Skocz do zawartości

Zapala się check


Matim

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ostatnio kilka razy zapalił mi się na kilka sekund check. Za każdym razem sam gasł po kilku sekundach. W pracy silnika nie zauważyłem żadnych zmian. Jeśli ktoś z okolic Łodzi dysponuje sprzętem z możliwością zaczytania błędów to będę bardzo wdzięczny za pomoc. Do serwisu wolałbym jechać w ostateczności. Nie wiem wprawdzie ile taka przyjemność kosztuje w ASO ale pewni nie mniej niż 100zł za 5 pracy to jednak trochę przesada.

Pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kabelki pod kierownicą do zwarcia i "wymruganie" błędów.

Musisz dobrze zanurkować pod kierownicą. Łączysz zielone kostki i zaczyna mrugać "chceck engine". Liczysz mrugnięcia i już wiadomo co jest nie halo.

 

Więcej szczegółów w FAQ.

Jak by to nie zadziałało, to postaram się pożyczyć kabelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odkopuje watek, bo na kresce cos jest mały ruch usmiechdugiego.jpg

 

pozwole sobie skopiowac to co sie naprodukowałem

 

 

Hej panowie

 

po zimie pewnego dnia (co ciekawe w pierwszy cieply dzień jakoś w lutym) powitał mnie chceck przy wyjezdzaniu z garagu. odpalilem jescze raz, dalej. hm. Reset, odlaczam akumulator. probuje jeszcze raz. po 2 sek po odpaleniu znowu... mowie no fajnie, cos sie sra ;-( auto bylo potrzebne wiec, nie mialem wyjscia-jade.

 

Cofam z pod garagu i czek zamrugał (tak jakby cos nie stykało) z 3-4 razy. Mowie ,a cwaniaczku ,po zimie Ci cos nie styka :razz:

 

Ostatnio pojawia sie czesto, głownie na zimnym aucie, dzis juz na srednio zagrzanym, dlatego wymrugałem błedy.

 

I tu prośba do was o pomoc- nie potrafie wyróznić mrugów długich i krótkich! :? dla mnie wszystkie są krótkie :-(

 

łopatologicznie spróbuje opisać

 

1-mrugniecie

_-przerwa

 

1_1_1,1

1_1,1

dłuzsza przerwa

1_1_1,1

1_1,1

 

Domyslam sie ze pierwsze mrugniecie to początek sekwencji ,ale dalej wyglada że kod jest dwa razy powtórzony.

Niestety pieerwszy raz to robie wiec zielony jestem :-/

 

Wynikało by że to kod 21

 

 

prosze o pomoc i pozdrawiam

 

Edit, wiecie co- ide na doł nagram filmik 8-)

 

edit2: dobra juz umiem odróznić, zglupiałem bo kod jest powtarzany 2 razy

 

 

 

czy wg poradnika (krótkie=dziesiatki) to kod 21?

 

 

Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja

 

Post dzisiaj, o 15:14

Chyba sie nie dowiem

 

W poradniku jest na odwrót, i nie wiem które dziesiątki ,a które jednosci.

 

- krótkie mrugnięcia ("kropki") to pierwsza cyfra kodu (od prawej)

- długie mrugnięcia ("kreski") to druga cyfra kodu (dziesiątki)

- na przykład taki kod: _ _ . . . oznacza liczbę 23.

 

 

 

Wg. scoobypedii wpierw dziesiatki,potem jednosci

 

:roll: e-ehm..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 Knock sensor

 

image0013237037005771w1d5p.jpg

 

oswieca sie w czasie jazdy przy dogrzewaniu tak na 10 sekund. np dzis jechałem z roboty, oswiecił sie po 3 min jazdy gdzy temperatura juz była w 1/4. Osłony wydechu wykluczam bo by swiecił cały czas, wycie łozysk sprzegła też. Fajnie by było jakby poprostu nie stykał gdzieś :?

 

rozrusznik by nie dawał znaku w czasie jazdy...

Nie wiem :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...