gourmet Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Tak sobie dzisiaj podpatrzyłem u Jako 3 Forysie - mój modelowo 2002 - 2005 US ma wajchę bliżej fotela kierowcy, uchwyty na kubki bliżej pasażera, Był jeszcze jeden modelowo 2002 - 2005 z wajchą od strony fotela pasażera, za to 1 miejsce na kubek bliżej kierowcy, i jeden 2006 -2007 (chyba US, bo na Geolandarach ) z wajchą od strony kierowcy i miejscem na jeden kubek od strony pasażera. Zastanawia mnie, czy umiejscowienie ręcznego idzie wg. roczników, czy według EU/USSpec? :?: I czy tylko w automatach jest miejsce na dwa kubki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jak to mawial moj wujek - masz problemy jak sprzataczka w Mostostalu W takim Landrover Defender reczny zawsze jest po tej samej stronie... tylko auto zaprojektowali Anglicy. Wiec normalny-bialy-pelnowymiarowy-czlowiek ma go wbitego w prawe kolano :???: Czy w Foresterze zawsze jest reduktor? Bo jesli nie, to umiejscowienie kubko-dziur zalezy od tego czy jest. Tak to chyba wyglada w Imprezach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Z problemami trzeba borykać się całe życie :roll: Reduktorów u żadnego nie zauważyłem, może dlatego, że zafascynowało mnie moje odkrycie. Na dodatek każdy miał inne podłokietniki - niski, wysoki i opuszczany z boku fotela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 (chyba US, bo na Geolandarach ) Każdy w serii ma te super japońskie opony. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Każdy w serii ma te super japońskie opony. :razz: Nowe Geolandary jeżdżą bardzo dobrze. Należy mieć na uwadze, że to opona najmniej terenowa z terenowych. Działa zatem trochę inaczej niż klasyczna szosówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Każdy w serii ma te super japońskie opony. :razz: Nowe Geolandary jeżdżą bardzo dobrze. Należy mieć na uwadze, że to opona najmniej terenowa z terenowych. Działa zatem trochę inaczej niż klasyczna szosówka. nalezy tez miec na uwadze, ze na rynku US OEM'owe Geolandary maja oznaczenie M+S (inna mieszanka?), natomiast na rynku europejskim Geolandary - to opony letnie tj. mozliwe, ze wlasnie stad wywodzi sie urban legend (btw, najbarzdiej popularna w USA :razz: ), ze Geolandary sa do kitu... imho te opony nie sa takie zle :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się