Jump to content

Zapala się check


Matim
 Share

Recommended Posts

Mam problem ostatnio kilka razy zapalił mi się na kilka sekund check. Za każdym razem sam gasł po kilku sekundach. W pracy silnika nie zauważyłem żadnych zmian. Jeśli ktoś z okolic Łodzi dysponuje sprzętem z możliwością zaczytania błędów to będę bardzo wdzięczny za pomoc. Do serwisu wolałbym jechać w ostateczności. Nie wiem wprawdzie ile taka przyjemność kosztuje w ASO ale pewni nie mniej niż 100zł za 5 pracy to jednak trochę przesada.

Pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Masz kabelki pod kierownicą do zwarcia i "wymruganie" błędów.

Musisz dobrze zanurkować pod kierownicą. Łączysz zielone kostki i zaczyna mrugać "chceck engine". Liczysz mrugnięcia i już wiadomo co jest nie halo.

 

Więcej szczegółów w FAQ.

Jak by to nie zadziałało, to postaram się pożyczyć kabelek.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

odkopuje watek, bo na kresce cos jest mały ruch usmiechdugiego.jpg

 

pozwole sobie skopiowac to co sie naprodukowałem

 

 

Hej panowie

 

po zimie pewnego dnia (co ciekawe w pierwszy cieply dzień jakoś w lutym) powitał mnie chceck przy wyjezdzaniu z garagu. odpalilem jescze raz, dalej. hm. Reset, odlaczam akumulator. probuje jeszcze raz. po 2 sek po odpaleniu znowu... mowie no fajnie, cos sie sra ;-( auto bylo potrzebne wiec, nie mialem wyjscia-jade.

 

Cofam z pod garagu i czek zamrugał (tak jakby cos nie stykało) z 3-4 razy. Mowie ,a cwaniaczku ,po zimie Ci cos nie styka :razz:

 

Ostatnio pojawia sie czesto, głownie na zimnym aucie, dzis juz na srednio zagrzanym, dlatego wymrugałem błedy.

 

I tu prośba do was o pomoc- nie potrafie wyróznić mrugów długich i krótkich! :? dla mnie wszystkie są krótkie :-(

 

łopatologicznie spróbuje opisać

 

1-mrugniecie

_-przerwa

 

1_1_1,1

1_1,1

dłuzsza przerwa

1_1_1,1

1_1,1

 

Domyslam sie ze pierwsze mrugniecie to początek sekwencji ,ale dalej wyglada że kod jest dwa razy powtórzony.

Niestety pieerwszy raz to robie wiec zielony jestem :-/

 

Wynikało by że to kod 21

 

 

prosze o pomoc i pozdrawiam

 

Edit, wiecie co- ide na doł nagram filmik 8-)

 

edit2: dobra juz umiem odróznić, zglupiałem bo kod jest powtarzany 2 razy

 

 

 

czy wg poradnika (krótkie=dziesiatki) to kod 21?

 

 

Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja

 

Post dzisiaj, o 15:14

Chyba sie nie dowiem

 

W poradniku jest na odwrót, i nie wiem które dziesiątki ,a które jednosci.

 

- krótkie mrugnięcia ("kropki") to pierwsza cyfra kodu (od prawej)

- długie mrugnięcia ("kreski") to druga cyfra kodu (dziesiątki)

- na przykład taki kod: _ _ . . . oznacza liczbę 23.

 

 

 

Wg. scoobypedii wpierw dziesiatki,potem jednosci

 

:roll: e-ehm..

Link to comment
Share on other sites

22 Knock sensor

 

image0013237037005771w1d5p.jpg

 

oswieca sie w czasie jazdy przy dogrzewaniu tak na 10 sekund. np dzis jechałem z roboty, oswiecił sie po 3 min jazdy gdzy temperatura juz była w 1/4. Osłony wydechu wykluczam bo by swiecił cały czas, wycie łozysk sprzegła też. Fajnie by było jakby poprostu nie stykał gdzieś :?

 

rozrusznik by nie dawał znaku w czasie jazdy...

Nie wiem :|

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...