inzynier_mamon Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Cześć Prawdopodobnie pada mi łożysko w kompresorze w klimatyzacji. Okaże się to jutro. Problemem jest to, że wkrótce będę bardzo jej potrzebował. czy ktoś z Was mógłby podrzucić mi namiar do warszatatu w Warszawie, ktory mógłby to zrobić szybko i w przystepnej cenie? Szukajka nie działa, tak jak bym tego oczekiwał. A może wie ktoś, skąd taki kompresor w dobrym stanie szybko zdobyć? Dziękuję za pomoc Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Najczęsciej pada łozysko w rolce napinającej pasek klimy Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIREK Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 zerknij tutaj i napisz do goscia bo sporo gratów ma na zbyciu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=124193 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 mam kompresor, jakby co Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Polecam zakład na Górczewskiej 146 Jedyny mankament, że o tej porze to będzie duży problem z terminem (najlepiej podjechać do nich nawet po 17tej [teoretycznie pracują do 17tej] i po prostu czekać, czekać, czekać - jak już się doczekasz na weryfikację to później pójdzie już sprawniej z umówieniem się na termin naprawy - bo jak tylko zadzwonisz to Ci dadzą termin pewnie za 2 miesiące). Link to comment Share on other sites More sharing options...
inzynier_mamon Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 mam kompresor, jakby co Ale mówimy o takim do klimatyzacji??? Pytam serio Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 mam kompresor, jakby co Ale mówimy o takim do klimatyzacji??? Pytam serio yes, do rajdówek niepotrzebne....tylko musisz podać typ, bo ja rozróżniam co najmniej trzy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIREK Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 uote]yes, do rajdówek niepotrzebne....tylko musisz podać typ, bo ja rozróżniam co najmniej trzy... mówisz że niepotrzebne - znaczy sie moge wywalić ze swojej i zyskam kilka kucyków? :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 uote]yes, do rajdówek niepotrzebne....tylko musisz podać typ, bo ja rozróżniam co najmniej trzy... mówisz że niepotrzebne - znaczy sie moge wywalić ze swojej i zyskam kilka kucyków? :grin: FIREK, nie polecam odchudzania w ten sposób seryjnych czy cywilnych aut, chociaż w moim STi nie mam poduch, abs-u i innych niepotrzebnych gratów... z jednego powodu - kiedyś będziesz go sprzedawał...i wtedy dostniesz pół ceny za pół auta....no chyba że pójdziesz na całość z modami, ale wtedy na ogół potrzebne jest jeszcze jedno auto do jazdy na codzień... co do pytania - usunięcie każdego napędzanego przez silnik agregatu podnosi moc, klima jest jednym z nich, kilka KM na pewno....w wyścigach często jeżdżą ,,na pasożyta" - bez alternatora, żeby zyskac (odzyskać) jeszcze te parę koni mocy...sorki za OT, ale dotyczy klimy..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIREK Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 wiem wiem i akurat mojego Forka w ten sposób nie potraktuje. Dla mnie jest super wyscigówka w takim stanie jak teraz - no moze stabilizatory od STI jeszcze tylko mu założe :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 i amory od sti, dopiero zacznie się prowadzić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIREK Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 no tak tak wiem cały zawias najlepiej tylko jakoś wciąz kasy no to mi brakuje :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 skąd ja to znam.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inzynier_mamon Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 Dziękuję wszystkim za pomoc. Wygląda na to, że to jednak była rolka. Już jest wymieniona i teraz obserwuję. Gdyby coś się działo - będę pamiętał o powyższych propozycjach :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now