gourmet Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Tak sobie dzisiaj podpatrzyłem u Jako 3 Forysie - mój modelowo 2002 - 2005 US ma wajchę bliżej fotela kierowcy, uchwyty na kubki bliżej pasażera, Był jeszcze jeden modelowo 2002 - 2005 z wajchą od strony fotela pasażera, za to 1 miejsce na kubek bliżej kierowcy, i jeden 2006 -2007 (chyba US, bo na Geolandarach ) z wajchą od strony kierowcy i miejscem na jeden kubek od strony pasażera. Zastanawia mnie, czy umiejscowienie ręcznego idzie wg. roczników, czy według EU/USSpec? :?: I czy tylko w automatach jest miejsce na dwa kubki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Jak to mawial moj wujek - masz problemy jak sprzataczka w Mostostalu W takim Landrover Defender reczny zawsze jest po tej samej stronie... tylko auto zaprojektowali Anglicy. Wiec normalny-bialy-pelnowymiarowy-czlowiek ma go wbitego w prawe kolano :???: Czy w Foresterze zawsze jest reduktor? Bo jesli nie, to umiejscowienie kubko-dziur zalezy od tego czy jest. Tak to chyba wyglada w Imprezach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Z problemami trzeba borykać się całe życie :roll: Reduktorów u żadnego nie zauważyłem, może dlatego, że zafascynowało mnie moje odkrycie. Na dodatek każdy miał inne podłokietniki - niski, wysoki i opuszczany z boku fotela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (chyba US, bo na Geolandarach ) Każdy w serii ma te super japońskie opony. :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Każdy w serii ma te super japońskie opony. :razz: Nowe Geolandary jeżdżą bardzo dobrze. Należy mieć na uwadze, że to opona najmniej terenowa z terenowych. Działa zatem trochę inaczej niż klasyczna szosówka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Każdy w serii ma te super japońskie opony. :razz: Nowe Geolandary jeżdżą bardzo dobrze. Należy mieć na uwadze, że to opona najmniej terenowa z terenowych. Działa zatem trochę inaczej niż klasyczna szosówka. nalezy tez miec na uwadze, ze na rynku US OEM'owe Geolandary maja oznaczenie M+S (inna mieszanka?), natomiast na rynku europejskim Geolandary - to opony letnie tj. mozliwe, ze wlasnie stad wywodzi sie urban legend (btw, najbarzdiej popularna w USA :razz: ), ze Geolandary sa do kitu... imho te opony nie sa takie zle :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now