pmlody Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Czy skrzynia 4EAT w forku 2005 rocznik USA ma nadbieg?? Juz mowie o co chodzi... jade sobie na trasie z przelozeniem na 3 przy powiedzmy 4rpm po czym wrzucam D ( caly czas utrzymujac stala predkosc na prostej poziomej drodze ) i obroty spadaja mi do powiedzmy 3rpm ( czyli wrzucil bieg 4ty ), po czym po chwili spadaja do powiedzmy 2.8rpm... ( wartosci z glowy mniej wiecej, dokladnie nie pamietam ) czyli wychodzi ze sa 4 biegi + jakis nadbieg... myle sie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 pmlody, może konwerter przestaje się "ślizgać" Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 nie wiem... zaobserwowalem to tylko przy jezdzie ze stala predkoscia wlasnie po skonczeniu przyspieszania... konwerter raczej sie nie slizga, przynajmniej nie zaobserwowalem tego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 konwerter raczej sie nie slizga, przynajmniej nie zaobserwowalem tego... :shock: a jak przyspieszasz to prędkość Ci rośnie wraz z obrotami czy najpierw obroty a potem prędkość? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 rosnie wraz z obrotami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 pmlody, no to chyba masz mt, bo w at konwerter musi mieć "uślizg" Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 na poczatku ma... jak dodaje gazu to jest chwilka kiedy obroty troche rosna i zaraz zaczyna rowno isc z predkoscia... normalnie jak to w automacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 pmlody, no to wszystko jest ok. Nie martw się tak ma być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 ale ja sie nie martwie po prostu sie zdziwilem bo w zadnym automacie tego jeszcze nie widzialem Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 jeżdziłem kilkoma 4eat i wszystkie tak mają, odczucie tak jakby nadbieg Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 no wlasnie to pierwszy 4eat ktorym jezdze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 pmlody, może konwerter przestaje się "ślizgać" Wszystko ok . Zapina na sztywno i jedziesz bez poślizgu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 pmlody, może konwerter przestaje się "ślizgać" Wszystko ok . Zapina na sztywno i jedziesz bez poślizgu . ale co zapina :?: :!: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 ale co zapina co chcesz... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mstar Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Ja mam to samo w forku żony 2.5 n/a at 2008... to chyba jakiś nadbueg. Podobnie było w camry 1992 2.2 AT... Link to comment Share on other sites More sharing options...
woyt Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Potwierdzam, mam coś podobnego. Po gwałtownym dodaniu gazu auto zaczyna przyspieszać z tym że na samym początku obroty troszeczkę wzrastają bardziej niż w Manualu. Zauważyłem również, że taka sytuacja ma miejsce tylko podczas jazdy na wysokim biegu przy niskich RPM (np bieg 3 i 2RPM). Gdy chcę gwałtownie przyspieszyć i zrzucam z 3 na 2 lub z 4 na 3 i osiągam 3,5-4RPM i wyżej wtedy przyspieszenie następuje jednocześnie ze wzrostem obrotów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
as1313 Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 ale co zapina :?: :!: :shock: ....Przekładnie hydrokinetyczną (sprzęgło) znaczy się lock-up. No ale nie wiem ja się nie znam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now