Jump to content

Cieknie wspomaganie


arosiak
 Share

Recommended Posts

Witam cieknie mi wspomaganie w WRX 2003, dokładnie nie widzę w którym miejscy, wszystko jest wilgotne i po osłonie rozrządu powolutku spada na kolektor i się dymi...

Czy jest jakieś miejsce gdzie "zazwyczaj" pompa wspomagania ma wycieki???

Link to comment
Share on other sites

a czy zdarza się, że wyciek jest przez wałek, na którym jest koło???

Bo mam takie wrażenie, że to to, bo olej jest rozpryskany i pasek mokry..

Link to comment
Share on other sites

Z polosi tez moze byc wyciek, ale to raczej bedzie mialo konsystencje smaru. Zdarzaja sie tez wycieki oleju z pokrywy zaworow lub z takiej malej pokrywy (na pokrywie zaworow) z ktorej jest wyjscie odmy. Znajduje sie ona blizej turbo, widac ja od gory.

Link to comment
Share on other sites

a czy zdarza się, że wyciek jest przez wałek, na którym jest koło???

Bo mam takie wrażenie, że to to, bo olej jest rozpryskany i pasek mokry..

 

Jesli simmering na wale pompy sie wytarl, to tak. Ale czesto twardnieje gumowy O-ring uszczelniajacy polaczenie zbiorniczek-pompa.

Link to comment
Share on other sites

W weekend wszystko wysuszę i umyję to zobaczymy.

 

[ Dodano: Sob Cze 27, 2009 2:52 pm ]

No i okazało się, że przy wysokich obrotach cieknie (sika) przez wałek - czyli to Oring

Wyjąłem pompę i oring, czy simering (nie wiem jak to się nazywa) i teraz pytanie gdzie to dokupić?

Czy występuje jako część zamienna??

W poniedziałek zadzwonię do ASO i się dowiem, ale może ktoś z Was wie??

Link to comment
Share on other sites

Bardzo często jak okaże się, że ASO nie posiada, posiada Agroma, bo obsługuje najdziwniejsze urządzenia jeżdżące..... :grin: i ma naprawdę wielki wybór różnego rodzaju uszczelniaczy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zadzwoń do VIM może maja - ty lubisz tanie rzeczy :-)

Ale tak naprawdę to radzę wyjąć i oddać do regeneracji najczęściej w układzie wspomagania do rozszczelnienia dochodzi od opiłków metalu które wysrywają się z pomp wspomagania - wymienisz oring a zaraz następny a za 1000Km pompa i magiel a to przy regeneracji około 3 tyś

Link to comment
Share on other sites

Wojtek masz racje, wymieniłem simering, nie cieknie ale wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach ciężko chodzi.

W pompie zauważyłem jakieś zagłębienia wyrobione przez opiłki, więc szukam nowej pompy.

Przepłuczę cały układ, założę pompę i powinno być ok.

 

[ Dodano: Pią Lip 10, 2009 2:50 pm ]

a jak najlepiej przepłukać układ??? jest jakiś sposób?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Czy używał ktoś preparatu/uszczelniacza do cieknącej pompy wspomagania?

 

Tak, amerykańskiego. Skończyło się na szybszej wymianie.

 

Regeneracja pompy jest tańsza.

Edited by leon
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Czy używał ktoś preparatu/uszczelniacza do cieknącej pompy wspomagania?

 

Tak, amerykańskiego. Skończyło się na szybszej wymianie.

 

Regeneracja pompy jest tańsza.

 

Już raz pompę wymieniałem...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...