AdaSch Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Cześć, Założyłem wreszcie wskaźnik doładowania, fajna zabawka dużo mówi o sposobie jazdy itd (werja OEM lamco) Dzisiaj postanowiłem sprawdzić jakie są ciśnienia przy wysokich rpm bo zawsze miałem wrażenie, że mój turboświnak traci ochotę na przyspieszanie powyżej 5k rpm. wynik badań: 3 bieg i powyżej 5,5k rpm spada ciśnie tak, że przy 6,5k rpm wskaźnik pokazuje prawie 0 4 bieg spadek również jet drastyczny ale chyba przy 6k rpm jeszcze ładuje 0,3 w szczycie 4,5k rpm jest 0,8; przy 5k rpm 0,7; 5,5 rpm 0,5. potem ostro w dół wskaźnik mam podłączony przez trójnik do zaworu upustowego, dokładnie tak jak kazała instrukcja. Czy tak ma być czy zawór coś zdycha, czy jeszcze coś innego. Jeżeli tak ma być to te odcięcie na 7k rpm traktuję jako potencjał dla tunerów którzy potrafią podtrzymać doładowanie do końca. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
majer Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Ten malutki wiatraczek to nie ma siły dmuchać dalej ,choć wydaje się mi że powinien dać rade z 0,7 do końca :wink: .Z powodu zauważalnego braku chęci do jazdy forka powyżej 5.5 wymieniłem mu wiatraczek na ciut większy.Po takiej operacji wskaźnik dłużej zachowuje godność Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now