2korona Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Witam wszystkich Forumowiczów.Jestem nowym Forumowiczem. Mam zamiar się zabrac za wymianę gum na przegubach wewnętrznych i chciałbym się poradzić was, może ktoś już z was to robił.Czy musze całą półośkę rozpinać?czy jest jakiś sposób inny? Moje Subaru to Legacy 1996r 2,5 Automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Chcesz wymienić przegub czy osłonę przegubu ? Jest mała różnica . Jeśli chodzi o gumę to najlepiej wyjąć półoś . Musisz i tak zdjąć jeden przegub , aby wsunąć osłonę . Musisz być przygotowany , że tak łatwo nie będzie . W środku jest sprężynka zatrzaskowa - może nie puścić . Musisz być przygotowany na zniszczenie przegubu . Robi się to szlifierką - trzeba naciąć wzdłuż przegubu dość głęboko . Po nacięciu kładziesz przegub na imadło i w miejscu nacięcia trzeba włożyć przecinak i walnąć młotkiem . Powinien pęknąć . [ Dodano: Pią Cze 26, 2009 9:09 pm ] A witamy się w innym dziale :razz: [ Dodano: Pią Cze 26, 2009 9:20 pm ] A i należy przenieść temat w odpowiednie miejsce . :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 włożyć przecinak i walnąć młotkiem . Powinien pęknąć . To powinien ktos tu zrobic........ AK ps. chciałbym się poradzić was, Mysle , ze ktos kompetentny podpowie , wyjecie polosi nie jest konieczne.....ale ulatwia wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 włożyć przecinak i walnąć młotkiem . Powinien pęknąć . To powinien ktos tu zrobic........ AK ps. chciałbym się poradzić was, Mysle , ze ktos kompetentny podpowie , wyjecie polosi nie jest konieczne.....ale ulatwia wymiane To proszę to zadedykować swojemu pracownikowi , bo tak zdejmował mój przegub , bo w żaden inny sposób nie chciał zejść . W swoim serwisie może Pan znajdzie jakiś młotek ? To był mój przegub od legacy . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Niech Pan czyta kilka razy pytanie i dopiero po chwili , dluzszej , odpowiada.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Proszę przeczytać temat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2korona Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 O ludzie szlifierka, przecinak.Matko jedyna.Ja myslałem że ktoś coś tu potrafi i poradzi.A i wyraźnie napisałem że gumy będe wymieniał, a nie przegub.Kolego ,,marek-szulczyk,, poco niby niszczyć ten przegub?????- bo nierozumiem?Możesz mnie oświecić? A tak wogule to już to dziś rozebrałem ten przegub, a dla tych którzy by chcieli tak jak ja zrobić to sami.To tak wewnętrzny przegub patrząc od spodu ma przy samej skrzyni ale na przegubie taką jakby zawleczke ktrórą trzeba wybić wtedy można wypchnąć przegub tak jakby ze skrzyni, ale wychodzi on tylko 2-3centymetry, bo dalej koło niepuszcza.Więc najprościej jest wyjąć sworzeń z wahacza i wygiąc amortyzator z tarczą na zewnątrz i wtedy ze skrzyni wyskoczy przegub, nic z niego niewypadnie bo jest on zabezpieczony z jednej strony pierscieniem segera. Tak to zrobiłem ale zanim do tego doszłem to troche mi zeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Czyli udało śię bez szlifierki,młotka i przecinaka? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 To po co pisałeś o wymianie przegubu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ja myslałem że ktoś coś tu potrafi i poradzi. Jako ASO nie moge podawac czynnosci ktore trzeba wykonac bo jak cos sie potem urwie to powie Pan , ze AK tak powiedzial :wink: Tym sposobem moze Pan wym. rowniez oslone zewnetrzna , troche gorzej z dostepem...ale mozna. Wazne tylko dokladne umycie przylegajacych powierzchni oslony i przegubu. Gratuluje samozaparcia.....i kolo 100zl w kieszeni AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się