arosiak Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Witam cieknie mi wspomaganie w WRX 2003, dokładnie nie widzę w którym miejscy, wszystko jest wilgotne i po osłonie rozrządu powolutku spada na kolektor i się dymi... Czy jest jakieś miejsce gdzie "zazwyczaj" pompa wspomagania ma wycieki??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 U mnie wyciek byl w miejscu polaczenia sztywnych przewodow pompy z elastycznymi idacymi do przekladni. Wystarczylo samo dokrecenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arosiak Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 a czy zdarza się, że wyciek jest przez wałek, na którym jest koło??? Bo mam takie wrażenie, że to to, bo olej jest rozpryskany i pasek mokry.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Z polosi tez moze byc wyciek, ale to raczej bedzie mialo konsystencje smaru. Zdarzaja sie tez wycieki oleju z pokrywy zaworow lub z takiej malej pokrywy (na pokrywie zaworow) z ktorej jest wyjscie odmy. Znajduje sie ona blizej turbo, widac ja od gory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 a czy zdarza się, że wyciek jest przez wałek, na którym jest koło???Bo mam takie wrażenie, że to to, bo olej jest rozpryskany i pasek mokry.. Jesli simmering na wale pompy sie wytarl, to tak. Ale czesto twardnieje gumowy O-ring uszczelniajacy polaczenie zbiorniczek-pompa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arosiak Posted June 26, 2009 Author Share Posted June 26, 2009 W weekend wszystko wysuszę i umyję to zobaczymy. [ Dodano: Sob Cze 27, 2009 2:52 pm ] No i okazało się, że przy wysokich obrotach cieknie (sika) przez wałek - czyli to Oring Wyjąłem pompę i oring, czy simering (nie wiem jak to się nazywa) i teraz pytanie gdzie to dokupić? Czy występuje jako część zamienna?? W poniedziałek zadzwonię do ASO i się dowiem, ale może ktoś z Was wie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Bardzo często jak okaże się, że ASO nie posiada, posiada Agroma, bo obsługuje najdziwniejsze urządzenia jeżdżące..... :grin: i ma naprawdę wielki wybór różnego rodzaju uszczelniaczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek_gtx Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Zadzwoń do VIM może maja - ty lubisz tanie rzeczy :-) Ale tak naprawdę to radzę wyjąć i oddać do regeneracji najczęściej w układzie wspomagania do rozszczelnienia dochodzi od opiłków metalu które wysrywają się z pomp wspomagania - wymienisz oring a zaraz następny a za 1000Km pompa i magiel a to przy regeneracji około 3 tyś Link to comment Share on other sites More sharing options...
arosiak Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 Wojtek masz racje, wymieniłem simering, nie cieknie ale wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach ciężko chodzi. W pompie zauważyłem jakieś zagłębienia wyrobione przez opiłki, więc szukam nowej pompy. Przepłuczę cały układ, założę pompę i powinno być ok. [ Dodano: Pią Lip 10, 2009 2:50 pm ] a jak najlepiej przepłukać układ??? jest jakiś sposób? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Droga Filipinko, Co sądzisz o http://moto.allegro.pl/olej-regenerujac ... 99477.html ? W Biemdabju pomogło o tyle, że da się kierownicą kręcić. wierny czytelnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
imgw Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 leon, ale zes wykopal :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Srebrna łopata miesiąca moja. Nie wiem tylko, czy jeżeli w germańskim wynalazku to działa, to w innym z państwa osi też będzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
imgw Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Nie wiem tylko, czy jeżeli w germańskim wynalazku to działa, to w innym z państwa osi też będzie. musi to ta sama koalicja :wink: Srebrna łopata miesiąca moja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Zdjąłem zbiornik i szukam oringu (nr 5 na rysunku), wyszło mi 11,5x2,5. Czy mógłby ktoś to potwierdzić ? http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_2/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Czy używał ktoś preparatu/uszczelniacza do cieknącej pompy wspomagania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 (edited) Czy używał ktoś preparatu/uszczelniacza do cieknącej pompy wspomagania? Tak, amerykańskiego. Skończyło się na szybszej wymianie. Regeneracja pompy jest tańsza. Edited December 8, 2012 by leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarczak Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Taka loża szyderców ;-) ale generalnie ... przewody bardziej... chociaż , nie raz kończy się wymianą pompy... koszty podobne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Czy używał ktoś preparatu/uszczelniacza do cieknącej pompy wspomagania? Tak, amerykańskiego. Skończyło się na szybszej wymianie. Regeneracja pompy jest tańsza. Już raz pompę wymieniałem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now