka) a na dachu duzy chwyt. Podoba mi sie patent i jesli uda sie gdzie zdobyc, to zrobie sobie nawiew na baniak :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...