Matim Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Mam problem ostatnio kilka razy zapalił mi się na kilka sekund check. Za każdym razem sam gasł po kilku sekundach. W pracy silnika nie zauważyłem żadnych zmian. Jeśli ktoś z okolic Łodzi dysponuje sprzętem z możliwością zaczytania błędów to będę bardzo wdzięczny za pomoc. Do serwisu wolałbym jechać w ostateczności. Nie wiem wprawdzie ile taka przyjemność kosztuje w ASO ale pewni nie mniej niż 100zł za 5 pracy to jednak trochę przesada. Pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Masz kabelki pod kierownicą do zwarcia i "wymruganie" błędów. Musisz dobrze zanurkować pod kierownicą. Łączysz zielone kostki i zaczyna mrugać "chceck engine". Liczysz mrugnięcia i już wiadomo co jest nie halo. Więcej szczegółów w FAQ. Jak by to nie zadziałało, to postaram się pożyczyć kabelek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 odkopuje watek, bo na kresce cos jest mały ruch pozwole sobie skopiowac to co sie naprodukowałem Hej panowie po zimie pewnego dnia (co ciekawe w pierwszy cieply dzień jakoś w lutym) powitał mnie chceck przy wyjezdzaniu z garagu. odpalilem jescze raz, dalej. hm. Reset, odlaczam akumulator. probuje jeszcze raz. po 2 sek po odpaleniu znowu... mowie no fajnie, cos sie sra ;-( auto bylo potrzebne wiec, nie mialem wyjscia-jade. Cofam z pod garagu i czek zamrugał (tak jakby cos nie stykało) z 3-4 razy. Mowie ,a cwaniaczku ,po zimie Ci cos nie styka :razz: Ostatnio pojawia sie czesto, głownie na zimnym aucie, dzis juz na srednio zagrzanym, dlatego wymrugałem błedy. I tu prośba do was o pomoc- nie potrafie wyróznić mrugów długich i krótkich! :? dla mnie wszystkie są krótkie :-( łopatologicznie spróbuje opisać 1-mrugniecie _-przerwa 1_1_1,1 1_1,1 dłuzsza przerwa 1_1_1,1 1_1,1 Domyslam sie ze pierwsze mrugniecie to początek sekwencji ,ale dalej wyglada że kod jest dwa razy powtórzony. Niestety pieerwszy raz to robie wiec zielony jestem :-/ Wynikało by że to kod 21 prosze o pomoc i pozdrawiam Edit, wiecie co- ide na doł nagram filmik 8-) edit2: dobra juz umiem odróznić, zglupiałem bo kod jest powtarzany 2 razy czy wg poradnika (krótkie=dziesiatki) to kod 21? Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja Post dzisiaj, o 15:14 Chyba sie nie dowiem W poradniku jest na odwrót, i nie wiem które dziesiątki ,a które jednosci. - krótkie mrugnięcia ("kropki") to pierwsza cyfra kodu (od prawej) - długie mrugnięcia ("kreski") to druga cyfra kodu (dziesiątki) - na przykład taki kod: _ _ . . . oznacza liczbę 23. Wg. scoobypedii wpierw dziesiatki,potem jednosci :roll: e-ehm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 12 22 12 Starter switch or circuit 22 Knock sensor or circuit (right side on SVX) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Tak jak pablonas, napisał,sprawdż czy kabelek na rozruszniku dobrze styka,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 22 Knock sensor oswieca sie w czasie jazdy przy dogrzewaniu tak na 10 sekund. np dzis jechałem z roboty, oswiecił sie po 3 min jazdy gdzy temperatura juz była w 1/4. Osłony wydechu wykluczam bo by swiecił cały czas, wycie łozysk sprzegła też. Fajnie by było jakby poprostu nie stykał gdzieś :? rozrusznik by nie dawał znaku w czasie jazdy... Nie wiem :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now