GeOrGe Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam Postanowiłem samodzielnie wymienić płyn w wspomaganiu. Prosiłbym o jakieś rady, sugestie czy instrukcje jak się do tego zabrać np. co odkręcić żeby spuścić stary płyn. Pamiętam z lektury forum że jest jakiś problem z odpowietrzeniem układu, słychać jakieś dziwne dźwięki czy coś. Auto to impreza GT'99. Z góry dzięki za pomoc. PS. Wiem że na tapecie jest temat dotyczący wspomagania ale wydaje mi się że mniej osób tam trafi a poza tym dotyczy trochę innego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witaj, płyn spuszczasz najlepiej przez odkręcenie jednego z dwóch przewodów idących z pompy do przekładni (podnośnik...), zakręcasz, wlewasz do zbiorniczka i kontrolując ciągle stan (dolewając) kręcisz kierownicą przy zapalonym silniku od oporu do oporu kilkanaście razym, aż ucichnie (przestanie wyć jak umarlak) :grin: nastepnego dnia możesz powtórzyć zabieg z kręceniem dla pewności. w połozeniach krańcowych przytrzymujesz kierowncę przez 2-3 sekundy. i tyle. pomuczek i dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Dzięki za szybką odpowiedź, oczywiscie 'pomuk' zaraz poleci. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy spuszczaniu warto pokręcić kierownicą aby wypompować cały płyn z przekładni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 nie zaszkodzi, możesz spróbować, tylko nie za długo przy pracującym silniku, żeby szlag nie trafił pompy na sucho [ Dodano: Sob Cze 27, 2009 11:39 pm ] dzięki za pomuczka :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Temacik ogarnięty Wszystko poszło bez najmniejszych problemów, nawet pompa nie zawyła Jeszcze raz dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Odgrzewam kotleta: jaki płyn należy wlać przy wymianie (ATF?) i ile go potrzeba w GT? EDIT: już wiem, jakiś Dexron III , 0,7 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ~0,7l. Nie ma jakiegoś wymogu odnośnie marki...np. VV, Prestone, Dextron III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się